Bijzonder vet! Ben altijd fan geweest van de E90, ook (zeker) van de achterkant (mits banden die breed genoeg zijn), en in de m3 uitvoering is die zowaar nog beter...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw E90 M3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHmm, misschien toch maar de Coupé dan...
'k zou'm is irl moeten zien.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Zo'n waanzinnig grote velgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenSchiet echt absurd weinig band over hè.
Zo'n waanzinnig grote velgen...
19'' is perfect voor de M3. 20" is mss nog perfecter Daar heb ik nog te weinig beelden van gezien om er een echte mening aan over te houden.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenAbsuluut geen waanzinnig grote velgen imo. Je laat net foto's zien waar de banden zwaar belast worden aan de buitenkant van een bocht.
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten19'' is perfect voor de M3. 20" is mss nog perfecter Daar heb ik nog te weinig beelden van gezien om er een echte mening aan over te houden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Comment
-
Interieur M3
Iedereen zit hier maar over het exterieur bezig maar ik vind de binnenkant te veel standaard!
Als je kijkt naar de Audi RS-addepten vind ik veel mooier binnenin.
Daar is al de fun te beleven!!!!
Voor mij : de M kleurtjes rood blauw en paars in de snit heren van BMW. (zowel op de zetels, flanken, boordplank en ook in het dag! Bij de BMW Performance afdeling mag dit toch een fluitje van een cent zijn, niet????
Comment
-
Addendum Interieur M3
Steek er ineens de versnellingsbak van de M5 in, een glazen opendakje, en liefst van al ook een ander stuurtje (met startknop op het stuur).
Dan zal je rap vergeten dat de achterlichten niet mooi zijn (ook al heb je gelijk!!)
Mijn ideale M3? Wel het onderstel van de E30 en een nieuw karrosserietje erop : bv van de MilleMiglia Concept van 2 jaar geleden en dan liefst als cabrio versie.
En dan rustig cruisen in de bergen van de France Provence.
Comment
-
Helemaal akkoord. Buiten de middenconsole (die lelijker is dan bij de gewone '3) en de zetels (die je niet ziet als je erop zit) en de details (zoals b.v. de tellers) wijst niks je op 't feit dat je in een speciale auto zit. Met zoveel power onder je rechtervoet en zo'n fantastische balans in je handen, heb je dat ook niet meteen nodig, want het rijden op zich maakt dat meer dan 10 keer goed ... maar 't ware toch leuk geweest mocht een M zich binnenin een tikje méér onderscheiden van de gewone BMW's, yep.
Maar ... zo'n stuur met afgeplatte onderkant, dat is wel cool om zien maar niet zo handig om te rijden (zeker niet als dat onderste stuk van de stuurvelg in aluminium of een alu-imitaat is). Dus het stuur moet van mij al niet wijzigen. En dan blijft er weinig over, buiten inderdaad de stikking van de zetelbekleding...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenSteek er ineens de versnellingsbak van de M5 in, een glazen opendakje, en liefst van al ook een ander stuurtje (met startknop op het stuur).
En een startknop op het stuur ... wat is daar het nut van? Als je dan al iets op het stuur wil, neem dan iets dat je af en toe kan gebruiken, of dat nuttig is TIJDENS het rijden. Starten doe je maar één keer tijdens een rit, namelijk ervoor, en dan sta je stil ... dus waarom zou je je startknop op het stuur willen?
Comment
-
Toch iets proportioneel nie just mee vind ik zenne, beetje de mislukte bimmer van de laatste modellen imo
De coupé maakt dat gelukkig ruimschoots goed
Comment
-
Zo'n knop op het stuur is gewoon een "state of mind". Je wanen in een echte bolide genre F1.
En een afgeplat stuur onderaan geeft je meer beenruimte : de echte piloten onder ons weten dat je je handen gewoon in de "kwart voor drie"stand moet houden om goed te sturen. Dus ja een afgeplat stuurtje met een startknop erop.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe versnellingsbak uit de M5/M6 is helemaal niet zo goed, en BMW verlaat dat concept en heeft duidelijk de kaart getrokken van de geautomatiseerde versnellingsbak met dubbele koppeling (genre DSG, bij BMW heet het M-DCT [double clutch transmission] of M-DKG [Doppelkupplungsgetriebe]).
En een startknop op het stuur ... wat is daar het nut van? Als je dan al iets op het stuur wil, neem dan iets dat je af en toe kan gebruiken, of dat nuttig is TIJDENS het rijden. Starten doe je maar één keer tijdens een rit, namelijk ervoor, en dan sta je stil ... dus waarom zou je je startknop op het stuur willen?
Comment
Comment