Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En om precies te zijn Nissan-dealer Visscher in Amsterdam, want dat is de enige dealer in Nederland die de GT-R mag verkopen. En ze mogen zich daarom Nissan High Performance Centre noemen. Wat betekent dat ze als enige in Nederland de GT-R mogen verkopen en onderhouden. Beetje jammer als je in Limburg woont. Een andere […]
Afgelopen weekend een laatste poging ondernomen om een GT-R sneller te hebben .. ter vergeefs ..
in de states betalen ze veel te veel 'mark-up' tov de msrprice wat de prijs voor mij te duur maakt .. het gaat dan nog immers of een beperkte reeks eerste leveringen waarvan niet duidelijk is of het om pre-producties gaat of echte 2009 MY gaat.
Ir_fuel was zo vriendelijk om zaterdag mee naar zijn garage / Nissan dealer in Duitsland te gaan .. een kleine roadtrip van 3 behoorlijk snelle wagens in Duitsland .. richting Stolberg .. jammer genoeg kwam er snel een ontgoochelend nieuws .. Hun collega dealers in de States hadden geen GT-R's ..
Soit daarna maar doorgereden naar de Ring, geen betere manier om de ontgoocheling weg te spoelen / rijden.
Ir-Fuel heeft zich uiteindelijk ook aan een rondje gewaagd .. gelukkig maar want op die manier kon ik het geluid van de 350Z ook aanschouwen. Met die Nismo uitlaat klinkt dat wel ferm goed moet ik zeggen.
Soit on topic ... Het zal dus wachten worden tot maart 2009, maar de mensen van NIssan verzekerde me dat er ondertussen wel evenementen op de planning staan 'om de wagen beter te leren kennen'..
wat dat nu in zal houden weet ik niet, wel dat er een uitnodiging richting ring zal komen.
Ach ja 't is niet dat ik met ne slechte auto rij op dit moment dus een jaartje langer zal wel lukken, ook al is geduld niet één van de deugden die ik bezit..
Ir_fuel was zo vriendelijk om zaterdag mee naar zijn garage / Nissan dealer in Duitsland te gaan .. een kleine roadtrip van 3 behoorlijk snelle wagens in Duitsland .. richting Stolberg .. jammer genoeg kwam er snel een ontgoochelend nieuws .. Hun collega dealers in de States hadden geen GT-R's ..
Soit daarna maar doorgereden naar de Ring, geen betere manier om de ontgoocheling weg te spoelen / rijden.
Ir-Fuel heeft zich uiteindelijk ook aan een rondje gewaagd .. gelukkig maar want op die manier kon ik het geluid van de 350Z ook aanschouwen. Met die Nismo uitlaat klinkt dat wel ferm goed moet ik zeggen.
t Was toch nog ne plezante uitstap, en wreed kalm aan de ring voor een weekend te zijn. t zal nog ni voor vandejaar zijn da k daar ga rondgaan aan uw tempo iig
ook al is geduld niet één van de deugden die ik bezit..
Hehe, sounds familiar. Als ik iet moet hebben moet da ook altijd tegen gisteren
t Was toch nog ne plezante uitstap, en wreed kalm aan de ring voor een weekend te zijn. t zal nog ni voor vandejaar zijn da k daar ga rondgaan aan uw tempo iig
Aan mijn tempo .. lol ik had de Pilot cups er niet onder dus hebben we nog relatief kalm gereden hoor. Maar mocht het er over zijn voor jou .. sorry M8 in that case ..
uw bak leent zich anders echt wel tot fijne spielereikes .. maar het is zoals vaak al gezegd .. beter rustig stap voor stap de ring leren kennen dan zoals we zelf gezien hebben met die 2 auto's het via de kusjesdans met de vangrails is ..
Aan mijn tempo .. lol ik had de Pilot cups er niet onder dus hebben we nog relatief kalm gereden hoor. Maar mocht het er over zijn voor jou .. sorry M8 in that case ..
Zolang we ni in den decor steken is het er ni over, t was dik in orde Als ge nog eens gaat laat maar iet weten
Met uwe maat wast anders ook wel driften geblazen als de bazaar dwars ging over die plas waar den uwe gene kick op gaf.
Bon vandaag nog eens geïnformeerd in Duitsland;
We hadden nl tijdens ons tripje naar de Ring enkele mensen van Nissan gezien; Had snel aan hen gevraagd of ze me niet verder konden helpen; Al gniffelend .. zo op zijn Japans verwezen ze me door naar de dealer in Adenau ..
die vandaag even gebeld .. hij kon me enkel zeggen dat men in Europa strikt gaat toezien op de verkoop / garanties; En een pre-productiemodel zou ik niet willen zij die vriendelijke man mij..
Dan maar terug naar af .. ik moet maar geduld leren hebben;
Ben uiteindelijk vandaag naar de enige officiële dealer voor de GT-R geweest, bon getekend en voorschot betaald ..
Ik moet zeggen dat dit de eerste keer was dat ik positief was bij een verkoper / garage;
Zeer vriendelijke mensen en een moderne garage;
Een zekere Olivier (naamkaartje enkel op pM beschikbaar) is verantwoordelijk voor de verkoop;
Vanaf 4 april kan je online kopen maar ook de eerste pre-orders zullen hun bestelling online kunnen volgen .. fijn het duurt immers nog een jaar..
In tegenstelling tot Japan is de topversie hier de Black edition ..
Het is dus een Black edition geworden;
W8 ff overzichtje geven:
Dus de Black Edition ..
Nadeel van mijn ongeduld = Ik zal geen Bluetooth GPS module hebben .. anders was het wachten tot sept. 2009 ; dat mogen ze me dan wel na plaatsen ..
Voordeel; de 'Ultimate Titanium Silver' kleur .. die normaal meer kost is nu in de prijs inbegrepen;
Heb dus ook voor die kleur gekozen, omdat ik eens wat anders dan zwart wou, en zwart is voor de Black Edition de enige andere optie.
Het interieur vind ik superknap .. das met het rode / zwart leder en alcantara afwerking plus ipv de lichte of beige achtige plafond afwerking is dit ook in et zwart.
79.900 Eurokes incl. BTW .. ligt dus totaal binnen mijn verwachtingen.
Helaas ben ik niet de eerste .. de garage heeft 2 wagens voor eigen gebruik + er was iemand zo vriendelijk geweest om 4 maanden geleden reeds een cheque van 12.000 euro na te laten.
En dan is er nog den Joeri (franstalige met Blauwe RS4) die ook nog net voor me was, maar hij wilt wachten tot september voor de GPS ..
In Juni of Juli mogen we op de ring al eens proeven van het lekkers alsook in September;
Ook zal er (maar dan wel tegen betaling) de mogelijkheid zijn om een doorgedreven rijstage te volgen op de Nordschleife ..
Morgen gaat het dealersysteem online en worden de pre-orders ingegeven.
Comment