Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Hier is m dan de eerste Nissan GT-R.. me jalous .. (voor een weekske nog)
+ YouTube Video
Wel geen echte belg denk ik .. aan de platen te zien ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenHier is m dan de eerste Nissan GT-R.. me jalous .. (voor een weekske nog)
+ YouTube Video
Wel geen echte belg denk ik .. aan de platen te zien ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBelgische transitplaten geloof ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenWat kost deze machtige prachtwagen hier in dit landje?
Dus vanaf 83.400€ tot 86.800€
Comment
-
-
Nissan GT-R weer sneller op Ring
15 mei 2009 | Tekst: Stéphan Vermeulen
En weer is het Nissan gelukt om de rondetijd van de GT-R op de Nordschleife van de Nürburgring aan te scherpen. De Japanse superbolide is nu net zo snel als de Corvette ZR-1.
Gisteren berichtten we nog over de Lexus LF-A, die al zo lang wordt klaargestoomd voor een introductie eind 2010. Dan moet de LF-A een snellere rondetijd hebben dan de GT-R. De mannen van Lexus kunnen weer aan de bak, want gisteren werd bekend dat de Nissan zijn tijd heeft aangescherpt tot 7:26:70 minuten. Daarmee is hij even snel als de Corvette ZR-1.
Het is nu wachten op de fabrikant die daar weer onder duikt. De onlangs vernieuwde Porsche 911 GT3 deed het in 7 minuten en 40 seconden, misschien de RS-versie dan maar...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Nissan België had vandaag een testdag op Folembray waar een 6-tal GTR'en aanwezig waren, ik heb hem ook mogen testen, verslag volgt binnenkort alsook pics van de dag...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenNissan België had vandaag een testdag op Folembray waar een 6-tal GTR'en aanwezig waren, ik heb hem ook mogen testen, verslag volgt binnenkort alsook pics van de dag...
gij hebt toch nogal een job he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenNissan België had vandaag een testdag op Folembray waar een 6-tal GTR'en aanwezig waren, ik heb hem ook mogen testen, verslag volgt binnenkort alsook pics van de dag...
zo een kar, en die gaan testen op Folembray. Tegen da ge planché hebt geduwt moet ge al terug remmen
Comment
Comment