Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nissan GT-R

Last edited by stradge; 17/11/2009, 21:45.

Comment

Comment

Vanochtend was er al één afbeelding van de Nissan GT-R gelekt, maar inmiddels zijn er meer plaatjes beschikbaar. En tevens een aantal aardige specs. Zo gaat de twin-turbo V6 van 0 naar 100 in ongeveer 3,5 seconden! De topsnelheid is 310 km/u (192 mph). En dat alles voor een basisprijs die onder de $80.000 komt te liggen. Niet slecht, zoals we al eerder schreven. De informatie komt via de gelekte cover van het decembernummer van MotorTrend, waarna het Amerikaanse autoweek.com er nog wat extra plaatjes tegenaan gooide (via jalopnik).

Vanochtend was er al één afbeelding van de Nissan GT-R gelekt, maar inmiddels zijn er meer plaatjes beschikbaar. En tevens een aantal aardige specs. Zo gaat de twin-turbo V6 van 0 naar 100 in ongeveer 3,5 seconden! De topsnelheid is 310 km/u (192 mph). En dat alles voor een basisprijs die onder de $80.000 komt […]

Comment

Comment

Comment

Comment

SANTA MONICA, Calif. — The wait is over. Undisguised 2009 Nissan GT-R photos have now become available prior to the car's official debut at the 2007 Tokyo Auto Show.

Numerous GT-R prototypes have been caught testing around the world, including at Germany's Nürburgring and California's Laguna Seca Raceway, but this is the first look at the rocket sedan's completely undisguised sheet metal.

Official specifications aren't expected to be announced until Nissan's Tokyo show press conference on October 24, but months of spy intelligence suggest the all-wheel-drive 2009 GT-R will get a 3.8-liter twin-turbo V6 that produces approximately 450 horsepower.

Nissan says the GT-R will accelerate from zero to 60 mph in 3.5 seconds, finish the quarter-mile in 11.7 seconds and reach a top speed of 192 mph. Base price is expected to be less than $80,000.

If true, the GT-R will be serious competition for the Porsche 911 Turbo, which it has been routinely seen testing alongside.

http://www.edmunds.com/insideline/do....photopanel..1.

Comment

0-100 in ongeveer 3,5 seconden

Comment

heel snel maar mooi kan ik hem wel niet echt vinden, speciaal en indrukwekkend maar niet mooi

Comment

De concept kon me beter overtuigen qua looks.

Maar dit blijft een zalige bak! Zo snel!

Zal hij ook in ons land verkrijgbaar zijn?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                      2012-...
                      '07 BMW 118d

Comment

Ik vind de snuit precies tegenvallen.

Deze snuit vond ik veel actueler ogen... Nu ziet het er maar crappy uit precies ...

En om op mijn negatieve elan verder te gaan, vind ik het stuur enorm passé ... De bovenkant van de console is gatlelijk ... De onderkant vind ik wel knap (Nissan is duidelijk bij Porsche gaan kijken) en die luchtroosters kunnen er ook mee door (Nissan is duidelijk bij Audi gaan kijken)

Qua interieur ... blijft het dus een Jap...

De achterkant vind ik wel knap, al had het beter geweest zonder die (vreemdvormige) spoiler. Het profiel van de zijkant vind ik zeer knap.

Al bij al is het een grote stap voorwaarts tov. de (imho) hopeloos verouderde R34 Skyline. Als de motor dan nog voldoet aan de verwachtingen en we hem in Europa aan een goeie prijs kunnen krijgen, zou deze wel eens heel populair kunnen worden. Lijkt mij persoonlijker zeker iets om te overwegen als ik een sportwagen van dat budget zou zoeken.

Comment

Rauw!!!!

Snuitje is minder elegant geworden dan bij de concept, de rest is minstens even knap gebleven.

Boeaah, wat 'n kar.

Comment

Wat een machtig machine. Als je hiermee niet opvalt, dan weet ik het echt niet meer...

Vadaag is me op de E40 nog een Skyline opgevallen. Deze stond in panne op de pechtstrook...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik vind em niet zo knap. De prestaties zijn wel verbluffend!

Comment

Mist iets, nl. een tikkeltje meer agressie vooraan. En natuurlijk binnenin niet 'edel' genoeg naar Europese normen.

En wat dan nog?

Beestig machien!

Die remmen
                                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

DIK!

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Wat een machtig machine. Als je hiermee niet opvalt, dan weet ik het echt niet meer...
                                  spreken we hier over een kanshebber?

Comment

het ding heeft hier zowiezo al één voordeel tov. de C/CLK63, RS4, M3, 911 Turbo etc., en da's dat hij financieel heel wat voordeliger gaat uitvallen.
                                    Qua aankoopprijs vermoed ik dat die rond de eerste 3 gaat zitten, maar dan waarschijnlijk typisch japans compleet uitgerust en met een korte optielijst. En de taksen liggen lager, vooral in vergelijking met de 63 AMG...

hopelijk gaan we die dus regelmatig zien rondrijden

Comment

not my cup of tea..

Comment

De enige Jap die ik wél zou willen

ZOT MACHIEN

Comment

Working...
                                        X