Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zolang ge geen stukken moet vervangen wel ja
Ik zou wel eens willen zien wat een voorbumper van een GTR moet kosten tov een voorbumper van een Porsche 911 Turbo
In de nieuwste auto motor und sport staat er een een vergelijkende test tussen de GTR, de Porsche Turbo facelift en de Audi R8 V10. In die test wint de nissan nipt van de turbo en de audi eindigt als laatste. Ik denk dat nissan een zeer goeie sportwagen gemaakt heeft en zeker al als je kijkt naar de prijs. Hij is bijna de helft goedkoper als bovengenoemde concurrenten.
Een vergelijkende test wordt verkracht als je naar het eindresultaat kijkt zonder stil te staan bij de cijfers, en een beetje te interpreteren.
De Nissan wint vooral van de Porsche omdat 'ie vergelijkbare prestaties neerzet tegen een gigantisch veel lagere aanschafprijs. Als je de auto's vergelijkt zonder de prijs in rekening te nemen (niemand doet dat, da's waar), dan wint de Nissan niet.
Ge moet dat wat duiden, vind ik, anders wordt niet de ganse waarheid verteld.
In de nieuwste auto motor und sport staat er een een vergelijkende test tussen de GTR, de Porsche Turbo facelift en de Audi R8 V10. In die test wint de nissan nipt van de turbo en de audi eindigt als laatste. Ik denk dat nissan een zeer goeie sportwagen gemaakt heeft en zeker al als je kijkt naar de prijs. Hij is bijna de helft goedkoper als bovengenoemde concurrenten.
De Audi R8 V10 kwam er als laatste uit mede door de waardeloze remmen volgens deze test hier:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
"Bie schnellen runden auf der Nordschleife im Rahmen eines Vergleichestestes uberhitze das Getriebe so stark, dass der GT-R nur noch im Notlaufprogramm an die Box humpelte."
Total Body Repair Costs: $3,500 (paid by at-fault driver's insurance) Total Routine Maintenance Costs (over 15 months): $3,953.58
Additional Maintenance Costs: $4,334.56 Warranty Repairs: 6
Non-Warranty Repairs: 5 — windshield, three sets of tires, body damage
Scheduled Dealer Visits: 6 Unscheduled Dealer Visits: 10
Days Out of Service: 67 (37 + 30 for body damage estimate/repair)
Breakdowns Stranding Driver: 0
"Bie schnellen runden auf der Nordschleife im Rahmen eines Vergleichestestes uberhitze das Getriebe so stark, dass der GT-R nur noch im Notlaufprogramm an die Box humpelte."
bron : AMS
Playstation mode FAIL
Er is er ééntje gefrustreerd aan 't worden hali halo!
Comment