Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDIK!
spreken we hier over een kanshebber?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ben benieuwd naar het gewicht. Een 350Z weegt al 1500+, deze rond de 1700 waarschijnlijk?
Comment
-
Het design kan mij niet overtuigen, ik vind de daklijn te hoog, het dashboard is ook maar simpel vormgegeven, niet tegenstaande dat hij bangelijke prestaties zal neerzetten!Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHier wil mijn vrouw nooit mee rondrijden met zo'n opzichtig machien...
Maar jij vind dat niet erg hè, jij rijdt toch liever met die 530d...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIk vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat de (legendarische) naam 'Skyline' niet meer wordt gebruikt. Vooral omdat er al genoeg auto's zijn met benamingen à la GT(R)
*edit* De Skyline heeft ook niets met deze GT-R gemeen en dat was wel bij de vorige generaties.
Dit is dus de Skyline:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
Mijn nieuwe droombak ,wat is hem toch bloedmooi geworden ,het lange wachten word eindelijk beloont
En ja ,voor sommigen die zeggen dat ze liever de neus hadden van de concept ,die komt er ook
De neus van de concept zal op de v-spec versie staan ,die in december word voorgesteld ,nissan heeft hier al een teaser van uitgegeven waar je het goed kunt op zien dat hem de carbon 'platen' heeft onder de lichten .
De wagen ziet er inderdaad goed uit, hopelijk kunnen we hem op onze wegen bewonderen.
Comment
-
Knappe sporwagen met ruime koffer, dat zie je niet vaak!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment