Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Ben ik verkeerd als ik hem iets prijziger verwacht dan een M3? Genre 80k?
    Geen idee, Nas (die eentje in pre-order heeft) zegt dat 'ie rond de 75k zou schommelen.

Tijd voor een poll.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
      Die kar heeft gewoon geen ziel... who cares wat voor technische hoogstandjes hij biedt. Als je in de markt bent voor een supersportwagen wil je toch vooral een brute, zalig ogende bolide van een tot de verbeelding sprekend merk.
      Das jouw mening en wellicht 75 % van de bevolking denkt er zo over;

MAAR das nu net waarom ik die kar koop!!

Dadelijk ff gTa quoten ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Euhm, misschien schop ik enkelen tegen de schenen ... maar ... dit is toch in de verste verte geen concurrent voor de Porsche 911 GT3 RS, voor de Ferrari F430 Scuderia, voor de Lamborghini Gallardo Superleggera, en andere retecoole driver's machines?

Ik zie die (fantastische) GT-R eerder als een 4-zits coupé van toch relatief grote proporties, met een techniek erin die het hypersnel rijden ermee best "makkelijk" maakt (let op de aanhalingstekens), en waarmee een relatieve leek zoals de modale forummer toptijden klokt op Zolder, dit alles nog altijd in relatief comfort en zonder het karakter van een supersportwagen te krijgen.
        Die andere 3 die ik vermeldde, vind ik van een totaal andere orde. Dat zijn circuitwagens, rasechte, naakte, pure driver's machines. Niet dat de GT-R dat niet is, maar 't is wel compleet anders. Naar mijn gevoel toch.

Ik zou die GT-R eventueel naast een Porsche 911 turbo Tiptronic zetten, of beter nog naast de komende Porsche 911 turbo met Porsche-DSG. Daar past 'ie al iets beter naast, al blijft 'ie mij in eerste plaats nog altijd teveel aandoen als een "gewone" personenwagen, in plaats van een sportwagen (hoe gek en speciaal en prachtig en opvallend z'n design ook is). Mocht ik een ideale concurrent mogen voorstellen, het zou een Audi RS5 zijn met de twin turbo V10 uit de RS6, met quattro dus en automatische versnellingsbak. Zo voelt die GT-R aan bij mij, en dan met nog een serieuze kwak Japan-saus eroverheen.

But that's just me...

Nope nope .. dit is een zeer goede beschrijving .. van hoe ik het ook zie;

Heb denk ik al eerder gezegd dat dit geen SUPERCAR allure auto is maar eerder een GT waarmee je super exoten lekker kunt plagen ;-)

En je slaat de nagel op de kop wanneer je hem vergelijkt met een audi RS5; Dit was nl. de wagen waarop ik aan het wachten was, maar teveel onduidelijke signalen en een te late lancering doet me echt niet meer het 'vorsprung durch technic' gevoel hebben .. INTEGENDEEL; Het
        is deze Nissan die dat wel heeft, en zoals in dit filmpje:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wordt gezegd : Perfect car voor de playstation generation!

AND I AM A PROUD MEMBER OF THIS GENERATION

of zoals gij , gTa het zegt:

Terwijl de Nissan GT-R mij eerder overkomt als een nog half puberende Japanse IT-nerd die middels tonnen ingenieuze gimmicks en bits&bytes-goochelarij skyrocketete en met allerlei dure fancy spullen om z'n met anabolica gepimpte lijf z'n succes wil komen bewijzen.
        I like to be a nerd ;-)

Maar wat zo zalig is .. is de 'ruimte' aan deze wagen om hem verder te personaliseren tegen nog 'enigszins' betaalbare budgetten.

Wil je een echte circuit bak .. er komt een V-spec aan, die gaat puur sang zijn.
        Voor mij telt het niet dat je kan zeggen ; hey mijn car bolt 400 km/u;
        één je moet dan eerst stoppen , uitstappen manueel een setting veranderen en dan hopen ergens in duitsland nog ongestoord dit te halen en uitkijken dat niet een of andere duitser tegen een normale snelheid van 180 km/u voor u inschiet opdat uw kar van meer als 1,5 MIO eur met al zijn rafinament en sublieme trekjes, lekker in de vangrails kwaakt.

En PLEASE please laat echt heel veel mensen deze auto NIET leuk vinden of vinden dat ie net dat 'charisma' mist .. Dat zal nl het tegendeel bewijzen en de wagen exclusief houden.

Peace out dudes

* ik ga maar eens leren een saké te drinken, dan nodig ik jullie allemaal eens uit om zo een goed straf sakeetje te drinken aan de Nurburgring *

Comment

• damn, dit topic had ik eventjes links laten liggen .. onterecht, blijkbaar ! Proficiat nas !!!

chapeau dat je voor zoiets kunt kiezen ... op papier zou ik inderdaad ook veel sneller geneigd zijn om voor een GT-R te kiezen ipv voor een M3 ... maar als het er dan zou op aan komen

ik neem aan dat er wel een topicje volgt eenmaal je de auto hebt ..
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Geen idee, Nas (die eentje in pre-order heeft) zegt dat 'ie rond de 75k zou schommelen.

Tijd voor een poll.

Kijk ik ga het even anders uitleggen;

In de states was de richtprijs bekent; Vele wouden die wagen echt echt hebben .. waardoor er een normale reactie van VRAAG vs AANBOD komt nl een 'uplift' van de dealers. (soms tot 50.000 dollar meer!!!)

