Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenBijna alle moderne auto's hebben dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenReynaerde zei eens dat het komt omdat autoproducenten te weinig tijd spenderen aan het deftig spuiten van auto's in fabrieken, en dat de lak er daarom zo slecht uitziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDe GT-R heeft krasvrije lak
Wat een kleur/lak
Nog een weetje over die lak:
If you have been poring over the images like we have, you already know most of the details of the exterior. If you’re lucky enough to own one in the near future, you can rest assured those details will be well-preserved even in the face of minor road debris as the GT-R is painted with a double clear coat and anti-chipping process. If you choose the Ultimate Silver special color, it will also receive hand-polishing by a Nissan craftsman.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDe GT-R heeft krasvrije lak
ah sorry
maar ik bedoel int algemeen van nissan
Knappe kar toch die GT-R
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenHeeft er hier trouwens nog iemand problemen met nagtroc? Ik geraak er niet op.
William Blake,
Recently it was brought to our attention of some legal issues regarding the nagtroc.com domain. We have moved to usgtroc.com at least temporarily until these can be resolved.
Same great site. Same great staff. Just a slightly different name.
Thanks
-USGTROC Staff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOngelooflijk dat je zoveel wagen krijgt voor zo weinig geld.
Maar voor dat geld heb ik toch liever een Z06.. of niet..
'k weet echt niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenJe betaalt nu eenmaal niet bij voor de badge
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAlles is relatief hè...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenJe krijgt echt een technologie-bom.
Maar voor dat geld heb ik toch liever een Z06.. of niet..
'k weet echt niet
Comment
Comment