Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Mooi, in dat rood.

    Ik heb 't ook wel voor zo'n multifunctionele, volledig naar wens programmeerbare displays, zeker als er ook performance gauges in te proppen zijn.

    Oké, een Porsche 911 heeft meer stijl, maar ... prijs/prestaties zit je met deze GT-R toch 'n pak beter, lijkt me.

    Comment


    • Geen idee of deze hier al staat :

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



      En de 720p highres video die te downloaden valt op deze pagina is ook MAF.

      Comment


      • Wat gaat 'ie nu kosten, standaard-versie, in Europa? Zijn er al prijzen (evt. ook van de opties) bekend, Duitse of Belgische?

        Comment


        • Fuck a duckIn 3.3sec naar 100.Dat ding eet een enzo,CGT en een SLR

          Comment


          • Stel je dat voor, voor ruwwerg geschat 20% van wat die andere kosten...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
              Stel je dat voor, voor ruwwerg geschat 20% van wat die andere kosten...
              En stel je voor dat je dat ding heinzd

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                En stel je voor dat je dat ding heinzd


                Comment


                • Ik vind hem nog steeds niet erg mooi, maar je mag er zeker van zijn dat ik zoiets wel zou willen. Dat ding is gewoon het beste wat je kan krijgen in zijn prijsklasse (zal ongeveer 100.000 € kosten bij ons). Bovendien valt hij een pak minder op dan de bekende sportwagens waar hij net wel of net niet de vloer mee aanveegt. En die andere wagens kosten ook nog een pak meer ...
                  120d Hatch Edition Sport

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
                    Fuck a duckIn 3.3sec naar 100.Dat ding eet een enzo,CGT en een SLR
                    Een beetje nuanceren mag ook wel

                    3.3 naar 60 mph, dus dat is 96 kmh. Neem voor de 100 zeker 1 tiende erbij.

                    En dat is puur door z'n AWD en launch control, in de praktijk rijden bovenstaande supercars een GT-R gewoon zoek. Dat is logisch ook.

                    1/4 mile of 0-200 is een veel betere test om het verschil aan te tonen.

                    Trouwens, een Enzo is door C&D ook geklokt op 3.3, de SLR op 3.6 gemiddeld en een Carrera GT rond de 3.5

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Een beetje nuanceren mag ook wel

                      3.3 naar 60 mph, dus dat is 96 kmh. Neem voor de 100 zeker 1 tiende erbij.

                      En dat is puur door z'n AWD en launch control, in de praktijk rijden bovenstaande supercars een GT-R gewoon zoek. Dat is logisch ook.

                      1/4 mile of 0-200 is een veel betere test om het verschil aan te tonen.

                      Trouwens, een Enzo is door C&D ook geklokt op 3.3, de SLR op 3.6 gemiddeld en een Carrera GT rond de 3.5
                      Op de Nordschleiffe is de GT-R een paar seconden sneller dan de 997 Turbo. OK, een paar seconden op zo'n traject is bijna niets, maar het blijft een verdomd snelle wagen.
                      120d Hatch Edition Sport

                      Comment


                      • Man man wat ben ik jaloers op NAS, ik had graag genoeg willen typen hier dat ik er ook eentje in bestelling had !

                        JoNas, je weet dat ik niet ver van je af woon hé !

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                          Op de Nordschleiffe is de GT-R een paar seconden sneller dan de 997 Turbo. OK, een paar seconden op zo'n traject is bijna niets, maar het blijft een verdomd snelle wagen.
                          Voor dat geld kan je niks beters kopen qua allroand usability.

                          Een Z06 is misschien sneller maar zo veel bruter en lastiger in dagelijks gebruik.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                            Man man wat ben ik jaloers op NAS, ik had graag genoeg willen typen hier dat ik er ook eentje in bestelling had !

                            JoNas, je weet dat ik niet ver van je af woon hé !

                            Ge komt maar eens af dan hé ;-) een dagje Zolder of een ander circuit ..

                            Maar eer het zover is zal het me nog veel lobby werk kosten om hem effectief op tijd te hebben.

                            Comment


                            • Big thanks to Rob and the gang at perfect touch for the chance to put the 35 on their awesome Dastek 4wd dyno.

                              My car is totally factory standard, standard boost and run in

                              Official word is 'Its maximum power is 480 PS (473bhp) (353 kW) at 6400rpm'


                              We decided to try out BP Ultimate 102 unleaded, (which is still pump fuel).... 520 bhp @ 6,617

                              hèhè dus den deze gaat altijd shell gaan tanken (V-power is dacht ik toch ook 100 Octane hé)

                              Comment


                              • Ik neem aan dat dat niet aan de wielen is, heb je toevallig de dyno-sheet?

                                Maar anders.. BP

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                  hèhè dus den deze gaat altijd shell gaan tanken (V-power is dacht ik toch ook 100 Octane hé)
                                  In Duitsland wel, in België dacht ik niet

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Ik neem aan dat dat niet aan de wielen is, heb je toevallig de dyno-sheet?

                                    Maar anders.. BP
                                    correct:

                                    Comment




                                    • Zeer indrukwekkend!


                                      Dus blijkbaar zijn ze underrrated from the factory


                                      Die BP102 gaat toch ook niet zoveel uitmaken? 'k Had gelezen dat dat eigenlijk maar écht effect heeft op volledig geoptimaliseerde blokjes.. dus 510 pk ofzo in real life

                                      Dat verklaart al veel, onder andere die tijd op de Nordschleife. Want een GT-R is wel een pak zwaarder dan een 911 Turbo en zeker een Z06.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

                                        Dat verklaart al veel, onder andere die tijd op de Nordschleife. Want een GT-R is wel een pak zwaarder dan een 911 Turbo en zeker een Z06.
                                        Porsche 911 Turbo Tiptronic-S
                                        Leeggewicht : 1695 kg

                                        Nissan GT-R:
                                        Leeggewicht: 1740kg

                                        ik zou da toch geen "pak" zwaarder noemen hoor.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Porsche 911 Turbo Tiptronic-S
                                          Leeggewicht : 1695 kg

                                          Nissan GT-R:
                                          Leeggewicht: 1740kg

                                          ik zou da toch geen "pak" zwaarder noemen hoor.
                                          Tiptronic eruit, de Nissan heeft geen koppelomvormer.

                                          Manuele bak met verkorte schakelwegen is eerlijker.


                                          Dan vind ik het eigenlijk heel knap dat de Z06 slechts 1420 kg weegt.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X