Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E90 M3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
    Toch iets proportioneel nie just mee vind ik zenne, beetje de mislukte bimmer van de laatste modellen imo

    De coupé maakt dat gelukkig ruimschoots goed
    Ik heb nooit begrepen waarom ze de neus van de coupé op de berline hebben geplaatst.
    OO 00 OO

    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

    Comment


    • #82
      [
      Om kosten te besparen misschien of misschien is het wel het beste wat aerodynamisch mogelijk was???


      quote=BMWMB;2493885]Ik heb nooit begrepen waarom ze de neus van de coupé op de berline hebben geplaatst.[/quote]

      Comment


      • #83
        Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik heb nooit begrepen waarom ze de neus van de coupé op de berline hebben geplaatst.
        Da's inderdaad in se het probleem met die bak, de neus past totaal nie op het overig lompere lijf van de sedan...

        Eigenlijk vind ik het een beetje cheap voor een merk als BMW en zonde van de gemiste kans

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten





          Even ter vergelijking..

          Comment


          • #85
            Tussen die twee toch wel de coupé, alhoewel die kleur van die coupé niet mooi is imo

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
              Zo'n knop op het stuur is gewoon een "state of mind". Je wanen in een echte bolide genre F1.
              Ah ja, en al die echte boldies, incl. een Formule1-auto, die hebben een startknop op het stuur.

              Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
              En een afgeplat stuur onderaan geeft je meer beenruimte
              Ik heb dat nochtans niet zo ervaren, in de RS4. Het is mooi, als je 't mooi vindt, maar 't is en blijft pure show.

              Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
              de echte piloten onder ons weten dat je je handen gewoon in de "kwart voor drie"stand moet houden om goed te sturen.
              Hierzie, meneer den "echte piloot".

              Heeft meneer den echte piloot ook al 'es geréden met een auto met een afgeplat stuur onderaan? En meneer den echte piloot heeft misschien ook al ervaren dat, als je snelle korte richtingswisselingen doet, en je dus je kwart voor drie houding niet kan volhouden, zo'n glad stukje stuurvelg dat niet mooi de ronde vorm van de rest van het stur volgt, verdomd vervelend is? Hetzelfde bij 't driften, trouwens.

              Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
              Dus ja een afgeplat stuurtje met een startknop erop.
              Playstation is your thing.

              Comment


              • #87
                Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                Even ter vergelijking..
                Ik heb al van bij de eerste foto's de E90 M3 knapper gevonden dan de E92 M3. De coupé-neus op de M3 berline is prachtig.

                De coupé vind ik in bepaalde opzichten té, zeker achteraan. De berline heeft er minder last van. En vooral z'n exclusiviteit staat me aan.

                Bij de E36 was het alvast zo dat het berline-koetswerk duidelijk stijver was dan het coupé-koetswerk, waardoor zij die de meest efficiënte en pure wegligging zoeken, altijd resoluut voor een berline gaan. Hoe dat bij de E90ev zit, weet ik niet...

                Comment


                • #88
                  Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                  En een afgeplat stuur onderaan geeft je meer beenruimte
                  Als je van die extra beenruimte gebruik maakt, kan je wel niet meer aan het stuur draaien hé...
                  OO 00 OO

                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                  Comment


                  • #89
                    Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik heb al van bij de eerste foto's de E90 M3 knapper gevonden dan de E92 M3. De coupé-neus op de M3 berline is prachtig.
                    Dat vind ik ook
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                    Comment


                    • #90
                      He

                      Ik weet niet wat je zo uit je tent haalt maar ik vind de reactie een beetje overdreven.

                      Ik tracht hier gewoon iets leuks te vermelden en een beetje creativiteit in de onderwerpen te leggen, tegenover dat het 150 keer over hetzelfde gaat : Hoeveel inch van velgen, dienen achterkant, de voorkant en niet vergeten de kleuren: Als ik dàt vergelijk met mijn visie dan weet ik wat het meest constructief is!!

                      En neen ik ben geen autopiloot maar ik hou in elk geval van actief autorijden op de juiste manier!!!

                      Dat gezegd zijnde : In hoeverre is het aantal geplaatste berichten belangrijker dan de originaliteit van de items????

