ik vind het geen mooie wagen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenik vind het geen mooie wagen
Vb: een Cayenne is niet 'mooi', wel knap en vet. Niet hetzelfde in mijn ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEen wagen moet niet altijd 'mooi' zijn, en 'mooi' is ook een subjectief gegeven.
Vb: een Cayenne is niet 'mooi', wel knap en vet. Niet hetzelfde in mijn ogen.
Geldt ook voor sommige mensen hé?!
Comment
-
Een lijstje van de uitgevoerde mods op bovenstaande GT-R:
First up some apologies for being slack with the news from TAS 2008. This time has been extremely busy and sorting through thousands of photographs takes a lot more time than it should.
Here is the first update though and it’s massive. A look at the Harrison R35 GT-R which we already featured in a news rticle a week ago.
While at TAS we got to talking to the GTR-SNS people who let us sit in and check out this car fully. We also got to spend a good amount of time photographing this car and the GTR-SNS models.
The car features the following modifications:
- Lamborghini Arancio Atlas Metallic Orange Paint Job
- Black Painted Standard Wheels
- Lowered Suspension
- Carbon Fiber NACA Ducts
- Carbon Fiber Recaro Seats (lower by 12mm)
- Harrison Body Kit Featuring
- Modified front bar with front air ducts
- Carbon Front Lip Spoiler
- Carbon Fiber Side Skirts
- Carbon Fiber Rear Lip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
-
Verklaring:
First consider the Japanese gentlemen's agreement of the past: 280hp limit. I think it is blatantly obvious the previous GT-Rs were putting out much more than that even though that is what they were rated at. If I recall, the gentlemen's agreement was not removed, but only raised to 480hp. So this is the highest number that Nissan may report. I believe once we get this thing on a dyno we will see it is well into the 500 hp range.
It's gets better and better
Comment
-
Not many track guys will prefer the DSG. There is much to be said about a driving piloting the car, or the car piloting the driver. All these nannies are turning cars into remote control cars. You can talk all day about shifting quicker, but having control of all those apects of the clutch individually makes for added fun and control of the car. Easier and less expensive to replace parts etc. And especially applies to guys who do their own wrenching. Nannies and gadgets take away from the fun of driving, eventually you will not need the steering wheel, you can have a reote control like a video game, or nothing at all, and the car will turn laps (how fun is that).
You will also have to see how compatible it is with the track as well, many systems will shift for you to protect driveline components, so techniques like left foot braking will be eliminated because the car will sense strain on the drivetrain and shift down a gear for protection. You have to realize that this tranny will be geared for street not track considering it will be driven mostly on the street.
Unless the 6 speed has some hindernaces, I would bet it would be as fast as the DSG on a circuit. And a tie goes to the manual to me.
A DSG would be awesome for driving in the mountains, or something, but I cant see much else use for it than that, and I'm positive I speak for the majority of track guys.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenFak, hier gaan ze nog zo veel geweldige aftermarket spullen voor uitbrengen hé...
Oh, dat oranje is vét! Zo een kar mag wel een speciaal kleurtje hebben, en hij ziet er wat lichter uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenEen wagen moet niet altijd 'mooi' zijn, en 'mooi' is ook een subjectief gegeven.
Vb: een Cayenne is niet 'mooi', wel knap en vet. Niet hetzelfde in mijn ogen.
jij vindt een cayenne knap en vet, wel ik vind die mooi
en als ik die GT-R niet mooi vind, dan is dat zo
damn, wat een idioot antwoord op een nog idiotere reply
Comment
-
Dit staat in de owner's manual
Elke mod zien zijn als knoeien met perfectie en wordt als illegaal beschouwd
This actually comes in the owners manual. Nissan really doesn't want owners to mess around with the GT-R, cause they expect they will fuck up perfection. I love the image they used, its completely riced out. Its like saying NO! haha. Any change you do the car yourself, be it trying to maintain it yourself is labeled as "incorrect modification" under warranty. Take it to the GT-R certified mechanics basically. If you do any modifications to it, it is labeled as" illegal modification" and will likely void your warranty.
Comment
Comment