Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    Mines GT-R sneller dan Porsche Turbo... ?

http://www.autoblog.nl/archive/2008/...sche-997-turbo
    De Porsche is een Tiptronic, geen eerlijke vergelijking.

In een test van Top Gear vergelijken ze de GT-R met de 997 Turbo 6MT, en in de hernemingen blijft zo'n Porsche baas boven baas. Maar 't scheelt echt niet veel, de Porsche bolde langzaam maar zeker uit.

Hoewel een GT-R veel te duur is voor een Skyline, hij blijft toch een stukje goedkoper dan z'n concurrenten en is minstens even goed gebouwd. Oké, je mag geen interieurtjes verwachten à la full-leather Porsche maar 't is alleszins een verbetering tov de R34. En hij gaat loeihard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      In een test van Top Gear vergelijken ze de GT-R met de 997 Turbo 6MT, en in de hernemingen blijft zo'n Porsche baas boven baas. Maar 't scheelt echt niet veel, de Porsche bolde langzaam maar zeker uit.
      Dan spreek je over rechte lijn prestaties... Ik heb het gevoel dat de GT-R (ook al acht je het optisch bijna voor onmogelijk), gewoon sneller is op het circuit, dus om te beginnen al over een hogere bochtensnelheid beschikt. Tiptronic of niet, het verschil op het korte circuit van Tsukuba is wel erg groot he. Het zal wel aan de Mines pedigree liggen zeker? 't Is te hopen voor Porsche, want daar worden ze toch aardig op hun plaats gezet... door een Nissan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
        Dan spreek je over rechte lijn prestaties... Ik heb het gevoel dat de GT-R (ook al acht je het optisch bijna voor onmogelijk), gewoon sneller is op het circuit, dus om te beginnen al over een hogere bochtensnelheid beschikt. Tiptronic of niet, het verschil op het korte circuit van Tsukuba is wel erg groot he. Het zal wel aan de Mines pedigree liggen zeker? 't Is te hopen voor Porsche, want daar worden ze toch aardig op hun plaats gezet... door een Nissan.
        Mine's is natuurlijk één van de beste tuners als het om Skyline's gaat, en ik denk ook dat op circuit een GT-R een aantal seconden sneller is.

Vergeet niet dat ze bij Nissan heus wel weten hoe ze een auto moeten bouwen hoor, toen de R32 voor het eerst naar Europa kwam was het ook de eerste auto die de Nordschleife onder de 8 minuten deed.

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo zou ik em willen.
          Die kleur (spijtig dat het niet OEM is) en die velgen

Comment

• Voor die interesse hebben in enkele filmpjes over de GT-R: http://www.stage6.com/NISSAN-GT-R/videos/

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Prachtig ding alleen vind ik de uitlaten wat overbemeten.

Comment

• Comment

• Mooie kleur dat donkere grijs!

Comment

• Comment

• ik vind dat donkere grijs ook ownage.

zwart past er niet zo goed op, ziet er goedkoop uit en zilver vind ik te saai.

Comment

• Comment

• Tnx GT-R;

dankzij deze foto:
                                is de kleurkeuze gemaakt ;-)

echt knap.

Als je nog goede sites hebt pm ze me maar

greets

Nas

Comment

• Hoeveel kost hij nu in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Hoeveel kost hij nu in België?
                                    Defenitieve prijzen zijn nog niet gekend maar prijsvork ligt tussen de 70 en 90k eur.

Heb al van sommige de reactie gekregen, amai das veel, maar dat wil ik even nuanceren; Ja dat is veel geld daar ga ik mee akkoord..

maar als je de auto op zijn kwaliteiten bekijkt en je dit budget aan een wagen wilt spenderen .. ik bedoel je ziet het bijvoorbeeld zitten om een BMW M3 te kopen of zelfs een zeer goed uitgeruste audi S5 dan zit je over hetzelfde budget te spreken! En sorry maar dan is mijn keuze makkelijk hoor!

In Genève heb ik een afspraak met Nissan Europe gevraagd; Ik hou jullie dus op de hoogte wat pricing betreft.

Comment

• Damn da's echt veel voor een Skyline GT-R

Nu, hij zal 't wel waard zijn.

Comment

• Komt er eigenlijk een manuele bak ?

Tmag dan een fantastische boite zijn maar zonder manuele bak zou ik em eigenlijk niet moeten hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                          Komt er eigenlijk een manuele bak ?

Tmag dan een fantastische boite zijn maar zonder manuele bak zou ik em eigenlijk niet moeten hebben.

Er zijn geruchten dat de V-spec alleen een manuele bak gaat hebben

DSG/automaat/flappy paddle/ <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< stick shift

Comment

Working...
                                          X