Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts





  • Comment






    • Comment






      • Comment






        • Comment


          • The Nissan GT-R is "State of the Art" from a technical point of view., and i like it.

            Hans.

            Comment




            • Dit 'doodt' al voor een groot deel de tuning mogelijkheden.. samen met de 'unhackable ECU' ..

              It's no R32/R33/R34, that's for sure..

              Comment


              • Vet kot, maar het dashbord...

                Comment




                • Comment


                  • RB26DETT (en al haar variatie's zoals de RBX-GT2 uit de R33 400R) >>>>>>>>>>>>>>>> VR38DETT

                    Op quasi elk vlak.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                      Vet kot, maar het dashbord...
                      das toch knap , naar de bestuurder gericht , dat vind je niet veel meer tegenwoordig
                      1991 Audi S2 coupe
                      2001 AUDI RS4 b5 imola

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Dit 'doodt' al voor een groot deel de tuning mogelijkheden.. samen met de 'unhackable ECU' ..
                        'k Begrijp het ook niet, de Skyline GT-R's zijn zowat dé tuningsbakken bij uitstek...en dan doen ze zoiets

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          'k Begrijp het ook niet, de Skyline GT-R's zijn zowat dé tuningsbakken bij uitstek...en dan doen ze zoiets
                          'k Denk dat ze willen upmarket spelen, zich naast de 911 Turbo, Gallardo en F430 positioneren.
                          Hij gaat ook een pak duurder worden.

                          Ook de naam "Skyline" is ook gedumpt, nu is't gewoon "GT-R". Deze auto ga je ook niet zo snel zien in de opvolger van de The Fast & The Furious..

                          'k Ben geen fan van de R35, maar 't zal wel een magistrale auto zijn.

                          Neen, de R34 was de laatste echte.. dat staat vast.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                            Vlotjes

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                              De r35 is niet veel duurder als de r34 indertijd hoor Hou zou hier rond de 80.000 euro moeten gaan kosten.

                              Jammer voor jou, maar de r35 speelt ook mee in de volgende the fast & the furious, dat staat al vast
                              1) 80.000 euro voor een Nissan is er toch wat over. Dat bevestigt mijn punt volledig

                              2) Komt 'ie echt naar de volgende TF&TF? Heb je daar een bron van?

                              Comment


                              • De eerste uitlaatsystemen en big brake kits zijn ook gearriveerd.. maar dat noem ik nog geen échte hardcore tuning.

                                klik

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                                  1) Voor de geleverde prestatie's die de GT-R R35 levert, is 80.000 euro een koopje.

                                  2) Ja inderdaad, ik zal straks ofzo naar het artikel zoeken
                                  1) Volledig akkoord.

                                  Maar dat is m'n punt niet. Ik zie de R35 niet echt als een 'waardige' opvolger van de R34.

                                  Op het vlak van performance is hij nu al legendarisch, maar de technische kant zint me niet. (geen RBxxDETT motor na al die jaren, integrated turbos in the exhaust manifold, unhackable ECU, dual-clutch versnellingsbak, geen manuele bak, ..etc)

                                  't Is net of hij z'n ziel verkocht heeft om de 911 Turbo het leven lastig te maken. Ze zijn nooit concurrenten geweest. Een Porsche is zoveel meer als gewoon 'performance', dat is iets wat ze bij Nissan (in't algemeen de Oosterse merken) niet begrijpen. Dat extra bij Porsche wordt gecompenseerd bij Nissan door de lagere prijs. Een Corvette doet dit ook, maar die pretendeert nooit een competitor te zijn van de topklasse. (F430, Gallardo, 911 TT, ... etc)

                                  Lexus, Acura, Infiniti, (de zogenaamde Japanse 'premium'-merken) doen dit al jaren. Met succes in the States maar in Europa (waar de koper meer soul/pedigree/heritage-focused is) lukt het na 20 jaar nog niet.
                                  Al moet ik wel toegeven dat Lexus één van de beste marketing machines heeft in de wereld, en diezelfde machine laat de LS600h goed verkopen. 'k Geef toe, Lexus hybrids zijn rubbish maar ze verkopen wel. Maar die discussie heb ik al zoveel gevoerd en na een lange dag blokken wil ik ze niet nog eens herhalen.

                                  Nu, 't lijkt wel of ik de GT-R R35 volledig haat ofzo.. niets is minder waar: I love it. Just not as a 'Skyline'.

                                  Comment


                                  • komt hij eigenlijk bij ons ook met links stuur? of is het zoals bij de vorige generatie(s?) enkel right hand drive?

                                    Comment


                                    • Ik had vroeger (1990) een 200SX en in '92 een 300ZX tt , dat waren allebei fantastische auto's en prettig om mee te rijden.
                                      (vooral de 200, die was speelser dan de tt).
                                      Ik twijfel dan ook geen moment dat deze fabuleuze GTR een betrouwbare en formidabele driverscar wordt...
                                      Echter , een vriend vroeg mle vandaag nog: "als je die zo fantastisch vind, zou je er dan een kopen?"
                                      Ik moest toegeven van niet...
                                      Na de tt kwam er een porsche 965, een 993targa, 996 cab en nu een 997S cab..; Deze porsches zijn dan wel niet zo snel als de GTR, maar ze hebben meer ziel...De ontelbare rondritten en circuituitstapjes van de laatste 12 jaar hebben zo een band gesmeed met het merk, een groep enthousiaste vrienden met zich meegebracht , dat de kwaliteiten van de GTR niet opwegen tegen het kunnen delen van een passie als die voor porsche...

                                      Mocht ie datzelfde bieden zou ik echter niet twijfelen , want dit is zeker , het is een "Killer" van formaat... Porsche zal moeten wakker worden;

                                      Comment


                                      • Don't worry, de 911 Turbo is nog steeds een fractie sneller in een rechte lijn als hij echt hard gepusht wordt.

                                        Binnenkort komt er ook een facelift aan, met directie injectie, +20 hp en eindelijk de langverwachte DSG-bak. Die laatste zou de slushbox van een Tiptronic moeten vervangen.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          Don't worry, de 911 Turbo is nog steeds een fractie sneller in een rechte lijn als hij echt hard gepusht wordt.

                                          Binnenkort komt er ook een facelift aan, met directie injectie, +20 hp en eindelijk de langverwachte DSG-bak. Die laatste zou de slushbox van een Tiptronic moeten vervangen.
                                          Ok ,maar een GTR zal zelfs minder kosten dan een carrera 997S

                                          Comment

                                          Working...
                                          X