Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
    Je betaalt nu eenmaal niet bij voor de badge
    dit

>>>

dit

----------------------------------------

======

dit

Last edited by ; 09/03/2008, 22:24.

Comment

• Dat laatste is bij mij een kruiske
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
        Dat laatste is bij mij een kruiske
        aangepast, gaat het nu?

Comment

• Mij zou het alvast geen ****** interesseren dat er Nissan op mijn wagen staat.

(In het geval van de GT-R hé )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            aangepast, gaat het nu?
            ja, nu zie ik het.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ff korte update geven;

Mijn zoektocht is dus al een week bezig; Makkelijk is het niet;

In Amerika een paar dealers gevonden, maar de meeste vragen een toeslag van 15k dollar , en in 3 van de 5 gevallen waren ze niet zeker van de leveringsdatum.
              In NY een dealer gevonden maar die leveringsdatum lag op begin 2009 .. tja daar ben ik dus geen stap verder mee, dan kan ik beter hier een pre-order zetten.

Enige hoop blijft er, dank zij IR_fuel, heb ik een goed en dichtbij contact van een Duitse dealer met ervaring.

Mijn voorkeur gaat dus die richting uit, omdat ik de auto sowiezo via Duitsland MOET invoeren;

Het is nl. zo dat de nieuwe ingevoerde wagens een CO keuring moeten hebben en ons apenlandje heeft niet de middelen / toestellen om dit uit te voeren. Maw je moet je dus wenden tot de Duitse TUV organisatie en darna pas terug richting belgische Douane en inschrijving.

Ne mens moet al iets over hebben blijkbaar ..

Comment

• Hopelijk vind je iets! Het is jammer om een droom op te geven omdat het gewoon té lang duurt qua levering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  klopt niet. Dat komt omdat er bepaalde dingen niet aan de verf zijn toegevoegd (toch niet in de mate dat nodig is) en daardoor krijg je zo'n effect. Die producten zijn namelijk milieuonvriendelijk
                  De waarheid ligt in het midden, denk ik. Een Veyron b.v. heeft ook 'n verf op waterbasis (en niet op basis van solventen), en die heeft nochtans géén appelsienenvel. Logisch ook, 't ding heeft kweetniehoeveel laklagen over elkaar.

Naar 't schijnt zijn lakken op waterbasis gevoeliger voor die appelsienenpel, maar 't feit dat het allemaal zo weinig mogelijk moet kosten (voor de constructeurs) om zoveel mogelijk winst te maken, zal ook wel 'n factor zijn.

Comment

• Zalige foto's!

Comment

• Comment

• Inderdaad.

Comment

• Comment

• De R35 ziet er toch wel erg 'vet' uit. Ik wil ze allebei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

De R35 ziet er toch wel erg 'vet' uit. Ik wil ze allebei.
                              Ze hebben allebei hun charmes, ik zou het niet weten..

Ik neem ze gewoon alletwee dus..

Comment

• Die foto's van Harniman zijn prachtig

Comment

• Wat ik mij afvraag: zelfs als je hem via de VS en Duitsland zou invoeren, dan nog zal het toch een tijdje wachten zijn? Is het echt de moeite waard om al die moeite te doen om hem mss 5 maanden eerder te hebben?

Don't get me wrong, hoe sneller ik een GT-R kan aanschouwen, hoe liever

Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                  Ik ga me dus nu op een nog onbekend terrein begeven .. US import

dus wie hierbij kan helpen .. GRAAG!

Zat hier op het forum niemand die een RAM SRT-10 had ingevoerd?
                                  Last edited by wotr; 15/03/2008, 16:21.

Comment

• Amuse R35 GT-R.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Hans.

Comment

• Nissan GT-R with iFORGED 22".

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten

Fuck, zo'n dikke kar

Comment

• followed a R35 gtr in orange county CA, he stalled an automatic gtr neutral to first without enough gas... car is really fast though...

Comment

Working...
                                          X