Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
    Like it or not:

Een concept studie van de WALD jongens; niet slecht maar ook niet perfect..
    zeker knap!

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

klinkt zeer goed .. lekker racy ..an HKS is toch wel een gekende company

Comment

• Hoog in toeren klinkt die goed, als hij vertrekt en laag in toeren rijdt vind ik het niet zo heel mooi.

Comment

• Senna drives a GT-R:

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• zie ik daar clutch smoke van de Porsche op 1:26

Comment

• Toch niet gewoon hoor zo'n GT-R !

In een donkere (onopvallende) kleur, -zwart-, is het voor mij toch een zalig machine. Toch twijfel ik of ik dan toch niet voor zo'n Carrera 4 mét PDK zou gaan, wat ergens toch nog meer meen ultieme droom lijkt.

Comment

• Comment

• Achterin instappen lijkt mij toch niet zo eenvoudig.

Comment

• Zou 'k ook niet laten doen. Enkel goed om als chauffeur vomit in je nek gekwakt te krijgen, zoals dit ding snel is.

Comment

• Vraagje ;

is het eigenlijk 'legaal' om zelf de achterbank te verwijderen??? Kwestie van gewichtsbesparing?

Comment

• grappig filmpje:

+ YouTube Video

weten we wat ons op de rijstage te wachten staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                          grappig filmpje:

+ YouTube Video

weten we wat ons op de rijstage te wachten staat
                          'De interieurruimte van een BMW M5'

Comment

• slechts 1000 stuks per maand ???

dat is 12000 per jaar, een vierde van de gigantische superproductie van de porsche 911. Waarom is die levertijd dan zolang?

Comment

• Could this be true? A pair of brand new pre-delivery GT-Rs at the Great Lakes Dragway in Union Grove, WI, USA on the weekend. These cars were still completely covered in interior plastics and are said to have arrived to the drag strip wearing dealer tags.

If it is, surely these can’t be sold to unassuming customers as brand new cars!?
                              Be careful if you’re buying one of these in Southeastern WI or Northern Illinois/Chicago areas. You will want to verify the delivery mileage as well as general tire condition and so forth.

[

/

tsssss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                                slechts 1000 stuks per maand ???

dat is 12000 per jaar, een vierde van de gigantische superproductie van de porsche 911. Waarom is die levertijd dan zolang?
                                Omdat volledig modeljaar 2010 al uitverkocht is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                                  Omdat volledig modeljaar 2010 al uitverkocht is.
                                  Seriously? Damn!

Ik begrijp ook niet meteen waarom ze er niet wat meer van maken. Of dat ze de prijs niet verhogen, dan, als ze 'm toch exclusief willen houden.

Dus nu bestellen, is geleverd krijgen in 2011?

Comment

• Ik weet niet of ik zo lang zou kunnen wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Das gewoon belachelijk voor die kar

Comment

• Die Telegraaf jooeernalist, spreekt onterecht over 1000/stuks per maand.

Dat is het uiteindelijke streefdoel, maar op dit moment draait men 200 units / maand.

Bovendien zijn er toch wel behoorlijke productie verschillen tussen de verschillende continenten;

De testen die men nu nog steeds maakt dienen nu voor de EU productieversies; Ze krijgen ook blijkbaar een einddatum mee waarop de 'sign-off' is vastgelegd; Hierna gaan de productie engineers - planners aan het werk.

In werkelijkheid kan je deze verschillen echt wel waarnemen; Ik zou zeggen Daggie probeer het te bevestigen door zeker EN met de laatste US versies te rijden en een JDM model te nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Seriously? Damn!

Ik begrijp ook niet meteen waarom ze er niet wat meer van maken. Of dat ze de prijs niet verhogen, dan, als ze 'm toch exclusief willen houden.

Het is idd superlang wachten;

De prijs is een bewuste keuze, het moet een betaalbaar uithangbord zijn.
                                          NU das makkelijk praten uiteraard, immers kunnen ze de ontwikkelingskosten spreiden over vele modellen.
                                          In tegenstelling tot supercars als Porsche, Lambo etc .. dat één specifieke wagen ontwikkeld en dit voor 1 model.

Het platform van de GT-R zal eveneens dienen als basis voor de nieuwe infiniti.
                                          Dit is dus één van de redenen waarom de prijs lager ligt.

Comment

Working...
                                          X