Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Proficiat Nas met de aankoop van deze schitterende bolide. Zoals je zelf aanhaalt zal het een exclusieve wagen zijn omdat de meeste mensen die zo'n budget aan een wagen kunnen spenderen zo'n wagen gewoon niet durven kopen.

Wanneer wordt de wagen geleverd? Wil je dan ook eens met een banale M3 rijden?

Ge bedoelt ff swappen ?? ;-)

Absoluut!! Heb nog niet met een M-DCT gereden en denk dat het zeker de moeite ga zijn om eens te vergelijken hé!

Misscien als ik 10 j ouder was had ik een andere keuze gemaakt maar nu..

Ik ga dringend een Playstation moeten aanschaffen, wil ik me kunnen verantwoorden om tot die generatie te behoren ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      Met TPMS bedoel je toch Tire Pressure Monitoring System neem ik aan?
      Klopt;

En gezien ze in Japan de banden vullen met stikstof (= minder vatbaar voor uitzetting tijdens warmte die ontstaat uit wrijving)
      denk ik dat de TPMS hypergevoelig is afgesteld;

Als ge dan cowboys hebt die snel snel aftermarket wielen er zomaar op flansen en die dan nog een met Lucht vult . kan dat probs geven..

Zodra ik meer techie info heb verdiep ik me erin.

Comment

• *nu pas gezien*
        Tnx GT-R;

dankzij deze foto:
        Citaat:

is de kleurkeuze gemaakt ;-)

echt knap.

Als je nog goede sites hebt pm ze me maar

greets

Nas
        Graag gedaan! Zeer knappe kleurkeuze voor de GT-R, ook al zie ik liever rood of zwart op de GT-R
        Ik zal u straks of binnen een paar dagen wel een pm'ke doen met een paar goede site's, in ruil daarvoor wil ik dan wel een keertje meerijden met de GT-R hé

Comment

• Nee, rood! Hebben er hier niet al 'es foto's gestaan van een rode
          Kijk een keer op p.9

Comment

• Een paar foto's van u kleurke

Comment

• Comment

• Ligt het nu aan mij of zie ik een beetje groen in die kleur?

Comment

• Comment

• Comment

• 33.photobucket.com/albums/ee111/ngtr/gtr5.jpg[/IMG]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Nice, full leather dashboard!
                        Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Ligt het nu aan mij of zie ik een beetje groen in die kleur?
                        Dat ligt aan u.

Comment

• Da's verre van een full-leather dash hoor, als het al echt leder is ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                            Als je wilt kan je binnenkort deze fotoshoot in België doen Nas

Comment

Da's verre van een full-leather dash hoor, als het al echt leder is ..
                              Mja, zou best kunnen.
                              Ik vind het gewoon al de moeite dat er iets of wat in leder is.

Comment

Da's verre van een full-leather dash hoor, als het al echt leder is ..
                                En wat is het dan wel als het geen echt leder is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                  baksteen, duh !
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    In een Skyline heb ik daar helemaal geen probleem mee hoor, voor moest je het denken.

Comment

In een Skyline heb ik daar helemaal geen probleem mee hoor, voor moest je het denken.
                                      Voor de prijs van een GT-R mag je toch wel een dashboard met leder verwachten. Peugeot kan zelfs een half lederen dashboard steken in hun 207 en 308.

Comment

• Fifth gear teste hem als eerste:

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Waw, een triple repost!

Ik vind het echt een geweldig lekkere bak... Die lijn van de ruiten als bij een jet, dat Japanse bombastische tech-design, ...

Comment

Working...
                                          X