Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus 'kinetic' facelift

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

vooraan is het niet echt sportief meer....had het vorige model wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
      Hopelijk zijn ze zo snugger om de 1.8Tdci van 125pk aan te bieden
      Dat zou inderdaad nice zijn, in de mondeo doet deze het al ni slecht met de Overboost.
      Bovendien is dit een echte Ford motor, niet die 1.6 PSA ellende....

We moeten dus eigenlijk wachten tot het salon, om het echte model te zien en dan eventueel bestellen.

Prijzen lager voor de nieuwe facelift ??? Lijkt me vreemd maar zeer welkom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten

Prijzen lager voor de nieuwe facelift ??? Lijkt me vreemd maar zeer welkom
        Lijkt me onwaarschijnlijk als je de C-max ziet. De prijzen zijn gestegen, maar zeggen de dealers, er zit wel standaard ESP op. Waarschijnlijk ook nu standaard op de nieuwe (face-lift) Focus II.
        Naar ik had vernomen via een dealer zou er zo'n € 800 bijkomen.

Comment

Amai wat hebben ze daarvan gemaakt ..
          Ben ik blij met mijn versie van voor die "facelift" (eerder verkrachting), deze ging ik zeker nooit kopen..smaken vallen niet te betwisten, maar ja..

Comment

Vrijdag op het salon van Frankfurt deze in het echt gezien en ik vond hem echt goed meevallen. Wat ik wel raar vond, is dat deze facelift enkel te zien was op een of andere milieuvriendelijke versie van de Focus. De andere focussen die er stonden waren nog allemaal gewone pré-facelifts

Comment

Een Focus die je vragend aankijkt? Waar gaat dat heen?
              De vorige Focus, blijft met voorsprong de mooiste, zeker in driedeursversie (übergeile gordellijn).
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Op deze afbeelding vind ik hem dan wél knap

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                  Op deze afbeelding vind ik hem dan wél knap

Idd, valt nog beter mee dan je zou denken.

Maar Ford is wel koploper in het vrijgeven van persfoto's die hun modellen absoluut verschikkelijk weergeven. Herinner je de afbeeldingen van de Focus II bij bekendmaking...

Comment

Ik ben nog niet echt overtuigd van de nieuwe voorkant. De oude vond ik wel knap! Nu wachten tot ik de wagen irl heb gezien alvorens ik mijn mening ga vormen
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Er moeten dus minstens 18-duimers op

Comment

Als het een BMW was zou men zeggen dat men eraan moet wennen . Ik vind het zeker een verbetering met die onwaarschijnlijk saaie snuit van voordien.

Voor de rest is het nooit een spetterende auto geweest (rij-eigenschappen 't schijnt wel). Ik hoop dat de Mk3 beter wordt.

Comment

Comment

Comment

Comment

Uiteindelijk vind ik hem nog redelijk schoon als 'em op die 18" staat zoals die licht blauwe van hierboven.
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Ik heb het hier op het forum al dikwijls gezegd: Ford begaat altijd de grote fout om de wagens voor de persfoto's met veel te kleine velgen+banden uit te rusten. Zeker met die wielkasten die fel benadrukt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                    Ik heb het hier op het forum al dikwijls gezegd: Ford begaat altijd de grote fout om de wagens voor de persfoto's met veel te kleine velgen+banden uit te rusten. Zeker met die wielkasten die fel benadrukt worden.
                                    Idd, want zoals hierboven met de grote velgen eronder ziet hij er plots al een pak beter uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk Berichten
                                      Inderdaad telkens opnieuw geven die een foto uit in een lelijke kleur of met wielen die als reserve wiel nog net niet zouden misstaan.

Comment

Het blijft een duf krel. De vorige snuit (vooral de lampen dan) waren het enige wat de FocusII nog wat karakter gaf. Nu is het schip helemaal gezonken.

Dat ze niets aan die achterkant hebben gedaan...
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Dat ze niets aan die achterkant hebben gedaan...

Achterzijde heeft een karakterlijn erbij gekregen, deze zat er niet op voor de facelift

Comment

Working...
                                          X