Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iemand een idee wat het bijplaatsen van mistlampen kost bij een focus econetic
    (betreft ook bekabeling, extra module , schakelaar, programmeren en werkuren )

EN graag ook de prijs voor het plaatsen, spuiten en prijs van spoiler (de grote) op een clipper ?

(mistlampen werd mij al afgeraden daar dit duur kon uitvallen, misschien richtprijs ?)

Comment

• [quote=stoffeltjen;2895129]
      EN graag ook de prijs voor het plaatsen, spuiten en prijs van spoiler (de grote) op een clipper ?

quote]

€ 286, spuiten en plaatsen inbegrepen. (wel Ford korting)
      Is terug te vinden in de accessoire catalogus van Ford.
      Is het grote model want, er bestaat ook een kleine spoiler.

Comment

• [quote=LPG Driver;2897244]
        Oorspronkelijk geplaatst door stoffeltjen Bekijk Berichten

quote]

€ 286, spuiten en plaatsen inbegrepen. (wel Ford korting)
        Is terug te vinden in de accessoire catalogus van Ford.
        Is het grote model want, er bestaat ook een kleine spoiler.

dus ik moet dus 286 laat ons zeggen 300 euro betalen + iets van 150 euro voor de spoiler zelf is iet van 450 euro dan ?

of heb ik het verkeerd voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffeltjen Bekijk Berichten
          Iemand een idee wat het bijplaatsen van mistlampen kost bij een focus econetic
          (betreft ook bekabeling, extra module , schakelaar, programmeren en werkuren )
          Waarschijnlijk ligt de bekabeling al hoor... Dus enkel mistlampen monteren & andere lichtschakelaar..

Mvg,
          =================
          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• bekabeling ligt er spijtig genoeg niet, voor zover ik weet.

Comment

• [quote=stoffeltjen;2897464]
              Oorspronkelijk geplaatst door LPG Driver Bekijk Berichten

dus ik moet dus 286 laat ons zeggen 300 euro betalen + iets van 150 euro voor de spoiler zelf is iet van 450 euro dan ?

of heb ik het verkeerd voor

Alles bij elkaar was voor mij € 286!!

Comment

• hoelang doen ze er over voor zo'n nen oto te maken? vanaf hij op den band gaat tot hij der volledig klaar terug afkomt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elfendest Bekijk Berichten
                  hoelang doen ze er over voor zo'n nen oto te maken? vanaf hij op den band gaat tot hij der volledig klaar terug afkomt?
                  Niet zo lang. Gemiddeld doet een fabrikant 25/u over een auto.

Comment

• Er komt schot in de zaak, in mijn zaak

de garage heeft gebeld dat mijnen oto in de garage sta maar dat ze de spoiler en de veren nog moeten plaatsen (das normaal vandaag )

dus ben is tot daar gereden en hmm hmm papiere voor de nieuwe plaat en de verzekering is al inorde dus nu nog nen dag of 2 wachten e

en dan zal ik der is wa foto's van pakke en ergens plaatsen hier opt forum e

waar moet ge da juist doen??

Comment

• In de rubriek 'Min voertuig', onderrubriek 'Mijn duitse auto'.
                      Er staat er nog al eentje in :-)

Comment

• Alle ik heb hem, en zal hier in de rapte een paar foto's plaatsen

de rest ga ik plaatse in mijn voertuig maar heb geduld e

DSC01061a.JPG

DSC01063a.JPG

DSC01065a.JPG

DSC01067a.JPG
                        Last edited by ; 22/09/2008, 12:47.

Comment

• Zeer knap elfendest! Mooie configuratie; gewaagde kleur, dat wit, maar het staat'm wel; de velgen vind'k ook een van de knapste die je op een Focus kan kiezen. Veel plezier/succes ermee!
                          freude am fahren

Comment

• Daar zeg je wat.. De velgen van Ford... niet echt mijn ding. Heb onlangs in de buurt van Booischot een Avalon FoFo gezien met 17" AEZ velgen. Ik denk de Wave, maar ben niet zeker. Was prachtig!!

