Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
    Voor de prijs van een GT-R mag je toch wel een dashboard met leder verwachten. Peugeot kan zelfs een half lederen dashboard steken in hun 207 en 308.
    Kijk ja, ik vergeet telkens dat die GT-R toch eigenlijk niet zo goedkoop is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Voor de prijs van een GT-R mag je toch wel een dashboard met leder verwachten. Peugeot kan zelfs een half lederen dashboard steken in hun 207 en 308.
      Baneent, leder...bwerks.

Alcantara dashboard zou pas de max zijn!

Comment

• Dat middengrijs ... oké 't past bij de kleur van de velgen, en daardoor oogt 'ie een beetje jet fighter ... maar ... wat een SAAIE kleur zeg.

ROOOOOD !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
          *nu pas gezien*

Graag gedaan! Zeer knappe kleurkeuze voor de GT-R, ook al zie ik liever rood of zwart op de GT-R
          Ik zal u straks of binnen een paar dagen wel een pm'ke doen met een paar goede site's, in ruil daarvoor wil ik dan wel een keertje meerijden met de GT-R hé

No Prob komt in orde;

Die kleur blijft me ook bevallen, maar twijfel nu tussen deze en wit;

zwart wordt het niet, .. rood is .. ik weet niet wel sjiek maar niet mijn ding, om eerlijk te zijn vind ik rood enkel mooi .. op .. HOE CLICHé ben ik ..

een ferrari;

sorry dudes

In Genève zal ik wellicht een keuze kunnen maken na het in real life te hebben gezien.

Comment

• NO LEATHER FOR ME PLEASE!!

Ik zie de BMW verkoper nog fronsen met zijn wenkbrauwen toen ik expliciet vroeg om alcantare seats ..

euh.. Leder is standaard (en keek me aan alsof ik een rare kwezel was)

De meeste comments over het interieur is dat het toch zeer degelijk afgewerkt is;

EN akkoord het zal geen porsche niveau halen, maar toen ik daar een offerte liet maken .. tikt het aardig door als je een alcantara lover bent zoals mij

euh wat zeg ik nu .. het tikt sowiezo door ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Dat middengrijs ... oké 't past bij de kleur van de velgen, en daardoor oogt 'ie een beetje jet fighter ... maar ... wat een SAAIE kleur zeg.

ROOOOOD !!

Daar heb ik ok beetje schrik voor;

Ik kan er niet aandoen , wellicht komt de johnny in mij naar boven maar toch vind ik odnerstaande tuning geslaagd (op de achterspoiler na .. ik vind opzichte spoilers sowiezo maar niks)

Comment

• geef toe die snuit oogt toch heerlijk aggressief ..

of is het het late uur dat mijn geest verwart?

Comment

• op deze foto vind ik dat je toch veel onderdelen van het interieur met leder overtrokken ziet.

Comment

• Die velgen op de getunede versie zijn hemels...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Da's verre van een full-leather dash hoor, als het al echt leder is ..

HELA WILLIAM ik dacht dat gij ne GT-R lover waart .. nondedoeme zo kritisch zijn!!! waar slaat dat op

Farske

Ge hebt gelijk full leather is het niet;

Nissan Belgium heeft me deze ochtend gebeld;

Volgende week ben ik dus idd uitgenodigd om alle info omtrent de GT-R launch bij te wonen in Genève; Daar gaan ze ook zeggen wat als voorschot / deposit zal gestort moeten worden en wat ie dus gaat kosten.

Dus zodra ik het weet (wellicht dus dinsdag avond) kom ik het wel even posten!

Greets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                        op deze foto vind ik dat je toch veel onderdelen van het interieur met leder overtrokken ziet.

Eigen foto even quoten;

Wat wel is -dat moet eerlijk toegegeven worden- de alu look inserts in de deuren en op middentunnel ogen plastiekerig.

Dat zal je bij porsche niet hebben.

Let the search begin for carbon inserts ;-)

Comment

• Nas, een betere verkoopsstunt voor je velgenzaak had je niet kunnen kopen

proficiat met de aankoop, ik vind het een prachtkar (ook wel een beetje in dat rood )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                            Nas, een betere verkoopsstunt voor je velgenzaak had je niet kunnen kopen

proficiat met de aankoop, ik vind het een prachtkar (ook wel een beetje in dat rood )

Tnx dude

ik ga hier precies nog vele ontgoochelen dat ik het rood niet ga nemen

Dat mugano blauw van audi zou ook wel knap zijn niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                              Tnx dude

ik ga hier precies nog vele ontgoochelen dat ik het rood niet ga nemen

Dat mugano blauw van audi zou ook wel knap zijn niet?
                              let op, ik vind hem in het zwart en zilver ook reteknap en vet maar het rood krijgt mijn voorkeur

smaken en kleuren hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                Ik ben fan

Zo heerlijk futuristisch

Comment

• Ik vind dat 'simpele' grijs van hierboven eigenlijk heeeeel knap, op voorwaarde dat je die velgen er onder laat staan.

Maar je kan ook zo'n speciaal zilver krijgen, met speciale spuittechniek enzo voor.. voor mij dé kleur.

Ik zal eens een foto zoeken

Comment

• Dit bedoel ik dus:

Op sommige foto's oogt het heel flets, net normaal zilver maar op deze foto met veel belichting is een schitterend..

Comment

• Vet!
                                      Precies blank alu, netjes...

Comment

• Photoshop

Meegespoten bumpers, vind ik wel mooier staan...

Comment

• Die kleur blijft me ook bevallen, maar twijfel nu tussen deze en wit;
                                          Dan zou ik je huidige kleurkeuze houden hoor, wit staat de voorkant niet echt goed. Ik zal sebiet een paar foto's posten.

Comment

Working...
                                          X