Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Touareg R50

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik wil

Comment

Zalig!

Ze hebben er echt de mooiste Touareg van gemaakt die ik al gezien heb. Die velgen alleen al!

En ik ben blij dat ze met diesels gewerkt hebben!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
      2012-...
      '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Beter moeten met een tractormotor rijden dan een hele tracteur...

(Doelde op de Espace. )
        Beter met een wagen rijden die zijn geld waard is.

Wat gaat dit ding kosten? 120.000€?

120.000 pleuro geven voor een stinkende, voorbijgestreefde motor in een mooie carrosserie met een knoert van een VW badge op.
        Neen, danku.

340pk uit een 5-liter is belachelijk.

En een verbruik van 17,7 liter diesel

Met dat geld koop je anderhalve X5 4.8i, Range Rover Supercharged, ML 63 AMG of Cayenne Turbo. Dan moet je al helemáál gek zijn om dat aan een VW te geven

Comment

Een Touareg was altijd al mijn meest geliefde SUV eigenlijk maar nu is het pure

Comment

AMAI die is knap seg , remmen zijn imposant

Comment

een opgehoogde auto optisch en effectief verlagen

Comment

Ziet er wel een knap ding uit ! Ben benieuwd naar de eerste tests...

Comment

'k Vind 'm zéér knap.

Wel jammer dat ze de V10 TDI hebben gebruikt, eigenlijk. Of dat ze 'm dan "maar" zo weinig extra vermogen hebben gegeven.

Comment

Vetheid man.

En niet genoeg pk's ? Chippen is de boodschap dan :p Iemand op een ander forum waar ik zit is met z'n V10 TDI Phaeton van 313 naar 370PK gegaan. En de "R50" heeft er origineel al 340 blijkbaar.. dus.

't zal zowiezo al wel best pittig rijden denk ik zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door \/\/outer Bekijk Berichten
                      Vetheid man.

En niet genoeg pk's ? Chippen is de boodschap dan :p Iemand op een ander forum waar ik zit is met z'n V10 TDI Phaeton van 313 naar 370PK gegaan. En de "R50" heeft er origineel al 340 blijkbaar.. dus.

't zal zowiezo al wel best pittig rijden denk ik zo.
                      Chippen is onzin.

Dan moet je heel de aandrijflijn versterken.

Comment

Zou tof zijn moest hij zo klinken...

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Chippen is onzin.

Dan moet je heel de aandrijflijn versterken.
                          waarom?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            waarom?
                            ALs er een reden is waarom ik mijn V10 TDI NIET zou chippen is het wel de versnellingsbak.

Ik heb nog gelezen dat in den beginne er veel van die bakken kapot gingen door het monsterkoppel. Smijt er dan nog eens een chip tegenaan en je hebt het volgens mij toch zitten op termijn.

Comment

superknap

Comment

Ik denk wel dat ik Carlito gelijk moet geven;

Als die kostprijs van de R50 zo hoog gaat liggen mag ie al aardig uitpakken om zijn prijskaartje te verantwoorden ..

PK's? Een ML63AMG heeft er een pak meer
                                Koppel? Verschil tussen de 750 Nm en 630Nm .. is veel te klein om echt verschil te maken, te meer daar de versnellingsbak van een mercedes moderner (beter) is dan die van de R50.

Hoezeer ik de bak echt sjiek vind .. een echt succes zie ik het niet worden. Tenzij ze plots er een DSG 7 in gooien, met een vernieuwde 'syncro' aandrijving en BOSE schokdemping .. dan zou ge de meerprijs eventueel nog kunnen verantwoorden.

Ow ja ff ter herinnering voor zij die Niet weten wat ik met bose schokdemping bedoel:
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

greets

Nas
                                Last edited by ; 08/10/2007, 13:37.

Comment

Amai die vering!!

speciaal...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                  2012-...
                                  '07 BMW 118d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
                                    Zou tof zijn moest hij zo klinken...
                                    Wat zegt ie, we geen es de dieselstoof planken...

Wel lekkere velgen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      ALs er een reden is waarom ik mijn V10 TDI NIET zou chippen is het wel de versnellingsbak.

Ik heb nog gelezen dat in den beginne er veel van die bakken kapot gingen door het monsterkoppel. Smijt er dan nog eens een chip tegenaan en je hebt het volgens mij toch zitten op termijn.
                                      Nope, bij onze vorige en nu bij de nieuwe zeker niets van problemen gehad.

Natuurlijk geen garantie voor de andere.

Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat die versnellingsbakken last van die 750Nm hadden.

Maar natuurlijk, met chip en al...
                                      Trop is teveel en teveel is trop.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Volkswagen houdt vast aan de 5,0 liter V10 dieselmotor, maar voert het vermogen van 313 pk op naar 350 pk. Het maximum koppel neemt met 100 Nm toe tot 850 Nm. Hiermee is het één van de krachtigste dieselauto's ter wereld. De R50 heeft 6,7 seconden nodig om naar 100 km/u te sprinten en loopt maximaal 235 km/u. Het gemiddelde verbruik komt uit op 12,6 liter per 100 km en dat scheelt dus ruim 3 liter ten opzichte van de W12 versie (450 pk, 600 Nm, 250 km/u en 5,9 seconden). De gewone V10 TDI uitvoering verbruikt precies even veel als de R50, maar is 4 km/u minder snel en heeft 7,8 seconden nodig voor de sprint naar 100 km/u.
                                        autointernationaal.nl

Comment

Ziet er sportief uit maar de motor laat het inderdaag wat afweten denk ik. Niet dat zo'n bak ooit op zand bergop zal moeten rijden want dat word tegenwoordig toch niet meer gedaan met zo'n wagens, enkel onnodig brandstof verbruiken.

Comment

Working...
                                          X