Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw E90 M3
Collapse
X
-
BMW raises the performance benchmark once again with the introduction of the 2008 M3 Sedan. Sharing the M3 Coupe’s high-revving 414-horsepower V8 and balanced chassis that is designed to be “faster than its engine”, the motorsports arm of the German auto maker, BMW M GmbH, is pleased to offer the most powerful, highest-performing M3 ever with four doors.
The all-new 2008 M3 Sedan and M3 Coupe that arrive in spring 2008 will feature the first V8 in a series-production BMW M3. It will also feature driver-adjustable settings for crucial dynamic controls including steering, damping and stability (and an available steering-wheel-mounted “MDrive” button to store the preferences) and a sumptuous interior that can be optimized to a driver’s desires including the comprehensive entertainment/navigation system operated through BMW’s latest iDrive controller.
Last edited by stradge; 15/10/2007, 19:26.
-
Daar is ie dan, DIT is de M3 sedan! De M3 sedan maakt gebruik van dezelfde 4-liter V8, met 420pk. Hierdoor gaat de vierdeurs in 4,9 seconden naar de 100 (de coupé doet het in 4,. De begrensde topsnelheid is 250 km/u.
In tegenstelling tot de coupé heeft de sedan geen carbon dak. De overige herkenningspunten zijn wel duidelijk aanwezig; een power bulge, het dikkere front (zonder mistpitten), de kofferdeksel met spoilerlip, de zijspiegels, de M3 luchtroosters en de twee distinctieve dubbele uitlaten.
[meer info volgt]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenEn waar blijft de E91 ?
Ik had toch gehoopt op een achterbumper die afwijkt van de E92, om die wat te "onttunen"...
Comment
-
Op het eerste zicht veel te opgeblazen, veel te tuning naar m'n zin. Die powerdome is al te agressief op de E92, en op een berline past dat nog minder vind ik. Nu, ik vind de kleur hier ook wel verschrikkelijk lelijk, dus het kan alleen maar beter worden. En ook ik vind het verschrikkelijk spijtig dat ze hier niet de kans gegrepen hebben om wat aan die achterkant en vooral de achterlichten te doen. De voorkant had geen veranderingen nodig, de achterkant des te meer. Ook spijtig dat de E90 en E92/93 nu quasi niet meer te onderscheiden zijn lags voor, of heb ik het verkeerd als ik denk dat dit gaat worden doorgetrokken naar alle motorisaties?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenwat een gek zicht ... een E90 met een E92/3 voorkant en in M-kleedje ... da's even wennen
Comment
Comment