Comment

• Aftellen

Dag beste forumleden. Het is mijn eerste bericht dus ik hoop dat het hier mag staan. Ik heb al een tijdje geleden een Focus Econetic Clipper besteld. Ik heb nu een ford Fiesta van 2006 en het is echt te klein geworden. Het wachten is lang... Van midden juli nog bijna 1 maand.

Daarom heb ik iets gemaakt. Een teller van hoe lang moet ik nog wachten. Hier kunnen jullie het zien: http://www.noticed.be/focus/

Ik heb er ook een screensaver van gemaakt. :-) Voor degenen die ook op een ford moeten wachten en geïnteresseerd zijn dan kan ik het doorsturen of als je een ander model hebt de foto aanpassen.

Het is wel grappig maar het lijkt precies langer te duren sinds ik die teller gemaakt heb.....

Groeten,
                              Karlo

Comment

• Hej Karlo, welkom op't forum.
                                Zeker een topic openen in de rubriek 'mijn voertuig' en dan "mijn Duitse auto' als je hem hebt. En foto's zijn natuurlijk gewenst :-)
                                Ik vind de Focus een plezant modelleke en 'k hoop dat je er veel plezier mee mag beleven.
                                Is de wagen die op die sjieke site staat de auto zoals jij 'm hebt besteld?

Comment

• Dag Luke,

Bedakt! Dat zal ik zeker doen. Voor de fiesta had ik de 1ste focus. Ik was daar heel tevreden van. Toen (2006) was ik aan het twijfelen Fiesta of nieuwe Focus maar ik vond die focus eerlijk gezegd lelijk dus was het de fiesta geworden. Maar de nieuwe vind ik echt prachtig. Eigenlijk is er niet veel verschil met de vorige maar toch vind ik hem veel mooier geworden. Toch zeker de neus en het interieur. De foto dat op de site staat is bijna die ik besteld heb. Clipper, zwart, alu langsliggers. Ik denk niet dat het de econetic versie is (zie je niet goed) maar ik vind nergens foto's van de econetic clipper.

Van zodra hij er eindelijk is zal ik foto's plaatsen.

Groeten,
                                  Karlo

Comment

• Dan moet het eentje worden zoals deze hier...

Ben benieuwd :-)

Comment

• Hallo,

Ik denk eraan als nieuwe leasewagen een Ford Focus Clipper Ghia 2.0 (136PK)+ bussinesspack te bestellen.
                                      Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat in de Ghia uitvoering de middenconsole afgewerkt is met kunsthout.? Kan iemand dit bevestigen? En zoja, bestaat de mogelijkheid dit te vervangen?

Bedankt voor de info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door retlaw Bekijk Berichten
                                        Hallo,

Ik denk eraan als nieuwe leasewagen een Ford Focus Clipper Ghia 2.0 (136PK)+ bussinesspack te bestellen.
                                        Nu meen ik ergens gelezen te hebben dat in de Ghia uitvoering de middenconsole afgewerkt is met kunsthout.? Kan iemand dit bevestigen? En zoja, bestaat de mogelijkheid dit te vervangen?

Bedankt voor de info.
                                        Ghia is altijd met aangespoeld namaak wrakhout
                                        Neem dan gewoon direct een Titanium ipv een Ghia, kost evenveel en dan heb je geen geprul met het vervangen van de panelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                          Ghia is altijd met aangespoeld namaak wrakhout
                                          Neem dan gewoon direct een Titanium ipv een Ghia, kost evenveel en dan heb je geen geprul met het vervangen van de panelen
                                          Mja, ik zou wel willen maar bij ons op t werk krijg je geen budget waarbinnen je een wagen moet kiezen, enkel een lijst met bepaalde modellen en uitvoeringen op.
                                          Ik vrees dus in mijn geval dat 'geprul' onvermijdelijk zal zijn. Enig idee of het vervangen van die panelen haalbaar zou zijn?

Comment

Working...
                                          X