Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
/Me = absolutely breaklover, indd. Veel auto's worden er alleen maar mooier door. E63 amg <<<< E63 AMG kombi
Audi RS6 <<<< Audi RS6 Avant
Deze moet niet in breakversie
Sluit ik me volledig bij aan, maar de ultieme break is voor mij toch de 456GT Venice die ze voor de Sultan van Brunei gebouwd hebben. Schitterend ding!
Bon, terug even on-topic : Gisteren nog over de GT-R gelezen in de laatste editie van het Engelse Top Gear magazine. Een leuke (niet letterlijke) quote: "The car feels as if it could go even faster if it didn't have me, a mere mortal, at the wheel." Het ging over een vergelijk tussen de Audi R8 en de GT-R voor hun verkiezing van auto van het jaar. The Audi won!
Nog ruim 4 weken en dan openen de deuren van de Salon van Genève. Nissan toont daar voor het eerst de GT-R en de nieuwe Murano aan het Europese publiek.
Wat Nissan op de Geneefse tentoonstelling doet is vooral het publiek lekker maken, want op beide bolides moet nog lang gewacht worden. De Murano komt in oktober 2008 naar de Europese showrooms, de GT-R maakt pas in maart 2009 zijn opwachting. Een auto die het wachten zeker waard zal zijn, de 480 pk sterke bolide moet het Porsche 911 Turbo-eigenaren lastig gaan maken. Op de Nordschleife heeft de GT-R een rondetijd van 7 minuten en 38 seconden neergezet. Nissan maakt op de show wel de Europese prijzen en specificaties bekend. Nieuwe Murano
De nieuwe Murano ziet er weer net zo opvallend uit als het huidige model. Op de foto’s staat de Amerikaanse versie, die al eerder getoond is, de Europese versie verschilt op details. Nog altijd heeft de SUV de 3.5 V6 onder de kap, die in de nieuwe generatie 265 pk en 325 Nm levert. Nissan koppelt de motor aan een continu variabele transmissie. Verder levert het merk de Murano als eerste Nissan in Europa met een zogenaamd Scratch Shield Paint die lak beschermt tegen krassen.
Waarom krijgen die klote amerikanen de gt-r eerst? Om wat te gaan boemelen tegen 60mph op hun highways. Ze hadden hem beter direct wereldwijd moeten leveren, of toch zeker in Europa. Lekker vlammen op de autobahn.
Waarom krijgen die klote amerikanen de gt-r eerst? Om wat te gaan boemelen tegen 60mph op hun highways. Ze hadden hem beter direct wereldwijd moeten leveren, of toch zeker in Europa. Lekker vlammen op de autobahn.
Geloof me, in the States wordt er ook serieus gevlogen hoor
Waarom krijgen die klote amerikanen de gt-r eerst? Om wat te gaan boemelen tegen 60mph op hun highways. Ze hadden hem beter direct wereldwijd moeten leveren, of toch zeker in Europa. Lekker vlammen op de autobahn.
Als de GT-R op de Europese markt komt, is de concurrentie een stapje verder. Dan komen de Jappaners iets gedateert over. Dat merk je bij bijna alle Japanse merken.
Comment