Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Er zullen er zich het hoofd tegen de muur kloppen bij Nissan, als het waar is dat er zoveel moeite is gedaan om die GT-R "ontunebaar" te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
Wat een auto...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe Amuse GT-R vind ik helemaal top, alleen zal het een hele toer worden om de Amuse onderdelen in europa te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZalig. In de pip linksonder in 't begin zie je hoe groot die GT-R wel lijkt vergeleken met een 911 en de ease waarmee 'ie die 911 turbo Tiptronic inmaakt is toch wel impressionant.
Wat een auto...
Met de manuele bak is een 997 Turbo nog steeds iets sneller dan een GT-R.
Wacht tot Porsche z'n nieuwe DSG lanceert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Wacht tot Porsche z'n nieuwe DSG lanceert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZie ik dat goed? Chiptuning door o.a. verhoging van de turbodruk met tot bijna 0,3 bar? En andere uitlaat? Met als resultaat 582pk?
Er zullen er zich het hoofd tegen de muur kloppen bij Nissan, als het waar is dat er zoveel moeite is gedaan om die GT-R "ontunebaar" te maken.
Ze zijn er eigenlijk nog niet .. dit is gewoon de originele ecu omzeilen;
Ik wacht tot ze een volledig geïntegreerd geheel hebben; zonder boxkes of andere dingen; + ook hardware matige aanpassingen; Het moet deftig zijn wanneer je over dit soort vermogens ga spreken.
Gilles als ge iets vind over die plasma coating van de cilinderwanden laat maar komen;
Zaterdag ga ik met ir_fuel naar Duitsland, kijken of we via deze weg de GTR eerder hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SDP Bekijk BerichtenHeb er woensdag nog 1 zien rijden in de buurt rond Aken, was een Titanium Grey uitvoering en die stond op nederlandse platen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZie ik dat goed? Chiptuning door o.a. verhoging van de turbodruk met tot bijna 0,3 bar? En andere uitlaat? Met als resultaat 582pk?
En ik wil niet weten tot wat zo'n getuned exemplaar in staat is
Comment
Comment