Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Touareg R50

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    waarom?
    Omdat je 9/10 die boite erdoorknalt.

Nu heeft dat ding 850Nm, om meer te kunnen leveren ga je een astronomisch dure boite moeten monteren (de 65 AMG'tjes zijn niet voor niets begrensd op 1.000Nm)

Die boite die erinzit kan mss 1000Nm aan, maar het is niet voor niets dat de constructeurs altijd een 20% sterkere aandrijflijn monteren he...

Comment

Vette Touy maat! Blijft toch een knappe SUV... !!

Comment

Knappe bak. Blijft voor mij de mooiste SUV in zijn klasse
        Iemand foto's van het interieur al??
        Ben wel wat "teleurgesteld" in de motor/prestaties. Je zou bij een R model eerder een Benzine versie verwachten (bvb upgrade van de W12) maar hier komen ze met een "flauwe" 37 PK meer...
        Dan kan je beter geen R model uitbrengen...Als je iets doet, doe het dan meteen goed hé

Comment

Ik denk er hetzelfde van. Volkwagen moet nog timmeren aan de weg om de "R" echt tot een begrip te maken (de Golf R32 begint een naam te worden, maar 't is nog hééééél ver van de M of de AMG of de S of de RS vandaan), en dan degraderen ze die letter meteen weer tot niks meer dan eigenlijk 'n beetje uiterlijk vertoon. Slechte zet, VW.

Maar deze kar blijft schitterend.

Comment

Ik vind hem bijzonder impressionant, maar qua naakte cijfers stelt dit weinig voor naast de 3.0sd van BMW... Een gemiste kans!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Omdat je 9/10 die boite erdoorknalt.

Nu heeft dat ding 850Nm, om meer te kunnen leveren ga je een astronomisch dure boite moeten monteren (de 65 AMG'tjes zijn niet voor niets begrensd op 1.000Nm)

Die boite die erinzit kan mss 1000Nm aan, maar het is niet voor niets dat de constructeurs altijd een 20% sterkere aandrijflijn monteren he...
              dat is met alles zo, en je moet je V10 TDI dan ook niet binnensteken bij Heinz é

Geef em aan JD, en je bakje zal wel heel blijven

Comment

Working...
              X