Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
    Bwa, eigenlijk is er niet zoveel over gezegd.
    Gewoon dat ie goed was.
    nu zondag meer in top gear.

in het echt ziet hij er nog 1000 keer beter uit dan op de foto's, zo'n machien!
    stuur ligt perfect in de hand, zitpositie is super (hoewel de zitbanken langs achteren niet veel nut hebben)

Mensen die vandaag op de premiere waren?
    heb in ieder geval mijn aandeel foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlaCkBirD Bekijk Berichten
      nu zondag meer in top gear.

in het echt ziet hij er nog 1000 keer beter uit dan op de foto's, zo'n machien!
      stuur ligt perfect in de hand, zitpositie is super (hoewel de zitbanken langs achteren niet veel nut hebben)

Mensen die vandaag op de premiere waren?
      heb in ieder geval mijn aandeel foto's
      Damn ze zouden plaatjes van autoforum.be moeten maken ;-)

Daggie en ik waren ginder!

Daggie heeft of course de mooie fotokes gemaakt;

ikzelf moest me wegens lege batterij beperken tot iphone snapshots:

Comment

• Comment

• Last edited by ; 16/07/2008, 23:58.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Daggie @ the wheel

Comment

• Comment

• Comment

• Zoals jullie dus kunnen zien:

Een US model (helaas)

Welliswaar in het Ultimate Silver en mijn foto's doen de werkelijkheid oneer aan!

Ik ben aangenaam verrast, dit was de eerste keer dat ik deze kleur irl zag; Good choice dacht ik bij mezelf;

Nog een paar bedenkingen;

Nadat ik Olivier gevraagd had om de wagen eens te starten, en na veel moeite Daggie uit de cockpit te hebben gesleurd (farske hé)

was het eerlijk gezegd een ontgoocheling kwa sound; Dus den deze gaat nu al dromen van zijn titanium uitlaatlijn.

Good point van Daggie: Xenon hoort bij belgische wet een was installatie te hebben; die ontbreekt dus op de US versie alsook het mistlicht achteraan;

De zit positie is aan de hoge kant; Maar positie en stuur is lekker.

Ik heb er meteen een soort vertrouwd gevoel in, hoewel ik nu al denk dat ik het audi sfeertje ga missen.

Comment

• Het was dik in orde. Auto in Ultimate Silver is bijzonder knap !! Overweeg ik toch ook nog altijd!

Meer foto's op http://www.daggie.be

Sound is inderdaad zoals de reviews zeggen .. nogal soft. Binnen klinkt het wel mooier, dieper. Maar ik ben er vrij zeker van dat het "ala" mijn Cayman gaat zijn: wanneer je echt doorrijdt (in toeren) klinkt hij pas mooi. Da's ook wat Olivier zelf verwachtte .. Er zijn natuurlijk alternatieven, maar ik hou het bij stock
                            (nu toch :p)

Comment

• De rest: www.daggie.be

Comment

• Dit weekend uitgebreid kunnen bekijken, voelen, horen en zien rijden op Goodwood. Laat ons voorzichtig stellen dat 't m'n ding niet is, verre van zelfs. Maar goeie rondentijden neerzetten zal 'ie zeker! En ik vind 'm ook best knap gestyled. Ik vraag me alleen af in welke mate je beter leert rijden met die auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Dit weekend uitgebreid kunnen bekijken, voelen, horen en zien rijden op Goodwood. Laat ons voorzichtig stellen dat 't m'n ding niet is, verre van zelfs. Maar goeie rondentijden neerzetten zal 'ie zeker! En ik vind 'm ook best knap gestyled. Ik vraag me alleen af in welke mate je beter leert rijden met die auto.

Terechte opmerking;

Alleen vind ik niet dat je met uw daily wagen eigenlijk je rijkunsten moet bijschaven; Daar zijn andere mogelijkheden voor.

Langs de andere kant als je metdeze wagen op het circuit ga vlammen, dan gaat ie wellicht idd te vergevingsgezind zijn.

Maar maakt het dat elke M3 rijder een betere rijder zou zijn? Of beter zou kunnen leren rijden; Dat geloof ik ook weer niet.

Comment

• In de toekomst dan ook Skylimits mee doen? Of enkel Duez days?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                      Terechte opmerking;

Alleen vind ik niet dat je met uw daily wagen eigenlijk je rijkunsten moet bijschaven; Daar zijn andere mogelijkheden voor.

Langs de andere kant als je metdeze wagen op het circuit ga vlammen, dan gaat ie wellicht idd te vergevingsgezind zijn.

Maar maakt het dat elke M3 rijder een betere rijder zou zijn? Of beter zou kunnen leren rijden; Dat geloof ik ook weer niet.
                                      Dat laatste heb ik niet gezegd, en zal ik ook nooit zeggen. Ik zie zo'n GT-R ook als extra wagen, en helemaal niet als daily. Maar da's elk voor zich, uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                        Dat laatste heb ik niet gezegd, en zal ik ook nooit zeggen. Ik zie zo'n GT-R ook als extra wagen, en helemaal niet als daily. Maar da's elk voor zich, uiteraard.

Das de perfecte daily

Als ge geen klein mannen moet meepakken van < 2 jaar.

Koffer is vrij ruim, onderhoud zal ook nog wel meevallen qua prijs, en alle comfort is aanwezig.

Comment

• Ik versta nog altijd iets anders onder "de perfecte daily", maar da's ook weer persoonlijk natuurlijk.

Als daily is de GT-R inderdaad wel zinniger dan als bijkomende funkar. Lijkt me.

Nu ja, waar malen we om? Nissan maakt er bijna geen, en ze zijn al zo goed als allemaal verkocht hier in België.

Comment

Working...
                                          X