                      Voor de rest no heartfeelings!

                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ah ja, en al die echte boldies, incl. een Formule1-auto, die hebben een startknop op het stuur.


                      Ik heb dat nochtans niet zo ervaren, in de RS4. Het is mooi, als je 't mooi vindt, maar 't is en blijft pure show.


                      Hierzie, meneer den "echte piloot".

                      Heeft meneer den echte piloot ook al 'es geréden met een auto met een afgeplat stuur onderaan? En meneer den echte piloot heeft misschien ook al ervaren dat, als je snelle korte richtingswisselingen doet, en je dus je kwart voor drie houding niet kan volhouden, zo'n glad stukje stuurvelg dat niet mooi de ronde vorm van de rest van het stur volgt, verdomd vervelend is? Hetzelfde bij 't driften, trouwens.


                      Playstation is your thing.

                      Comment


                      • #91
                        Bewegend beeld



                        Ik vind hem echt knap klinken, de voorkant is ook knap uiteraard.

                        Maar fack die kont is zo schijtlelijk Zo gedrongen, dan die lelijke achterlichten en die joekels van pijpen eronder.

                        hadden ze maar de kont van de E92 gepakt ...


                        Hoe dan ook wat een droombak, de achterkant zou ik er nog bijnemen.

                        Comment


                        • #92
                          Ik heb nooit de achterkant van een E90 gesnapt.

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door syphon Bekijk Berichten
                            Ik heb nooit de achterkant van een E90 gesnapt.
                            Je hebt gelijk.

                            Erg vreemd vind ik die. Totaal niet in de lijn van de E60. Ook totaal niet in de lijn van de andere modellen. Het leek of ze nog op zoek waren naar hun designrichting. Om t dan bij de coupé wel juist te krijgen.

                            Jammer.

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                              Bewegend beeld



                              Ik vind hem echt knap klinken, de voorkant is ook knap uiteraard.

                              Maar fack die kont is zo schijtlelijk Zo gedrongen, dan die lelijke achterlichten en die joekels van pijpen eronder.

                              hadden ze maar de kont van de E92 gepakt ...


                              Hoe dan ook wat een droombak, de achterkant zou ik er nog bijnemen.
                              Als 'k 'm hier zo zie ... ik vind 'm 100% zeker knapper dan de coupé. Zelfs z'n achterkant vind ik mooi ... zeker met die prachtige brede wielkassen (iets wat de C 63 AMG zo hard mist). Super.

                              Comment


                              • #95
                                Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                                Voor de rest no heartfeelings!
                                ga dan maar es bij de dokter

                                Comment


                                • #96
                                  Oorspronkelijk geplaatst door syphon Bekijk Berichten
                                  Ik heb nooit de achterkant van een E90 gesnapt.
                                  Ben ik dan de enigste die die kont zalig vind? Zeker met blacklines

                                  Comment


                                  • #97
                                    Ben ik dan de enigste die die kont zalig vind? Zeker met blacklines
                                    even mezelf quoten:
                                    Smaken verschillen natuurlijk, maar zo slecht vind ik die achterkant en achterlichten van de huidige 3 toch niet hoor.
                                    Zeker niet met banden van 255 achteraan. Met deze banden is ie echt af. Ziet er echt stoer uit zo.
                                    Bijgevoegde miniaturen

                                    Comment


                                    • #98
                                      Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Ben ik dan de enigste die die kont zalig vind? Zeker met blacklines
                                      Ik moet die E90 in z'n geheel niet zo, achteraan. Maar die übervette M3 berline met z'n discretere achterbumper dan de coupé-versie, en met Blacklines zéker ... ja, die kan ik enorm smaken. 't Is niet de mooiste auto, maar 'k vind 'm zeker een mooie, en vooral indrukwekkende auto.

                                      Comment


                                      • #99
                                        Effe raggen met de nieuwe M3 sedan...

                                        De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!


                                        -Edit- Is hetzelfde clipje van enkele posts geleden...
                                        OO 00 OO

                                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                        Comment




                                        • Volledig standaard interieur denk ik?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X