Oorspronkelijk geplaatst door bt.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw E90 M3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb nooit begrepen waarom ze de neus van de coupé op de berline hebben geplaatst.
Eigenlijk vind ik het een beetje cheap voor een merk als BMW en zonde van de gemiste kans
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenZo'n knop op het stuur is gewoon een "state of mind". Je wanen in een echte bolide genre F1.
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenEn een afgeplat stuur onderaan geeft je meer beenruimte
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichtende echte piloten onder ons weten dat je je handen gewoon in de "kwart voor drie"stand moet houden om goed te sturen.
Heeft meneer den echte piloot ook al 'es geréden met een auto met een afgeplat stuur onderaan? En meneer den echte piloot heeft misschien ook al ervaren dat, als je snelle korte richtingswisselingen doet, en je dus je kwart voor drie houding niet kan volhouden, zo'n glad stukje stuurvelg dat niet mooi de ronde vorm van de rest van het stur volgt, verdomd vervelend is? Hetzelfde bij 't driften, trouwens.
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenDus ja een afgeplat stuurtje met een startknop erop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenEven ter vergelijking..
De coupé vind ik in bepaalde opzichten té, zeker achteraan. De berline heeft er minder last van. En vooral z'n exclusiviteit staat me aan.
Bij de E36 was het alvast zo dat het berline-koetswerk duidelijk stijver was dan het coupé-koetswerk, waardoor zij die de meest efficiënte en pure wegligging zoeken, altijd resoluut voor een berline gaan. Hoe dat bij de E90ev zit, weet ik niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenEn een afgeplat stuur onderaan geeft je meer beenruimteOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk heb al van bij de eerste foto's de E90 M3 knapper gevonden dan de E92 M3. De coupé-neus op de M3 berline is prachtig.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
He
Ik weet niet wat je zo uit je tent haalt maar ik vind de reactie een beetje overdreven.
Ik tracht hier gewoon iets leuks te vermelden en een beetje creativiteit in de onderwerpen te leggen, tegenover dat het 150 keer over hetzelfde gaat : Hoeveel inch van velgen, dienen achterkant, de voorkant en niet vergeten de kleuren: Als ik dàt vergelijk met mijn visie dan weet ik wat het meest constructief is!!
En neen ik ben geen autopiloot maar ik hou in elk geval van actief autorijden op de juiste manier!!!
Dat gezegd zijnde : In hoeverre is het aantal geplaatste berichten belangrijker dan de originaliteit van de items????
Voor de rest no heartfeelings!
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAh ja, en al die echte boldies, incl. een Formule1-auto, die hebben een startknop op het stuur.
Ik heb dat nochtans niet zo ervaren, in de RS4. Het is mooi, als je 't mooi vindt, maar 't is en blijft pure show.
Hierzie, meneer den "echte piloot".
Heeft meneer den echte piloot ook al 'es geréden met een auto met een afgeplat stuur onderaan? En meneer den echte piloot heeft misschien ook al ervaren dat, als je snelle korte richtingswisselingen doet, en je dus je kwart voor drie houding niet kan volhouden, zo'n glad stukje stuurvelg dat niet mooi de ronde vorm van de rest van het stur volgt, verdomd vervelend is? Hetzelfde bij 't driften, trouwens.
Playstation is your thing.
Comment
-
Bewegend beeld
Ik vind hem echt knap klinken, de voorkant is ook knap uiteraard.
Maar fack die kont is zo schijtlelijk Zo gedrongen, dan die lelijke achterlichten en die joekels van pijpen eronder.
hadden ze maar de kont van de E92 gepakt ...
Hoe dan ook wat een droombak, de achterkant zou ik er nog bijnemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door syphon Bekijk BerichtenIk heb nooit de achterkant van een E90 gesnapt.
Erg vreemd vind ik die. Totaal niet in de lijn van de E60. Ook totaal niet in de lijn van de andere modellen. Het leek of ze nog op zoek waren naar hun designrichting. Om t dan bij de coupé wel juist te krijgen.
Jammer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenBewegend beeld
Ik vind hem echt knap klinken, de voorkant is ook knap uiteraard.
Maar fack die kont is zo schijtlelijk Zo gedrongen, dan die lelijke achterlichten en die joekels van pijpen eronder.
hadden ze maar de kont van de E92 gepakt ...
Hoe dan ook wat een droombak, de achterkant zou ik er nog bijnemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk BerichtenVoor de rest no heartfeelings!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door syphon Bekijk BerichtenIk heb nooit de achterkant van een E90 gesnapt.
Comment
-
Ben ik dan de enigste die die kont zalig vind? Zeker met blacklines
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenBen ik dan de enigste die die kont zalig vind? Zeker met blacklines
Comment
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment