Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Koop je eens een Porsche 997tt mkii voor 160k, verkoop die eens na een jaar.
Doe hetzelfde met een Nissan GT-R. Wedden dat je een pak meer centen kwijt bent aan de Porsche?
This past weekend at the Nurburging Nissan held a European Press Event to debut the MY2012 ( 2013 US spec) GT-R.
Just 1 year the comprehensive updates of the DBA-R35, the GTR continues its evolution. Details from the event are still being gathered and we will keep you posted, but here is what is currently know:
- The 2013 GTR will once again feature a substantial gain in HP on par with the current increase from last years model. The final number will be announced at the car's launch, but it was shown at the event to be at least 40hp so expect 570+ HP. In addtion to increased boost, revisions to the intake and exhaust have been made.
- Visually the 2013 remains the same with no additional color options
- Suspension and Transmission logic have been tweaked
- Under body has been changed to improve aero and cooling
- Co2 emissions have once again been lowered
- Premium Black Edition and Egoist will be offered worldwide
- Official Ring Time Attack attempt is expected mid October
- The R35 life cycle is expected to continue for 2 additional model years
- In addition to these models a "Track Edition" will be available as RHD only to markets outside the US. This GTR is the one we reported on earlier this week with carbon parts inspired by Nissan Test Driver Toshio Suzuki's GTR tuning brand "Nordring ". It also features Dunlop Race slicks aswell as Volk Racing wheels....
Moet nog goedgekeurd worden. Maar het is een leuke bron van inkomsten dus dat komt er zeker aan. 10K is voor nieuwe wagens en elk jaar gaat daar wel wat van af (zoals nu)
Comment