Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw E90 M3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWanneer staat hij bij de dealers in België?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIk heb er al twee in Bornem zien staan, in het silverstone en spacegrau
Maar weet je zeker dat het Spacegrau is?Die kleur is normaal niet beschikbaar op de E90?
Weet er iemand of er bij Jorssen in Aartselaar een staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOk, thanks!
Maar weet je zeker dat het Spacegrau is?Die kleur is normaal niet beschikbaar op de E90?
Weet er iemand of er bij Jorssen in Aartselaar een staat?
Maar die stond er maandag niet meer, enkel die in het silverstone.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenOw nee, het was dat ander grijs, sparkling graphite denk ik
Maar die stond er maandag niet meer, enkel die in het silverstone.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenPerfectie! Die zantjes met dat subtiel klein spoilertje!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenIn dat opzicht lijken die velgen nog te doen... Maar vanuit elk ander opzicht moet dat op niet veel trekken denk ik... 20'' is echt wel het maximum voor de 3 imo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIdd. Vanuit die hoek valt het nog enigzins mee, maar toch. 19" zou genoeg zijn voor mij. Niet alleen op vlak van looks, maar zeker ook omwille van het comfort.
19 of 20 " is naar comfort toe hetzelfde hoor Bikefreak ,
geen comfort dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenIk blijf de berline knapper vinden dan de coupe en cabrio versie.
Desondanks zou de cabrio bij mij de battle winnen, vermoed ik, aangezien 'ie (voor mij) een complete extra 100% bruikbaarheid heeft met z'n cabrio-dak.
Maar inderdaad, moest ik de cabrio moeten laten staan, dan nam ik meteen de berline ipv. de coupé. Zelfs 'n prefacelift met Blacklines zou er wel in gaan. Lekker zeldzaam zal dat ding zijn, aangezien de facelift er nu al aankomt.
Comment
-
Enkele weken geleden in 't echt kunnen aanschouwen en pardoes mijn favoriete E9x M3 geworden. Bij de E36 is het ook de vierdeurs die mijn voorkeur heeft. Omdat in de toenmalige touringcar-races ook steeds vierdeursen reden (320i's dan, wel)
De gebaldheid van deze auto, de uitgesproken wielkastjes
Comment
Comment