Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
the red Nissan GT-R you´re searching for is on the stock.
Pre owner of the car was Nissan Headquarter in Germany.
The condition of the car is very good.
The Services were done.
You can import this car. We keep 19% of the german vat as a bail and after I get a copy of the Belgium registration from you then you get the 19% vat back.
Gisteren reeds er een splinternieuwe GTR naast me op de ring van Antwerpen..... blijft echt impressionant.....maar was met nummeplaathouder van Beerens OIN..
Ik zeg niet dat er wat mis mee is, maar ik had begrepen dat vanaf 2010 er de nodige verbeteringen doorgevoerd waren, ook op versnellingsbak gebied, vandaar.
in Hengelo staan een paar te koop....
ik zit alleen met onderhoud: elke keer moet je naar Amsterdam of hengelo
Idem in België. Met z'n allen naar Overijse. Je zal maar in De Panne wonen. Al dacht ik dat er binnen de garantieperiode een soort 'red carpet service' was à la Lexus (halen en terugbrengen). Al zal je daar bottom line ook wel dik voor betalen natuurlijk.
Geniale auto
Die mensen die aan de ontwikkeling hebben gewerkt van de GTR hebben buitengewoon werk geleverd.
Hij is veel goedkoper dan andere supercars en laat ze bijna allemaal ver 8er hem.
Heb er eentje te leen voor een paar dagen : een Black Edition :
Heb er eerlijk gezegd wat een dubbel gevoel over (heb er nu een 100-tal km mee gereden) :
ENERZIJDS :
- absoluut schitterend !
- elektronica doet alles voor je
- zeer baanvast
- zeer veel vermogen/koppel
- bijzonder snel
- laat zich zeer makkelijk rijden
- zal je enkel positief verrassen (zolang je de elektronische snufjes laat aanstaan)
- behoorlijk comfortabel
- vrij ruime koffer (als dit een vereiste zou zijn bij een sportwagen)
ANDERZIJDS :
- de elektronica doet alles voor je, is soms niet leuk, zelfs niet als je schakelt met de 'flappy paddles'
- is geen sportwagen 'pur sang' : teveel elektronica !
- rij-ervaring valt soms wat tegen : 120 km/u voelt slechts 60 km/u aan, dan is een kart aan 50 km/u leuker
- zoals elke 4x4 hoor je de vierwielaandrijving, alsof je cardanas letterlijk hoort
- is zwaar en voelt ook behoorlijk zwaar aan
- voelt soms 'lomp'
BESLUIT : bijzonder indrukwekkend wat die Japanners voor elkaar krijgen, maar in mijn ogen te perfect om nog echt leuk te zijn.
Denk dat de GT-R een van de meest dagdagelijks te gebruiken supersportwagen is. Qua afmetingen valt hij prima mee en het verbruik hebt ge grotendeels zelf in de hand.
klopt, als je genoeg budget hebt voor de naft, is hij dagelijks bruikbaar. Iedere sportwagen verbruikt veel maar deze om te meer als je de paardjes gebruikt!
Heb de mijne verkocht om de redenen "anderzijds" zoals bzguy zo omschrijft
klopt, als je genoeg budget hebt voor de naft, is hij dagelijks bruikbaar. Iedere sportwagen verbruikt veel maar deze om te meer als je de paardjes gebruikt!
Heb de mijne verkocht om de redenen "anderzijds" zoals bzguy zo omschrijft
Rij je nu Porsche? Had dat precies ergens opgevangen?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment