Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E90 M3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Wanneer staat hij bij de dealers in België?
      Ik heb er al twee in Bornem zien staan, in het silverstone en spacegrau
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
        Ik heb er al twee in Bornem zien staan, in het silverstone en spacegrau
        Ok, thanks!
        Maar weet je zeker dat het Spacegrau is?Die kleur is normaal niet beschikbaar op de E90?
        Weet er iemand of er bij Jorssen in Aartselaar een staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Ok, thanks!
          Maar weet je zeker dat het Spacegrau is?Die kleur is normaal niet beschikbaar op de E90?
          Weet er iemand of er bij Jorssen in Aartselaar een staat?
          Ow nee, het was dat ander grijs, sparkling graphite denk ik

Maar die stond er maandag niet meer, enkel die in het silverstone.
          BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
            Ow nee, het was dat ander grijs, sparkling graphite denk ik

Maar die stond er maandag niet meer, enkel die in het silverstone.
            Ah ok, ik hoopte er wel een beetje op, Space moet prachtig zijn op een E90

Comment

• zalige kar zeker in het wit !!
              intrieur van bmw het beste!!
              bmw E90 M3

Comment

• de M3 sedan! De M3 sedan maakt gebruik van dezelfde 4-liter V8, met 420pk. Hierdoor gaat de vierdeurs in 4,9 seconden naar de 100 (de coupé doet het in 4. De begrensde topsnelheid is 250 km/u. ik ben geen fan de coupés maar dit overtrefd alles hij is perfeckt

Comment

• Als 19" van BMW nog niet groot genoeg is, kan je nog steeds gaan shoppen bij Hartge. Deze ClassicII-velg is maar liefst 21" groot...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Van grote velgen gesproken!

2 maten te groot imo.

Comment

• Te groot

Das perfect!

Comment

• Perfectie! Die zantjes met dat subtiel klein spoilertje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Perfectie! Die zantjes met dat subtiel klein spoilertje!
                          In dat opzicht lijken die velgen nog te doen... Maar vanuit elk ander opzicht moet dat op niet veel trekken denk ik... 20'' is echt wel het maximum voor de 3 imo...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                          2012-...
                          '07 BMW 118d

Comment

• @BMWMB, ben je wel zeker dat dat 21" is? Vermits ze volgens hun site enkel 20" aanbieden op de M3.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                            2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                            2012-...
                            '07 BMW 118d

Comment

• Hoop deze ook zo snel mogelijk eens te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                In dat opzicht lijken die velgen nog te doen... Maar vanuit elk ander opzicht moet dat op niet veel trekken denk ik... 20'' is echt wel het maximum voor de 3 imo...
                                Idd. Vanuit die hoek valt het nog enigzins mee, maar toch. 19" zou genoeg zijn voor mij. Niet alleen op vlak van looks, maar zeker ook omwille van het comfort.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Idd. Vanuit die hoek valt het nog enigzins mee, maar toch. 19" zou genoeg zijn voor mij. Niet alleen op vlak van looks, maar zeker ook omwille van het comfort.

19 of 20 " is naar comfort toe hetzelfde hoor Bikefreak ,

geen comfort dus

Comment

• Ik blijf de berline knapper vinden dan de coupe en cabrio versie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
                                      Ik blijf de berline knapper vinden dan de coupe en cabrio versie.
                                      ²

Desondanks zou de cabrio bij mij de battle winnen, vermoed ik, aangezien 'ie (voor mij) een complete extra 100% bruikbaarheid heeft met z'n cabrio-dak.

Maar inderdaad, moest ik de cabrio moeten laten staan, dan nam ik meteen de berline ipv. de coupé. Zelfs 'n prefacelift met Blacklines zou er wel in gaan. Lekker zeldzaam zal dat ding zijn, aangezien de facelift er nu al aankomt.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Enkele weken geleden in 't echt kunnen aanschouwen en pardoes mijn favoriete E9x M3 geworden. Bij de E36 is het ook de vierdeurs die mijn voorkeur heeft. Omdat in de toenmalige touringcar-races ook steeds vierdeursen reden (320i's dan, wel)

De gebaldheid van deze auto, de uitgesproken wielkastjes
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X