Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenO jawel die heeft ziel, een duidelijke hightech Japanse ziel. Tjokvol typische zaken van het land van de Playstation, en voor de rest met zaken die ze niet zelf hebben uitgevonden maar wél tot quasi-perfectie hebben bekeken en verbeterd. Ik vind die GT-R wel ziel hebben, alleen een compleet andere ziel dan b.v. een Ferrari.
Veel Europese sportwagens verliezen geleidelijk aan ook een beetje hun ziel, vind ik. Mooiste voorbeeld is b.v. de Lamborghini Gallardo ... vind ik nauwelijks nog ziel hebben, is té Duits en te clean en te koel geworden. Maar da's persoonlijk.
Als je ziel wil hebben moet je bij Ferrari zijn, vind ik. Zo'n F430 Spider spreekt tot 100 keer meer tot de verbeelding dan z'n open pendant met V10 uit Sant'Agata Bolognese?
1. Geen waar was
2. Een oeverloze discussie is
Benieuwd waar diezelfden nu zitten
edit zegt dat het hem over de ferrari en de lambo gaat.
Comment
-
Dit is ook wel interessant voor NAS..
Motor Trend's Scott Kanemura sat down with Michizio Niikura, the president of MINE'S Motor Sports, the first aftermarket firm to get its hands on the new Nissan GT-R. The conversation centered on the roadblocks Nissan has put in place to stymie high speeds and limit modifications to the GT-R.
We've previously reported on how the GPS system fitted to the GT-R would remove the 111 mph (180 kph) speed limiter when the car arrives at a track, but according to Niikura, it will only work on pre-approved racetracks. However, the GPS sensor doesn't automatically remove the limiter by itself, it has to be manually changed by navigating through a series of menus on the GT-R's touch screen. While having to go to a Nissan-approved track is daft in its own right, it's even worse when you leave. After the track day, owners are required to head on over to a Nissan High Performance Center where a $1000 safety check is performed. Don't do it and the factory warranty is void.
Another rumor that began circulating after the Tokyo Auto Salon has also been confirmed: aftermarket wheels are out. Supposedly, all the GT-Rs on display at TAS had to be driven in on the stock rollers, jacked up and then fitted with the tuner's chosen wheels. Due to a sensor mounted on the valve stem, if the GT-R is driven with aftermarket rims, an error code is thrown on the dash. And although MINE'S has fitted a custom exhaust to their shop car, they've found that any modification to the intake system causes the ECU to go haywire.
While all these findings are disturbing draconian, GT-R owners here in the U.S. won't have to worry about the speed limiter/track day issue. Nissan has said that the GPS system won't be implemented here in the States, but the future of tuning the GT-R remains questionable. Top tip Zac!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNekiloöfneeeeehnmadamofmahtebitjemjirzin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenCome again?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenOngeveer negen kilo zegt ze !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenCome again?
edit: Slak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn die video rijden trouwens m'n twee favoriete kleuren voorbij.
Je zou stom moeten zijn om een zwarte te nemen: al die speciale vormen gaan erin teniet! Tenzij je dat wil, natuurlijk, dat 'ie z'n speciale vormen wat wegmoffelt. Ik zou voor 't rood gaan, lekker speciaal.
Dark Metal Grey vind ik ook iets hebben. EN wit .. ik kan het niet los laten;
Misschien een volledig custom kleurtje ;-)
Namiddag gaan ze van Nissan me contacteren; er is nl vandaag een vergadering over de ..Nissan GT-R ..
eens horen wat er uit de bus komt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenNAS, jij bent toch velgenboer?
Wat is jouw eerste reactie op dat artikel dat ik hierboven gepost heb?
Een wiel is rond hé ..
Kijk wat kunnen ze meten? De omtreksnelheid .. ja .. die blijft hetzelfde wanneer je de exacte combinatie / formule toepast;
Nieuw zou zijn dat ze het gewicht kunnen meten.. maar das dan enkel in ruststand.
Wat mij eerder logisch lijkt is dat hun TPMS sensor een specifieke afmeting heeft en dus op een exacte plaats in / aan het wiel gemonteerd wordt.
Bij afwijking of ontbreken van die sensor zal er dus logischer wijs een error volgen.
Nu lijkt het mij enkel kwestie van tijd (en geld) om dit aftermarkt gewijs aan te passen.
Los hiervan vind ik de standaard velgen zeer geslaagd. En als ik ze vervang dan moet het alternatief en / of iets specialers zijn; Lichter enz enz.
ik zal eens zoeken naar een foto van de binnenkant van de velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDe ventielen van de stock wielen overplaatsen op de aftermarket velgen?
Logische redenering maar iets minder evident ..
vb:
Vemiri 22" wielen die we leveren waren oorspronkelijk voor porsche Cayenne en VW Touareg / RR Sport ontwikkeld;
Deze wagens hebben alle TPMS, maar er zijn uitzonderingen :
De Audi Q7 vb en de RR Sport Supercharged hebben een ander ventiel TPMS insnijding dan de andere .. dus hiervoor hebben ze een aanpassingen aan de gietvorm moeten maken.
Maar waar een wil is is een weg hé
Comment
-
Proficiat Nas met de aankoop van deze schitterende bolide. Zoals je zelf aanhaalt zal het een exclusieve wagen zijn omdat de meeste mensen die zo'n budget aan een wagen kunnen spenderen zo'n wagen gewoon niet durven kopen.
Wanneer wordt de wagen geleverd? Wil je dan ook eens met een banale M3 rijden?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenFilmpje werkt hier niet
Comment
Comment