Wat doet Nissan; Die zegt .. helaba peekes dees kan niet .. alle pre-orders duurder verkocht dan normaal dus NO deal en in het beste geval (geruchten welliswaar) krijg je dan een pre-production car ..

2e punt; De CEO van Nissan, heeft duidelijk laten verstaan dat men vreest voor de recessie; Ze gaan dus zeker niet prijzen verder opdrijven.

De M3 die op het autosalon stond koste 85k

je kan stellen dat de Nissan zeker in deze prijsklasse zal blijven. Tenzij hier iedereen in Europa nu weer eenklaps een GT-R wilt maar gezien bovenstaande reacties zal dat wel niet het geval zijn.

Ik ben volgende week di en woe (4 en 5 maart) op het salon van Genève; I'll keep you posted

Comment

• Ik vind 'm super, hè, deze auto, Nas. Dus wat ik schreef is geen "verwijt", noch probeer ik die auto te kraken ofzo. Ik heb gewoon gepoogd neer te pennen wat ik bij die auto voel.

Ik zou 'm zelf ook maar wát graag in de garage hebben. (maar niet als enige auto, en zelfs niet als enige sport/weekendauto)

Comment

• I LOVE this screen:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik vind 'm super, hè, deze auto, Nas. Dus wat ik schreef is geen "verwijt", noch probeer ik die auto te kraken ofzo. Ik heb gewoon gepoogd neer te pennen wat ik bij die auto voel.

Ik zou 'm zelf ook maar wát graag in de garage hebben. (maar niet als enige auto, en zelfs niet als enige sport/weekendauto)

Dat weet ik ; Ik nam jou comment zeker niet als een verwijt ..

dat probeer ik nu net te zeggen , mij klinkt dit als muziek en compliment in de oren ;-)

Wat jij zei was de perfecte verwoording van hoe mijn keuze tot stand is gekomen.

Ge moogt uw skills al klaar houden voor eens een rondje zolder te doen hé (dat kent ge toch beter als mij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    damn, dit topic had ik eventjes links laten liggen .. onterecht, blijkbaar ! Proficiat nas !!!

chapeau dat je voor zoiets kunt kiezen ... op papier zou ik inderdaad ook veel sneller geneigd zijn om voor een GT-R te kiezen ipv voor een M3 ... maar als het er dan zou op aan komen

ik neem aan dat er wel een topicje volgt eenmaal je de auto hebt ..
                    yes komt zeker een topicje van ..

ben er nog niet uit welke kleur ik neem;

Wit is nu de trend kleur en die staat m wel goed .. maar heb er ietwat schrik voor ..

Comment

• All black!!!

Comment

• Nee, rood! Hebben er hier niet al 'es foto's gestaan van een rode? Zo'n ietwat donkerder rood ... superbe kleur. En 't is ook een prachtige muilpeer naar de cavallini rampanti die je ermee op hun hoeven kan trappen.

En wat Zolder betreft: superhard merci voor 't aanbod, maar ... no thanks. Ik rijd NOOIT met andermans materiaal op circuit (tenzij het gehuurd materiaal is van een organisatie of club ofzo), en bij uitbreiding heb ik zelfs de grootste moeite om een baby zoals 'n weekend- of sportauto van een ander te rijden. Ik zou zelf nooit een ander met mijn auto laten rijden, zeker niet als dat een kostbaar, teer ding is dat diep in m'n hart geworteld zit (tenzij misschien door de eigenaar van een identieke auto die ik ter vergelijking van 't één of 't ander, b.v. remmen of ophanging of banden, de mijne 'es laat rijden). Ik ben wél met graagte 'es een rondje passagier!

Comment

• OK, bordeaux rood met zwarte velgen.
                          Fair compromis...

NAS, respect voor de keuze. Ik hou van die mensen die hun eigen ding doen. En ben heel benieuwd naar die kar!

Comment

• Playstation generation rulezzzzz

Ben je al uit over de kleur? Het zijn gewoon allemaal superdikke kleuren, maar dat speciale zilver maakt hem echt wel af!

Comment

• Damn, wat is dat toch met mij.. iets in me wilt deze kar zo hard

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• I'm a sucker for Japs...

Evo, Impreza, Skyline...

Comment

• In die video rijden trouwens m'n twee favoriete kleuren voorbij.

Je zou stom moeten zijn om een zwarte te nemen: al die speciale vormen gaan erin teniet! Tenzij je dat wil, natuurlijk, dat 'ie z'n speciale vormen wat wegmoffelt. Ik zou voor 't rood gaan, lekker speciaal.

Comment

In die video rijden trouwens m'n twee favoriete kleuren voorbij.

Je zou stom moeten zijn om een zwarte te nemen: al die speciale vormen gaan erin teniet! Tenzij je dat wil, natuurlijk, dat 'ie z'n speciale vormen wat wegmoffelt. Ik zou voor 't rood gaan, lekker speciaal.
                                    Ik geef je gelijk. Hell, alsof ie dat dreigende zwart nodig heeft om over te komen alsof all hell breaks loose... Rood it is! (maar met zwarte velgen )

Comment

• Standaard zijn dat toch al gunmetal velgen? Perfect voor mij.

Comment

• Je hebt maar één velg op de GT-R, die gunmetals. Superlichte dingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                          Ik vind dit het knapste, maakt hem ook nog eens meer understated t.o.v. dat rood.

Comment

Working...
                                          X