Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alle ik heb nu beter nieuws gekregen se

Ik zal mijnen ford de 2de week van september hebben.
    Heb een schadevergoeding gekregen dus moet nu alleen nog wachten op mijnen Ford e.

Hoop dat snel septenber is zene

( Wetende dat ik mijnen Ford Focus de 19januarie heb besteld e )

Comment

• How, da's inderdaad wel lang wachten. Toen ik twee weken geleden ging vragen bij de dealer hoelang 't wachten was op levering, zei hij: "Nu bestellen is september-oktober voor de deur hebben staan."

Veel moeite moeten doen voor die schadevergoeding?

Comment

• ja toch wel een beetje

Comment

• Last edited by ; 25/07/2008, 07:30.

Comment

• Ik heb de mijne van 7-7 en ben er heel tevreden mee
            Hierbij de foto's...

Last edited by ; 25/07/2008, 07:31.

Comment

• Mooi!

Misschien nog "Focus" en "TDCI" eraf, een klein antenneke en een tweede rood-witte lichtunit voor in de achterbumper links (Zo'n engels lichtblok). :-)

Alleszins een wagen die niet onopgemerkt voorbij gaat.

Comment

• Mooi. Alleen ben ik niet zo te vinden voor dat grijs 'ding' in de achterbumper. Anders was ik waarschijnlijk ook voor deze uitvoering gegaan. Nu heb ik het maar bij de velgen gehouden
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• heel mooie auto!
                  proficiat met je aankoop
                  freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffeltjen Bekijk Berichten
                    het gaat om het zelfde model, zelfde kleur, type opties, collega heeft ook maar de keuze tussen de c-max trend of de focus econetic, als de rest kunne we niets aan wijzigen, is dus volledig zelfde wagen
                    Zelfde dealer ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jackyNIX Bekijk Berichten
                      Zelfde dealer ook?
                      Ja zelfde dealer, iedereen moet bij zelfde dealer zelfde model bestellen, zelfde kleur enkel kleur van zetelbekleding mogen we kiezen

Comment

• het ledere interieur

dat is sportief staat in het boekje van ford

hoe sportief is dat dan?

want vind hier nergens foto's van terug daarmee

want mss als ik mij wagen heb dat ik gewoon de ledere zetels van de st beste voor vanvoor

kan iemand mij foto's van de zetels vooraan geven (van een gewone focus)??

Comment

• De lederen zetels kan ik alleen maar aanraden. Het is een dure optie maar heb er nog geen seconde spijt van gehad. Ze zitten echt supergoed. Ik denk dat de zijdelingse steunen ook wat meer uitkomen dan bij de stoffen zetels. Hier wat foto's van mijn Focus met lederen interieur:

Comment

• maar is dat zwart? of is dat door de flits dat het precies grijs is?

ik heb ook leer besteld maar als de zetels ni naar mijn goesting zijn dan gaan der andere in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elfendest Bekijk Berichten
                              maar is dat zwart? of is dat door de flits dat het precies grijs is?

ik heb ook leer besteld maar als de zetels ni naar mijn goesting zijn dan gaan der andere in
                              Het is eerder heel donkergrijs. Bijna zwart. Daar had mijn verkoper al voor 'gewaarschuwd' dat het niet zwart was. Maar ik vind het niet erg.

Comment

• oke merci, ik zal dus nog ff moeten wachten e, maar denk dat wel, goe ga zijn
                                en zo ni dan bestel ik mij der ander e

in september weet ik tezegge dak content ben of ni e
                                da zal wel e

Comment

• Ge zult er zeker wel content van zijn. Buiten over de kleur kan je misschien nog niet 100% tevreden zijn

Comment

• ja met ne pot verf kun je veel e

ja we zien wel e, ik wou gewoon zoweinig mogelijk verschillende kleuren in / op mijne clipper

ik ga voor een witte carrosserie met zwarte dakrails ,ramen, lichten en mss de velgen ook zwart

en binne weet ik het nu nog ni echt

spoilerke word er opgezet en ook een eibach vering komt er ook op.

ja kan nimeer wachten nu zene pff nog ff een dikke maand e

Comment

• Ja het wachten kan soms lang duren. Spijt ga je er alvast niet van krijgen denk ik. Rijdt zeer goed. 18" is hard maar de lederen zetels filteren dat enorm goed.

Comment

• ja de 18" velgen gaan der ni op bij mij, ik heb de 17" maar ik heb de eibach verlagingskit op mijne focus laten zetten dus de mijne zal wss harde ligge e.
                                        maar je ben da toch gewoon, nog niks anders gehad dan harde vering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten

iemand enig idee of je die langsliggers die blijkbaar teruggekeerd zijn bij de facelift ook kan plaatsen op de oorspronkelijke focus II clipper? Ik vind dat echt veel schoner zo...

Comment

Working...
                                          X