Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E90 M3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Bijzonder vet! Ben altijd fan geweest van de E90, ook (zeker) van de achterkant (mits banden die breed genoeg zijn), en in de m3 uitvoering is die zowaar nog beter...

    Comment


    • #62
      Met blacklines



      Zonder is mooier vind ik

      Comment


      • #63
        Hmm, misschien toch maar de Coupé dan...

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Hmm, misschien toch maar de Coupé dan...
          Idd, op die laatste foto's valt hij een beetje tegen... De coupé-neus lijkt me niet zo goed te passen op de sedan...

          'k zou'm is irl moeten zien.

          2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

          Comment


          • #65




            OO 00 OO

            Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

            Comment


            • #66


              OO 00 OO

              Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

              Comment


              • #67
                Die laatse foto met die helmen achterin
                familiesport

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

                  Zo vind ik hem dan weer wel mooi... Deze auto mag absoluut niet met Blacklines imo.

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten



                    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

                    Schiet echt absurd weinig band over hè.

                    Zo'n waanzinnig grote velgen...

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Schiet echt absurd weinig band over hè.

                      Zo'n waanzinnig grote velgen...
                      Absuluut geen waanzinnig grote velgen imo. Je laat net foto's zien waar de banden zwaar belast worden aan de buitenkant van een bocht.

                      19'' is perfect voor de M3. 20" is mss nog perfecter Daar heb ik nog te weinig beelden van gezien om er een echte mening aan over te houden.

                      2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        Absuluut geen waanzinnig grote velgen imo. Je laat net foto's zien waar de banden zwaar belast worden aan de buitenkant van een bocht.
                        Ik know, maar dan nog...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                        19'' is perfect voor de M3. 20" is mss nog perfecter Daar heb ik nog te weinig beelden van gezien om er een echte mening aan over te houden.
                        Ik denk dat 19" al op het randje van het goede teveel is, maar ik zou ze ook kiezen hoor.

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

                          Hier oogt hij te hoog vind ik. Liever de Coupé...

                          Comment


                          • #73
                            Interieur M3

                            Iedereen zit hier maar over het exterieur bezig maar ik vind de binnenkant te veel standaard!
                            Als je kijkt naar de Audi RS-addepten vind ik veel mooier binnenin.
                            Daar is al de fun te beleven!!!!

                            Voor mij : de M kleurtjes rood blauw en paars in de snit heren van BMW. (zowel op de zetels, flanken, boordplank en ook in het dag! Bij de BMW Performance afdeling mag dit toch een fluitje van een cent zijn, niet????

                            Comment


                            • #74
                              Addendum Interieur M3

                              Steek er ineens de versnellingsbak van de M5 in, een glazen opendakje, en liefst van al ook een ander stuurtje (met startknop op het stuur).

                              Dan zal je rap vergeten dat de achterlichten niet mooi zijn (ook al heb je gelijk!!)

                              Mijn ideale M3? Wel het onderstel van de E30 en een nieuw karrosserietje erop : bv van de MilleMiglia Concept van 2 jaar geleden en dan liefst als cabrio versie.
                              En dan rustig cruisen in de bergen van de France Provence.

                              Comment


                              • #75
                                Ze hebben er net een nieuwe dubbele koppelingsversnellingsbak in gestoken hè

                                Comment


                                • #76
                                  Helemaal akkoord. Buiten de middenconsole (die lelijker is dan bij de gewone '3) en de zetels (die je niet ziet als je erop zit) en de details (zoals b.v. de tellers) wijst niks je op 't feit dat je in een speciale auto zit. Met zoveel power onder je rechtervoet en zo'n fantastische balans in je handen, heb je dat ook niet meteen nodig, want het rijden op zich maakt dat meer dan 10 keer goed ... maar 't ware toch leuk geweest mocht een M zich binnenin een tikje méér onderscheiden van de gewone BMW's, yep.

                                  Maar ... zo'n stuur met afgeplatte onderkant, dat is wel cool om zien maar niet zo handig om te rijden (zeker niet als dat onderste stuk van de stuurvelg in aluminium of een alu-imitaat is). Dus het stuur moet van mij al niet wijzigen. En dan blijft er weinig over, buiten inderdaad de stikking van de zetelbekleding...

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                                    Steek er ineens de versnellingsbak van de M5 in, een glazen opendakje, en liefst van al ook een ander stuurtje (met startknop op het stuur).
                                    De versnellingsbak uit de M5/M6 is helemaal niet zo goed, en BMW verlaat dat concept en heeft duidelijk de kaart getrokken van de geautomatiseerde versnellingsbak met dubbele koppeling (genre DSG, bij BMW heet het M-DCT [double clutch transmission] of M-DKG [Doppelkupplungsgetriebe]).

                                    En een startknop op het stuur ... wat is daar het nut van? Als je dan al iets op het stuur wil, neem dan iets dat je af en toe kan gebruiken, of dat nuttig is TIJDENS het rijden. Starten doe je maar één keer tijdens een rit, namelijk ervoor, en dan sta je stil ... dus waarom zou je je startknop op het stuur willen?

                                    Comment


                                    • #78
                                      ik vind 'm heerlijk

                                      Comment


                                      • #79
                                        Toch iets proportioneel nie just mee vind ik zenne, beetje de mislukte bimmer van de laatste modellen imo

                                        De coupé maakt dat gelukkig ruimschoots goed

                                        Comment


                                        • #80
                                          Zo'n knop op het stuur is gewoon een "state of mind". Je wanen in een echte bolide genre F1.
                                          En een afgeplat stuur onderaan geeft je meer beenruimte : de echte piloten onder ons weten dat je je handen gewoon in de "kwart voor drie"stand moet houden om goed te sturen. Dus ja een afgeplat stuurtje met een startknop erop.

                                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          De versnellingsbak uit de M5/M6 is helemaal niet zo goed, en BMW verlaat dat concept en heeft duidelijk de kaart getrokken van de geautomatiseerde versnellingsbak met dubbele koppeling (genre DSG, bij BMW heet het M-DCT [double clutch transmission] of M-DKG [Doppelkupplungsgetriebe]).

                                          En een startknop op het stuur ... wat is daar het nut van? Als je dan al iets op het stuur wil, neem dan iets dat je af en toe kan gebruiken, of dat nuttig is TIJDENS het rijden. Starten doe je maar één keer tijdens een rit, namelijk ervoor, en dan sta je stil ... dus waarom zou je je startknop op het stuur willen?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X