Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Vanochtend was er al één afbeelding van de Nissan GT-R gelekt, maar inmiddels zijn er meer plaatjes beschikbaar. En tevens een aantal aardige specs. Zo gaat de twin-turbo V6 van 0 naar 100 in ongeveer 3,5 seconden! De topsnelheid is 310 km/u (192 mph). En dat alles voor een basisprijs die onder de $80.000 komt te liggen. Niet slecht, zoals we al eerder schreven. De informatie komt via de gelekte cover van het decembernummer van MotorTrend, waarna het Amerikaanse autoweek.com er nog wat extra plaatjes tegenaan gooide (via jalopnik).
Vanochtend was er al één afbeelding van de Nissan GT-R gelekt, maar inmiddels zijn er meer plaatjes beschikbaar. En tevens een aantal aardige specs. Zo gaat de twin-turbo V6 van 0 naar 100 in ongeveer 3,5 seconden! De topsnelheid is 310 km/u (192 mph). En dat alles voor een basisprijs die onder de $80.000 komt […]
Comment
-
-
SANTA MONICA, Calif. — The wait is over. Undisguised 2009 Nissan GT-R photos have now become available prior to the car's official debut at the 2007 Tokyo Auto Show.
Numerous GT-R prototypes have been caught testing around the world, including at Germany's Nürburgring and California's Laguna Seca Raceway, but this is the first look at the rocket sedan's completely undisguised sheet metal.
Official specifications aren't expected to be announced until Nissan's Tokyo show press conference on October 24, but months of spy intelligence suggest the all-wheel-drive 2009 GT-R will get a 3.8-liter twin-turbo V6 that produces approximately 450 horsepower.
Nissan says the GT-R will accelerate from zero to 60 mph in 3.5 seconds, finish the quarter-mile in 11.7 seconds and reach a top speed of 192 mph. Base price is expected to be less than $80,000.
If true, the GT-R will be serious competition for the Porsche 911 Turbo, which it has been routinely seen testing alongside.
http://www.edmunds.com/insideline/do....photopanel..1.
Comment
-
Ik vind de snuit precies tegenvallen.
Deze snuit vond ik veel actueler ogen... Nu ziet het er maar crappy uit precies ...
En om op mijn negatieve elan verder te gaan, vind ik het stuur enorm passé ... De bovenkant van de console is gatlelijk ... De onderkant vind ik wel knap (Nissan is duidelijk bij Porsche gaan kijken) en die luchtroosters kunnen er ook mee door (Nissan is duidelijk bij Audi gaan kijken)
Qua interieur ... blijft het dus een Jap...
De achterkant vind ik wel knap, al had het beter geweest zonder die (vreemdvormige) spoiler. Het profiel van de zijkant vind ik zeer knap.
Al bij al is het een grote stap voorwaarts tov. de (imho) hopeloos verouderde R34 Skyline. Als de motor dan nog voldoet aan de verwachtingen en we hem in Europa aan een goeie prijs kunnen krijgen, zou deze wel eens heel populair kunnen worden. Lijkt mij persoonlijker zeker iets om te overwegen als ik een sportwagen van dat budget zou zoeken.
Comment
-
Wat een machtig machine. Als je hiermee niet opvalt, dan weet ik het echt niet meer...
Vadaag is me op de E40 nog een Skyline opgevallen. Deze stond in panne op de pechtstrook...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Mist iets, nl. een tikkeltje meer agressie vooraan. En natuurlijk binnenin niet 'edel' genoeg naar Europese normen.
En wat dan nog?
Beestig machien!
Die remmen
Comment
-
DIK!
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenWat een machtig machine. Als je hiermee niet opvalt, dan weet ik het echt niet meer...
Comment
-
het ding heeft hier zowiezo al één voordeel tov. de C/CLK63, RS4, M3, 911 Turbo etc., en da's dat hij financieel heel wat voordeliger gaat uitvallen.
Qua aankoopprijs vermoed ik dat die rond de eerste 3 gaat zitten, maar dan waarschijnlijk typisch japans compleet uitgerust en met een korte optielijst. En de taksen liggen lager, vooral in vergelijking met de 63 AMG...
hopelijk gaan we die dus regelmatig zien rondrijden
Comment
Comment