Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E90 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die powerdome op de Coupé kan nog net en komt eigenlijk nog niet zo slecht over (cfr. Frankfurt) omdat een coupé toch een sportieve roeping heeft.

Maar op een berline is dat gewoon not done!

De klasse van een berline versus het tuning gehalte van de powerdome...

Desalniettemin valt derest wel goed mee.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Perfect.

Comment

ik vind dat het precies allemaal zowat op "elkaar gepressed" is

Comment

dit is hét!!

Heel knap! Kvind de achterbumper goed (mss zelfs beter dan de coupé)

Als het een M3 moet zijn, meteen de E90 i.p.v. de E92, of mss de E91, maar die is er nog niet.

Daar nu nog blacklines op en hij is perfect!

Comment

Zeer zeer zeer zeer knap...

Maar... minder knap dan de coupé.

Trouwens, volgend jaar komt de facelift. Mensen die nu een E90 M3 kopen rijden over een jaar al met een (ver)oud(erd) model. Zonde toch...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Trouwens, volgend jaar komt de facelift. Mensen die nu een E90 M3 kopen rijden over een jaar al met een (ver)oud(erd) model. Zonde toch...

goh, kweet niet.

Je hebt verschillende mensen die het niet erg vinden om met een auto te rijden die ondertussen al vernieuwt is...

het blijft, ook al is hij daarna gefacelift, een snelle en mooie wagen!..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Deze heeft toch al een nieuw front? Of komen er dan nog meer veranderingen?

Comment

Ik vind het tot nu toe zeer geslaagd eigelijk. Die powerdome is geen versiering he, dat is gewoon nodig om de motor kwijt te kunnen. De M3 is zowiezo stoerder dan de gewone sedan dus ik vind dat wel kunnen. Ik vond de e36 M3 sedan niet zo geslaagd maar deze mag er best wel zijn!

Comment

Wow .

Ik ben nog steeds geen fan van de coupé, maar dit .

Ik wil dit... ooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WorldCarFans
                      Following yesterday's preview of the BMW E90 M3 brochure, today BMW has released the official specifications of the four-door M3 model. While the official press release is currently only available in German, we will bring more details to you, since this page will be continuously updated with details and official pictures.

The specifications sheet of the M3 Sedan will reveal only a few surprises. As expected, the Sedan will be powered by the same high-revving 4.0-litre 420 hp V8 engine as its Coupe sibling, making it capable of a 0-100km/h sprint in 4.9 seconds, a mere 0.1 seconds slower than the Coupe. At 1680 kg the four-door version is also roughly 30 kg heavier than the Coupe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                        wat een gek zicht ... een E90 met een E92/3 voorkant en in M-kleedje ... da's even wennen
                        Inderdaad, ik was ook net aan het denken...wat voor samenraapsel is dat nu?

Het lelijkste van de sedan gecombineerd met de knappe voorkant van de coupé. Sterk bezig...

Comment

I like it. A lot.

Ik bedoel maar ... kijk 'm aan.

En vergeet alles wat je weet (kont, snuit E92, ...).

Hoe vet is dié?

Gewoon om contreir te doen :
                          1. E93 M3
                          2. E90 M3
                          3. E91 M3
                          4. E92 M3

Echt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                            goh, kweet niet.

Je hebt verschillende mensen die het niet erg vinden om met een auto te rijden die ondertussen al vernieuwt is...

het blijft, ook al is hij daarna gefacelift, een snelle en mooie wagen!..
                            Ik vind bmw ook niet altijd even geslaagd in zijn facelifts overigens... De E46 coupe pre-facelift vind ik nog altijd knapper dan de facelift... Ook de E60 overigens, al heeft die nu wel toffere angel-eyes...

Die E90 M3 is zeeeeeeer knap... WAW eigenlijk... Meer understated dan de coupé... nog meer wolf in schaapsvacht eigenlijk... Die achterkant ziet er nu plots wel vet uit eigenlijk... Zo braafjes, maar wacht maar... Tot je de V8 hoort brullen... Lekker, ik ben pro!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              I like it. A lot.

Ik bedoel maar ... kijk 'm aan.

En vergeet alles wat je weet (kont, snuit E92, ...).
                              Akkoord wat het profiel betreft. De snuit ervan vind ik sowieso wel lekker...maar de styling van die achterste lichtblokken hé.

Comment

Het heeft ook iets extreem exclusiefs eigenlijk als je erover nadenkt; die coupé snuit op de sedan. Ik vind het eigenlijk erg geslaagd, nogmaals...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                                  Akkoord wat het profiel betreft. De snuit ervan vind ik sowieso wel lekker...maar de styling van die achterste lichtblokken hé.
                                  Ach wat, ik neem 'm toch in 't zwart en daar staan Blacklines prachtig op. En dan rijd je met één van de meest understated karren rond die er zijn.

En toegegeven : door de (veel mooiere) achterschort (dan bij de coupé) vind ik die kont eigenlijk best wel te pruimen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Arééééé
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

ik ga het nog eens zeggen!

Zo'n knappe kar!!

Dit meteen boven de E92, zelfs de achterkant is idd mooi!

Dat met blacklines

Comment

Met dat E92 front lijkt het alsof het altijd zo al geweest is. 't Staat wel mooi!
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

K'vind hem ergens veel cooler dan de coupé en wil er eigenlijk graag de lelijke kont bijnemen! Ik ben een fan!

Comment

Working...
                                          X