Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou al beginnen met een deftige vervangwagen te vragen. aangezien er licht aan het einde van de aap zijn mouw is -ofzo- Stap je naar ginds en zeg je dat je de komende dagen verschillende deftige vergaderingen hebt en dat je al lang een weekend -midweek- gepland had. en dat je dat niet zinnens bent om dat met een kweet niet wat schijt nissan te doen. (schijt laat je best binnensmonds ) en dat ze voor de resterende tijd je de test GT-R mogen overhandigen.
De eerste keer zou ik het zo laten. IK heb de indruk dat ze hun best wel doen bij de garage, veel kunt ge ze dan niet kwalijk nemen he. Als het zo blijft gaan met wachttijden zou ik wel eens denken over een schadevergoeding.
Na 5 weken is er beslissing genomen; er komt vanuit Saké land een nieuwe versnellingsbak
Niet dat de versnellingsbak zelf stuk is, wel de viscokoppeling, die helaas geïntegreerd zit in de bak ..
Nu guys, zouden jullie "gewoon" happy zijn dat men alles mooi in garantie vervangt na 5 tot 7 weken, of zou ge net als mij verwachten dat er iets tegenover staat?
Ik ben nog steeds zot van die wagen, zelfs na al die probs, maar als ik gisteren de wagen terug zag
Liefts van alles hadden ze een volledig nieuw exemplaar (totale wagen) opgestuurd .. en mochten ze mijne gebruiken voor andere doeleinden ;-)
Dus any suggesties wat ik zou kunnen vragen als tussenkomst zijn welkom
Na 5 weken is er beslissing genomen; er komt vanuit Saké land een nieuwe versnellingsbak
Niet dat de versnellingsbak zelf stuk is, wel de viscokoppeling, die helaas geïntegreerd zit in de bak ..
Nu guys, zouden jullie "gewoon" happy zijn dat men alles mooi in garantie vervangt na 5 tot 7 weken, of zou ge net als mij verwachten dat er iets tegenover staat?
Ik ben nog steeds zot van die wagen, zelfs na al die probs, maar als ik gisteren de wagen terug zag
Liefts van alles hadden ze een volledig nieuw exemplaar (totale wagen) opgestuurd .. en mochten ze mijne gebruiken voor andere doeleinden ;-)
Dus any suggesties wat ik zou kunnen vragen als tussenkomst zijn welkom
uw car cover en die super dure GTR voetmatten (indien je deze nog niet had)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment