Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Een shop, maar wat voor 1



    Comment


    • Dit zou naar't schijnt de V-spec versie zijn.

      Comment






      • Meer foto's + testverslag + video: http://www.nihoncar.com/en/review-47...turned%21.html

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Een shop, maar wat voor 1




          Ge zijt geen audi lover maar ne break lover ;-)



          maar wat breaks betreft .. blijft audi toch met stip numero uno!

          Comment


          • /Me = absolutely breaklover, indd. Veel auto's worden er alleen maar mooier door. E63 amg <<<< E63 AMG kombi
            Audi RS6 <<<< Audi RS6 Avant

            Deze moet niet in breakversie

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              /Me = absolutely breaklover, indd. Veel auto's worden er alleen maar mooier door. E63 amg <<<< E63 AMG kombi
              Audi RS6 <<<< Audi RS6 Avant

              Deze moet niet in breakversie
              Sluit ik me volledig bij aan, maar de ultieme break is voor mij toch de 456GT Venice die ze voor de Sultan van Brunei gebouwd hebben. Schitterend ding!

              Bon, terug even on-topic : Gisteren nog over de GT-R gelezen in de laatste editie van het Engelse Top Gear magazine. Een leuke (niet letterlijke) quote: "The car feels as if it could go even faster if it didn't have me, a mere mortal, at the wheel." Het ging over een vergelijk tussen de Audi R8 en de GT-R voor hun verkiezing van auto van het jaar. The Audi won!

              Comment


              • Heb deze gezien & gehoord in Hong-Kong !

                Kan jullie garanderen dat dit een fenomenaal machine is ..

                Comment


                • zelf getekend:

                  Comment


                  • Mooi hoor David.
                    Nog ruim 4 weken en dan openen de deuren van de Salon van Genève. Nissan toont daar voor het eerst de GT-R en de nieuwe Murano aan het Europese publiek.
                    Wat Nissan op de Geneefse tentoonstelling doet is vooral het publiek lekker maken, want op beide bolides moet nog lang gewacht worden. De Murano komt in oktober 2008 naar de Europese showrooms, de GT-R maakt pas in maart 2009 zijn opwachting. Een auto die het wachten zeker waard zal zijn, de 480 pk sterke bolide moet het Porsche 911 Turbo-eigenaren lastig gaan maken. Op de Nordschleife heeft de GT-R een rondetijd van 7 minuten en 38 seconden neergezet. Nissan maakt op de show wel de Europese prijzen en specificaties bekend.
                    Nieuwe Murano
                    De nieuwe Murano ziet er weer net zo opvallend uit als het huidige model. Op de foto’s staat de Amerikaanse versie, die al eerder getoond is, de Europese versie verschilt op details. Nog altijd heeft de SUV de 3.5 V6 onder de kap, die in de nieuwe generatie 265 pk en 325 Nm levert. Nissan koppelt de motor aan een continu variabele transmissie. Verder levert het merk de Murano als eerste Nissan in Europa met een zogenaamd Scratch Shield Paint die lak beschermt tegen krassen.

                    Comment


                    • Ik zal er zijn.

                      Comment


                      • I know I'm supposed to hate it.....

                        ...

                        I love this thing


                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




                        Dit of een Z06, 'k zou het eigenlijk niet weten..

                        Comment


                        • Waarom krijgen die klote amerikanen de gt-r eerst? Om wat te gaan boemelen tegen 60mph op hun highways. Ze hadden hem beter direct wereldwijd moeten leveren, of toch zeker in Europa. Lekker vlammen op de autobahn.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Waarom krijgen die klote amerikanen de gt-r eerst? Om wat te gaan boemelen tegen 60mph op hun highways. Ze hadden hem beter direct wereldwijd moeten leveren, of toch zeker in Europa. Lekker vlammen op de autobahn.
                            Geloof me, in the States wordt er ook serieus gevlogen hoor

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                              Waarom krijgen die klote amerikanen de gt-r eerst? Om wat te gaan boemelen tegen 60mph op hun highways. Ze hadden hem beter direct wereldwijd moeten leveren, of toch zeker in Europa. Lekker vlammen op de autobahn.
                              Als de GT-R op de Europese markt komt, is de concurrentie een stapje verder. Dan komen de Jappaners iets gedateert over. Dat merk je bij bijna alle Japanse merken.

                              Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Geloof me, in the States wordt er ook serieus gevlogen hoor
                              Klopt maar in het algemeen rijden ze daar toch rustiger dan hier in Europa.

                              Comment




                              • Comment




                                • Comment




                                  • Comment




                                    • Comment




                                      • Comment




                                        • Comment

                                          Working...
                                          X