Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E90 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carbon, uiteraard!! BMW Performance inleglijsten.

Catalogus en prijslijst van BMW Performance ligt hier voor me, voor de M3 coupé heb je de volgende lijsten nodig :
    • 51 45 0 416 198 (dashboard links, zwart glanzend carbon) : 240 CHF
    • 51 45 0 416 200 (dashboard rechts) : 550 CHF
    • 51 41 0 429 856 (deur links) : 200 CHF
    • 51 41 0 429 857 (deur rechts) : 200 CHF
    • 51 43 0 429 859 (zijpaneel achteraan links) : 195 CHF
    • 51 43 0 429 860 (zijpaneel achteraan rechts) : 195 CHF
    Samen 1.580 CHF = een goeie 1.000 EUR (indien in België de prijzen niet kunstmatig hoger gelegd worden).

En indien niet die, dan de Individual pianolak-lijsten met zilver striping.

Comment

• Wit...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Knap!!
          Wit is zalig!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
          2012-...
          '07 BMW 118d

Comment

• Wat een kar

Comment

• Welke kleur leder is dit? Fuchsrot?
              m3post.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                Wit...

Niiiiiiiiiiice!
                nls2000

Comment

• Zalig!!!

Comment

• ik vind het interieur bij bmw toch een van de meest aangename en uitnodigende interieurs die er zijn in hun prijsklasse. Wat vinden jullie ervan? (vgl met audi mercedes,..)

Comment

• Ik heb het niet zo voor het BMW 3 interieur. Het interieur van de nieuwe C vind ik ook niet supersuper, een beetje eenvoudig van ontwerp.

Als ik een interieurtje mag kiezen in die klasse, zonder twijfel Audi A4.
                      nls2000

Comment

• Rood interieur in een BMW is niets voor mij Bordeaux kan er misschien net nog door. Rood past best in een Fiat 500, of een Alfa of iets dergelijks, maar in een BMW, een kille Duitser, nee toch niet.

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        ik vind het interieur bij bmw toch een van de meest aangename en uitnodigende interieurs die er zijn in hun prijsklasse. Wat vinden jullie ervan? (vgl met audi mercedes,..)
                        Eens ik in een BMW kruip wil ik er alleszins niet direct uit

Comment

• Hoewel de E90 mij niet echt kan bekoren in gewone livrei, staat deze E90 sedan mij wél aan. De vier pijpjes passen vrij goed bij de achterkant!

Comment

• Silverstone+18" is lekker

The largest BMW forum with the latest BMW news. This is your daily dose of BMW infomation related to the BMW M3, M5, BMW 3 series, BMW X1, X3, X5, X6, X7, BMW 1

Comment

• Ik vind die velgen eigenlijk knapper dan de 19 inchers

Juist nog een maatje groter en niet in 't gunmetal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Ik vind die velgen eigenlijk knapper dan de 19 inchers

Juist nog een maatje groter en niet in 't gunmetal.
                                Allez, juist wel gunmetal
                                Weet je wat dik moet zijn: de 19" in gunmetal

Comment

• Zou je Spacegrau kunnen krijgen op aanvraag?
                                  Zo'n knappe kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Zou je Spacegrau kunnen krijgen op aanvraag?
                                    Uiteraard.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                    Zo'n knappe kleur
                                    Uiteraard!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Wit...

Comment

• Wanneer staat hij bij de dealers in België?

Comment

• Ik denk dat het zover is. Op die eerste persfoto's afgaande was ik allesbehalve overtuigd, maar filmpjes en veel 'real life' fotomateriaal heeft me van de E90 M3 overtuigd. Ondanks die nog steeds discutabele achterzijde... Ie komt er gewoon mee weg

Hij heeft dat gedrongene dat een E30 M3 en E46 M3 hebben. Misschien is het dat dat ik bij de E92 een ietsiepietsie mis.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X