Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw E90 M3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Bmw E90 M3




  • #2


    BMW raises the performance benchmark once again with the introduction of the 2008 M3 Sedan. Sharing the M3 Coupe’s high-revving 414-horsepower V8 and balanced chassis that is designed to be “faster than its engine”, the motorsports arm of the German auto maker, BMW M GmbH, is pleased to offer the most powerful, highest-performing M3 ever with four doors.

    The all-new 2008 M3 Sedan and M3 Coupe that arrive in spring 2008 will feature the first V8 in a series-production BMW M3. It will also feature driver-adjustable settings for crucial dynamic controls including steering, damping and stability (and an available steering-wheel-mounted “MDrive” button to store the preferences) and a sumptuous interior that can be optimized to a driver’s desires including the comprehensive entertainment/navigation system operated through BMW’s latest iDrive controller.

    Last edited by stradge; 15/10/2007, 19:26.

    Comment


    • #3
      Uitgelekte presspics, nice. Geen verrassingen. I like it! Bijna meer dan de coupé zelfs ... alleen ... jammer van die kont.

      Comment


      • #4
        Knap

        Comment


        • #5
          En waar blijft de E91 ?

          Ik had toch gehoopt op een achterbumper die afwijkt van de E92, om die wat te "onttunen"...

          Comment


          • #6
            De touring komt blijkbaar later. 'k Vind de achterbumper hier op de berline beter meevallen dan op de coupé.

            Comment


            • #7
              Meer pics


              Comment


              • #8


                Comment


                • #9


                  Comment


                  • #10


                    Comment


                    • #11

                      Comment


                      • #12
                        Daar is ie dan, DIT is de M3 sedan! De M3 sedan maakt gebruik van dezelfde 4-liter V8, met 420pk. Hierdoor gaat de vierdeurs in 4,9 seconden naar de 100 (de coupé doet het in 4,. De begrensde topsnelheid is 250 km/u.
                        In tegenstelling tot de coupé heeft de sedan geen carbon dak. De overige herkenningspunten zijn wel duidelijk aanwezig; een power bulge, het dikkere front (zonder mistpitten), de kofferdeksel met spoilerlip, de zijspiegels, de M3 luchtroosters en de twee distinctieve dubbele uitlaten.
                        [meer info volgt]
                        Daar is ie dan, DIT is de M3 sedan! De M3 sedan maakt gebruik van dezelfde 4-liter V8, met 420pk. Hierdoor gaat de vierdeurs in 4,9 seconden naar de 100 (de coupé doet het in 4,8). De begrensde topsnelheid is 250 km/u. In tegenstelling tot de coupé heeft de sedan geen carbon dak. De overige […]

                        Comment


                        • #13
                          jammer van het E92 front

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            En waar blijft de E91 ?

                            Ik had toch gehoopt op een achterbumper die afwijkt van de E92, om die wat te "onttunen"...
                            Kijk dan nog maar eens goed!

                            Comment


                            • #15
                              wat een gek zicht ... een E90 met een E92/3 voorkant en in M-kleedje ... da's even wennen
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

                              Comment


                              • #16
                                Op het eerste zicht veel te opgeblazen, veel te tuning naar m'n zin. Die powerdome is al te agressief op de E92, en op een berline past dat nog minder vind ik. Nu, ik vind de kleur hier ook wel verschrikkelijk lelijk, dus het kan alleen maar beter worden. En ook ik vind het verschrikkelijk spijtig dat ze hier niet de kans gegrepen hebben om wat aan die achterkant en vooral de achterlichten te doen. De voorkant had geen veranderingen nodig, de achterkant des te meer. Ook spijtig dat de E90 en E92/93 nu quasi niet meer te onderscheiden zijn lags voor, of heb ik het verkeerd als ik denk dat dit gaat worden doorgetrokken naar alle motorisaties?

                                Comment


                                • #17
                                  Netjes, maar niet zo cool als de Coupé.

                                  Comment


                                  • #18
                                    ik denk dat dit de minst mooi versie wordt van de M", de Break kan volgens mij nog knap worden, maar geef mij maar de coupe dan!

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      wat een gek zicht ... een E90 met een E92/3 voorkant en in M-kleedje ... da's even wennen
                                      Vind ik ook. De achterlichten zijn het lelijkst. Ofwel meteen blacklines steken, maarja...

                                      Comment


                                      • #20
                                        Ik vind de E90 achterlichten toch veel schoner dan de E92
                                        Maar hij blijft de lelijkste M3 imo

                                        Comment

                                        Working...
                                        X