Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
    De eerste noodzakelijke GT-R aanpassing is 285/35ZR20" banden op de vooras (standaard is 245/40ZR20"),
    Hierdoor elimineer je de onderstuur die de GT-R heeft in (mid)snelle bochten.

    De Amuse GT-R vind ik helemaal top, alleen zal het een hele toer worden om de Amuse onderdelen in europa te krijgen.

    Hans.
    Krijg je daar 285 op vooraan?

    2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Amuse R35 GT-R.

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


      Hans.
      Zie ik dat goed? Chiptuning door o.a. verhoging van de turbodruk met tot bijna 0,3 bar? En andere uitlaat? Met als resultaat 582pk?



      Er zullen er zich het hoofd tegen de muur kloppen bij Nissan, als het waar is dat er zoveel moeite is gedaan om die GT-R "ontunebaar" te maken.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
        Zalig. In de pip linksonder in 't begin zie je hoe groot die GT-R wel lijkt vergeleken met een 911 en de ease waarmee 'ie die 911 turbo Tiptronic inmaakt is toch wel impressionant.

        Wat een auto...

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
          De Amuse GT-R vind ik helemaal top, alleen zal het een hele toer worden om de Amuse onderdelen in europa te krijgen.
          Roadtripje Japan h&t?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Zalig. In de pip linksonder in 't begin zie je hoe groot die GT-R wel lijkt vergeleken met een 911 en de ease waarmee 'ie die 911 turbo Tiptronic inmaakt is toch wel impressionant.

            Wat een auto...
            Zo'n Tiptronic is ook een rommelbak. 't Is nog steeds de oude 5-speed die in 'D' telkens in 2de start. Dus al je plankt in 'D' dan krijg je zo'n jerky 2-1 downshift.

            Met de manuele bak is een 997 Turbo nog steeds iets sneller dan een GT-R.

            Wacht tot Porsche z'n nieuwe DSG lanceert.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

              Wacht tot Porsche z'n nieuwe DSG lanceert.
              Iemand die ik ken gaat die bestellen.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Zie ik dat goed? Chiptuning door o.a. verhoging van de turbodruk met tot bijna 0,3 bar? En andere uitlaat? Met als resultaat 582pk?



                Er zullen er zich het hoofd tegen de muur kloppen bij Nissan, als het waar is dat er zoveel moeite is gedaan om die GT-R "ontunebaar" te maken.

                Ze zijn er eigenlijk nog niet .. dit is gewoon de originele ecu omzeilen;

                Ik wacht tot ze een volledig geïntegreerd geheel hebben; zonder boxkes of andere dingen; + ook hardware matige aanpassingen; Het moet deftig zijn wanneer je over dit soort vermogens ga spreken.

                Gilles als ge iets vind over die plasma coating van de cilinderwanden laat maar komen;

                Zaterdag ga ik met ir_fuel naar Duitsland, kijken of we via deze weg de GTR eerder hebben.

                Comment


                • Zalige roadtrip en filmpjes met een GT-R.

                  klik

                  Comment


                  • Heb er woensdag nog 1 zien rijden in de buurt rond Aken, was een Titanium Grey uitvoering en die stond op nederlandse platen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door SDP Bekijk Berichten
                      Heb er woensdag nog 1 zien rijden in de buurt rond Aken, was een Titanium Grey uitvoering en die stond op nederlandse platen.

                      Comment


                      • Spijtig genoeg had ik men camera niet bij de hand, auto stond in de file tegenover me (richting NL). Valt wel op en is eigenlijk wel groot in het echt.

                        Comment


                        • Comment




                          • Comment


                            • Comment


                              • wit

                                Zou eigenlijk moeilijk zijn om te kiezen tussen die 3.

                                GT-R > EvoX = ImprezaWRX

                                Comment


                                • Wel tof, zo fotos van nen auto voor em de spuitcabine ingaat

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Zie ik dat goed? Chiptuning door o.a. verhoging van de turbodruk met tot bijna 0,3 bar? En andere uitlaat? Met als resultaat 582pk?



                                    Er zullen er zich het hoofd tegen de muur kloppen bij Nissan, als het waar is dat er zoveel moeite is gedaan om die GT-R "ontunebaar" te maken.
                                    Ik vind 'm ook een pak lekkerder met dat agressieve spoilerwerk en die lage ophanging, damn

                                    En ik wil niet weten tot wat zo'n getuned exemplaar in staat is

                                    Comment




                                    • Comment


                                      • Comment



                                        • Comment

                                          Working...
                                          X