Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw E90 M3
Collapse
X
-
de coupé vind ik heel twijfelachtig uiterlijk hebben. mooi of lelijk zat hem in banale dingen als een kleur of welke velgen eronder zitten. Die sedan daarintegen... prachtig. Die lange neus met de gedrongen achterkant vind ik zeer geslaagd. Hij is blijkbaar nog iets goedkoper dan een coupé wat meteen alle twijfel wegneemt.
btw: die Vlasbroeck kerel van dat filmpje kan wel een aardig stukske autorijden heb 'k zo de indruk da baantje waar em zo ligt op te raggen is naar mijn gedacht wel heel smal.
Comment
-
Ze zeggen dat de prijs flink scheelt tss de coupe en berline.
Maar als ik kijk op de bmw site kost een berline 69k en de coupe 71k(was die niet duurder in het begin of ben ik spoken aan het zien). Dan is dit verschil toch vrij klein?
Persoonlijk vind ik 69k voor een M3 toch niet echt veel... En het is inderdaad wel handig die 4 deuren als je een gezin hebt.Last edited by mysticwizard; 09/03/2008, 18:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik 69k voor een M3 toch niet echt veel... En het is inderdaad wel handig die 4 deuren als je een gezin hebt.
ik vind 69000 € voor een auto ALTIJD veel.... ik vind 69000€ gewoon vééél geld.... maja das weer het idee van de eenvoudige burger die ik ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenik vind 69000 € voor een auto ALTIJD veel.... ik vind 69000€ gewoon vééél geld.... maja das weer het idee van de eenvoudige burger die ik ben.
ik vind die opmerking dan ook redelijk belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik heb precies een lichte voorkeur voor de sedan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenje moet wel kijken wat je ervoor krijgt en dat dan vergelijken met vergelijkbare modellen....is dan toch normaal . Dit blijven droomauto's die voor een beperkt aantal mensen maar beschikbaar zijn. Als je maar 20000€ dan zal je maar een povere ferrari krijgen. Ze zullen hem in principe wel een beetje goedkoper kunnen verkopen hoor, op zo'n auto's zit er natuurlijk een een grotere winstmarge dan een golf, maar zoiets moet ook wat exclusief blijven hé. Bovendien is de markt ook veel kleiner en een merk moet rendabel blijven hé
ik vind die opmerking dan ook redelijk belachelijk.
das u goed recht. maar je vat mijn pointe verkeerd op vrees ik. Ik vind het steeds raar klinken als jongens van 18 jaar uitspraken doen zoals die van mysticwizard.
voor de rest zal 'k hier maar ni verder op reageren want het is zowat de algemene sfeer op dit forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenZe zeggen dat de prijs flink scheelt tss de coupe en berline.
Maar als ik kijk op de bmw site kost een berline 69k en de coupe 71k(was die niet duurder in het begin of ben ik spoken aan het zien). Dan is dit verschil toch vrij klein?
Persoonlijk vind ik 69k voor een M3 toch niet echt veel... En het is inderdaad wel handig die 4 deuren als je een gezin hebt.
Voor dat geld kan je al met een dikke Siebener rijden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenSorry maar in de praktijk betaal je minstens 75000 euro voor zo'n kar (leuke opties zoals M-drive, EDC, ...) en dat vind ik eigenlijk té veel voor een M3.
Voor dat geld kan je al met een dikke Siebener rijden..
nja, hangt er weer vanaf wat je wil eh. M3/7serie is een beetje appelen met peren vergelijken. niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenik heb precies een lichte voorkeur voor de sedan?
ziet er veel stoerder uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtennja, hangt er weer vanaf wat je wil eh. M3/7serie is een beetje appelen met peren vergelijken. niet?
Nu ja, 't is verre van een rationele wagen. En da's maar goed ook!
Comment
-
Wat moet een gewone mensen nu met een 7??
Dat je voor een 5 reeks kiest daar kan ik nog in komen, maar een 7Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtennuja voor mij M3 >>>> 7 serie.
ik ben dan ook nog maar 18...
Eens ik 40 ben zal ik mss liever een 7 hebben
ik ben 40 gepasseerd en ik kies nog voor de M3
het zijn 2 totaal verschillende wagens he ...
moest ik veel km's doen direkt een dikke 7 serie
maar ik doe minder dan 20.000 km op een jaar met mijn dagelijkse wagen dus liever een M3 voor mij ...
in Melbourne Red please
Comment
-
Nu ik die houten interieurlijsten van de M3 live heb gezien ... euhm ... BMWMB, ik zou ze afbestellen. 't Is he-le-maal iets anders dan het antraciet hout in mijn '1, maar dan totaal iets anders. 't Is inderdaad géénszins zo zwart als de mijne, maar echt donkerbruin. De houtnerf die je ziet is ook klein, repetitief (herhaalt zichzelf, je kan 't eigenlijk een beetje als een "gevlekt" hout noemen met kleine vlekken) en ik vind 't helemaal zo sportief niet.
'k Heb er foto's van (detailopnames), TomT ook. We zetten ze hier wel online...
Comment
Comment