Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    not my cup of tea..
    Qua looks ook niet mijn ding (zowel in- als exterieur), maar toch zou ik best graag zo'n ding rijden.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik vind hem niet mooi, maar ik denk wel dat hij fantastisch zal rijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
        DIK!

spreken we hier over een kanshebber?
        Hier wil mijn vrouw nooit mee rondrijden met zo'n opzichtig machien...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ben benieuwd naar het gewicht. Een 350Z weegt al 1500+, deze rond de 1700 waarschijnlijk?
          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
          Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Bruut :p

Antwerpen is't Stad
            en al de rest is parking!!

Comment

De achterkant vind ik echt zalig, de voorkant is minder mijn ding.. Maar zoals PH|L1 zegt, fantastisch rijden zal hij wel doen.

Comment

Ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat de (legendarische) naam 'Skyline' niet meer wordt gebruikt. Vooral omdat er al genoeg auto's zijn met benamingen à la GT(R)

Comment

Wat een machine

Prachtig gewoon, lekker eigenwijs dashbord, toffe schakelaars, mooie lijn, ...

Comment

Het design kan mij niet overtuigen, ik vind de daklijn te hoog, het dashboard is ook maar simpel vormgegeven, niet tegenstaande dat hij bangelijke prestaties zal neerzetten!
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Niet echt mijn ding qua design, maar moet wel super rijden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                        Hier wil mijn vrouw nooit mee rondrijden met zo'n opzichtig machien...
                        Wilt dat dan zeggen dat uw vrouw in de week met die M3 zal rijden?

Maar jij vind dat niet erg hè, jij rijdt toch liever met die 530d...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                          Ik vind het eigenlijk wel een beetje jammer dat de (legendarische) naam 'Skyline' niet meer wordt gebruikt. Vooral omdat er al genoeg auto's zijn met benamingen à la GT(R)
                          In Best Motoring spreken ze al niet meer dan de Skyline GT-R en zeggen ze gewoon GT-R. Dus ik denk dat Nissan daar op in heeft gespeeld en Skyline weggelaten.

*edit* De Skyline heeft ook niets met deze GT-R gemeen en dat was wel bij de vorige generaties.

Dit is dus de Skyline:

Comment

Dat is wel een oude Skyline hierboven

Ik ben zeer benieuwd wanneer deze GT-R bij de Belgische dealers zal staan.

Comment

Beetje 't zelfde als velen hier: qua design niet echt mijn dada, maar wat een specificaties

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi

Mijn nieuwe droombak ,wat is hem toch bloedmooi geworden ,het lange wachten word eindelijk beloont

En ja ,voor sommigen die zeggen dat ze liever de neus hadden van de concept ,die komt er ook
                                De neus van de concept zal op de v-spec versie staan ,die in december word voorgesteld ,nissan heeft hier al een teaser van uitgegeven waar je het goed kunt op zien dat hem de carbon 'platen' heeft onder de lichten .
                                Gruwel

De wagen ziet er inderdaad goed uit, hopelijk kunnen we hem op onze wegen bewonderen.

Comment

De achterkant is heerlijk
                                  De voorkant iets minder, maar toch

Comment

Zal wel een serieus scheurijzer zijn, maar persoonlijk vind ik het een johnny - bak. Trouwens, dat dashboard ken ik van ergens... ah ja, van toen ik 12 jaar was en zelf zoiets getekend heb

Comment

Knappe sporwagen met ruime koffer, dat zie je niet vaak!
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

80000$ = 56000€ das véééél minder dan een M3 ...

nu ja, dat zijn japanse prijzen natuurlijk ...
                                        hier zal het waarschijnlijk eerder 70-75k€ zijn
                                        2016 - BMW 4GC 440i Jatoba
                                        2011 - E89 - Z4 sDrive20i Alpine Weiss III

Comment

+/-75.000
                                          bron: autobild (of zoiets: duitse autoweek)

Comment

Working...
                                          X