? heb je foto
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWeet ik veel wat. Ik weet alleen dat Nissan (net als de andere Japanse merken) moeilijk kunnen doen en graag hebben dat hun auto's in Europa een saai imago hebben.
Ik denk eerder dat 't 'm te doen zal zijn om de prijs. Op de Europese GT-R winnen ze toch 'n pak meer, 'k denk dat ze liever zelf winst binnenrijven dan dat US-exporteurs of transportfirma's dat doen... niet?
Jammer toch. Zo'n knoert van een kar, waarmee ze zelfs in Europa behoorlijk grote kuis kunnen houden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenVergeten te melden:
Coole feature is wanneer je het stuur omhoog of omlaag doet verplaatst het totale stuurhuis / dashboard ..
Dat is in mijn 350Z ook
Comment
-
Nissan belgie heeft nu zijn eigen site voor de GT-R:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenNissan belgie heeft nu zijn eigen site voor de GT-R:
http://www.gtrnissan.com/index.nl.be.htmlOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Me = so jealous !!!
Bestel eentje in de US, zoals velen al aanhaalden hier. Ik zou geen jaar (als het niet nog meer is) kunnen wachten op een wagen.
Moest je nu eens je budget vertellen aan ons dan konden we je helpen zoeken naar alternatieven, én ze lekker samenstellen.. .
Comment
-
Zo terug na een vermoeiende trip;
Gisteren niet veel wijzer geworden of juist wel;
OP veel meewerking van Nissan België moet ik niet rekenen. De pers / communicatie verantwoordelijke was de enige afgevaardigde van NB;
En net van al dat voorgekauwde pr babbels krijg ik de kriebels.
Wellicht zijn ze zelf erg gebonden aan wat Nissan Europa / Jpaan hen oplegt, maar toch..
Het enige wat de dame me kon bevestigen is wat ik al wist, Maart 09 levering eerste modellen. Prijs tussen 70 en 80k euro; Hell ze waren niet eens zeker of ze alle 3 de reeksen zouden invoeren.
Nadat we duidelijk hadden laten verstaan dat ik dan mijn toevlucht zou nemen tot parallel import (waarbij ik goed begrijpen kan dat dit niet leuk is om horen voor een officiële nissan attaché) bevestigde ze wel wat ik op andere fora reeds gehoord had, nl dat in sommige gevallen een 'pre-production' model toegekend kan worden , maar die wagen dient dus terug na x tijd richting Japan gezonden te worden voor .. VERNIETIGING ..
Ik ga me dus nu op een nog onbekend terrein begeven .. US import
dus wie hierbij kan helpen .. GRAAG!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenZo terug na een vermoeiende trip;
Gisteren niet veel wijzer geworden of juist wel;
OP veel meewerking van Nissan België moet ik niet rekenen. De pers / communicatie verantwoordelijke was de enige afgevaardigde van NB;
En net van al dat voorgekauwde pr babbels krijg ik de kriebels.
Wellicht zijn ze zelf erg gebonden aan wat Nissan Europa / Jpaan hen oplegt, maar toch..
Het enige wat de dame me kon bevestigen is wat ik al wist, Maart 09 levering eerste modellen. Prijs tussen 70 en 80k euro; Hell ze waren niet eens zeker of ze alle 3 de reeksen zouden invoeren.
Nadat we duidelijk hadden laten verstaan dat ik dan mijn toevlucht zou nemen tot parallel import (waarbij ik goed begrijpen kan dat dit niet leuk is om horen voor een officiële nissan attaché) bevestigde ze wel wat ik op andere fora reeds gehoord had, nl dat in sommige gevallen een 'pre-production' model toegekend kan worden , maar die wagen dient dus terug na x tijd richting Japan gezonden te worden voor .. VERNIETIGING ..
Ik ga me dus nu op een nog onbekend terrein begeven .. US import
dus wie hierbij kan helpen .. GRAAG!
Als ik zo een moeite moest doen en zo lang moest wachten om 80 000 te mogen uitgeven hoefde het voor mij al niet meer. Het probleem is alleen dat een alternatief al snel de helft meer kost.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten? heb je foto
Comment
Comment