Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tnx gasten;

heb net de nog niet officieel online zijnde site bekeken;

Blijkbaar is in Europa de zwarte kleur de exclusieve kleur voor de Black Edition en niet de ultimate silver .. damn nu blijf ik weer twijfelen ..grrrr
    ik lijk wel een vrouw.

Maybe doen zoals Joeri, die gaat hem volledig in het blauw herspuiten ..

Comment

• Wat denken jullie .. stick with my choice of morgenvroeg toch nog even bellen? Want eens ingegeven in systeem ... niet meer te wijzigen vrees ik
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
        Ben uiteindelijk vandaag naar de enige officiële dealer voor de GT-R geweest, bon getekend en voorschot betaald ..
        PROFICIAT!

Comment

• Ik zou voor het ultimate silver gaan, volgens mij moet dat machtig mooi zijn in 't echt

Comment

Nadeel van mijn ongeduld = Ik zal geen Bluetooth GPS module hebben .. anders was het wachten tot sept. 2009 ;
            Wat bedoel je precies met een Bluetooth GPS module. ?
            Wat ik hoorde was dat er geen navigatie systeem verkrijgbaar is, wat ik me niet kan voorstellen in een auto van af 119.800,- Euro (NL prijs).
            Verder vraag ik me af hoe de ervaring is met niet meedraaiende schakel paddle's aan de stuurkolom en niet aan het stuur zelf. ?
            Het lijkt mijn als je bv op de nordschleife insturend schakelen wil, je hand van het stuur moet halen om te schakelen.
            Dit zijn dan ook mijn twee twijfel punten aan de GT-R.
            De GT-R vind ik verder helemaal top, Audi zal toch met een hele interessante RS5 moeten komen.
            Waar het op dit moment niet naar uit ziet, een RS5 met upgrade RS4 motor is geen optie voor mijn.
            Hij moet toch echt iets met een turbo krijgen zodat hij stevig tunebaar wordt.

Hans.

Comment

• Proficiat Nas, prachtige interieurkeuze, zo zou ik het interieur ook nemen!
              Geef mij trouwens super black maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                Wat bedoel je precies met een Bluetooth GPS module. ?
                Wat ik hoorde was dat er geen navigatie systeem verkrijgbaar is, wat ik me niet kan voorstellen in een auto van af 119.800,- Euro (NL prijs).
                Verder vraag ik me af hoe de ervaring is met niet meedraaiende schakel paddle's aan de stuurkolom en niet aan het stuur zelf. ?
                Het lijkt mijn als je bv op de nordschleife insturend schakelen wil, je hand van het stuur moet halen om te schakelen.
                Dit zijn dan ook mijn twee twijfel punten aan de GT-R.
                De GT-R vind ik verder helemaal top, Audi zal toch met een hele interessante RS5 moeten komen.
                Waar het op dit moment niet naar uit ziet, een RS5 met upgrade RS4 motor is geen optie voor mijn.
                Hij moet toch echt iets met een turbo krijgen zodat hij stevig tunebaar wordt.

Hans.
                Inderdaad .. NO GPS .. wel heel de reutemeteut .. maar geen HD gps of Bluetooth; Maar dat plaatsen we wel bij ..
                daar lig ik niet wakker van;

Schakelen doe je meestal wel voor de bocht .. en voor die uitzonderlijke keren .. gebruik ik wel het pookske als mocht blijken dat het niet zo handig is.

Waar ik blij van ben is dat de stuurmodule wel in de diepte te regelen is..

ik had immers enkel omhoog en omlaag geprobeerd in Genève, blijkt in tegenstelling tot in mijn audi dat er 2 aparte hendeltjes zitten ipv 1;
                eentje dus voor omhoog omlaag en een andere voor de diepte.

Comment

• Ghosn zijn GT-R:

Comment

• En deze werden het niet:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Ik zou voor het ultimate silver gaan, volgens mij moet dat machtig mooi zijn in 't echt
                      Ik denk het ook, maar dan moet hij het stellen zonder rood/zwart interieur of is dat ook als gewone optie te krijgen? En de Titanium wielen?

Comment

Inderdaad .. NO GPS .. wel heel de reutemeteut .. maar geen HD gps of Bluetooth; Maar dat plaatsen we wel bij ..
                        daar lig ik niet wakker van;

Schakelen doe je meestal wel voor de bocht .. en voor die uitzonderlijke keren .. gebruik ik wel het pookske als mocht blijken dat het niet zo handig is.

Waar ik blij van ben is dat de stuurmodule wel in de diepte te regelen is..

ik had immers enkel omhoog en omlaag geprobeerd in Genève, blijkt in tegenstelling tot in mijn audi dat er 2 aparte hendeltjes zitten ipv 1;
                        eentje dus voor omhoog omlaag en een andere voor de diepte.
                        Ja ik weet dat je voor de bocht moet schakelen, heb al genoeg circuit asfalt in mijn leven bereden.
                        En hoe bedoel je met bij bouwen, een tomtom of een ander systeem. ?

Als ik dit Filmpje bekijk en zie wat er met weinig middelen mogelijk is om een beul van een sportwagen te creëren.
                        Dan blijf ik zeggen de GT-R is helemaal top.

Hans.

Comment

• Proficiat NAS; maar je zal heel lang moeten wachten.

Comment

Ben uiteindelijk vandaag naar de enige officiële dealer voor de GT-R geweest, bon getekend en voorschot betaald ..
                            Woohoo

Nadeel van mijn ongeduld = Ik zal geen Bluetooth GPS module hebben .. anders was het wachten tot sept. 2009 ; dat mogen ze me dan wel na plaatsen ..
                            Allez, k heb nog effe tijd om ook te sparen

Zijn er een vast aantal gealloceerd voor België, of ist gewoon bestellen en VEEEEL geduld hebben?

Comment

• Oja, nog 1 ding? Heeft die radio mp3 support? De mijne heeft namelijk wel nog uber-coole cassette support, maar mp3, how maar, kennen ze in Japan nog niet ofzo

Comment

• dan zijn we waarschijnlijk al met drie
                                ik heb mijn voorschot vorige week zaterdag betaald
                                premium met ultimate silver is het geworden

Comment

• Da verkoopt hier gelijk zoete broodjes, straks ga ik mij nog verplicht voelen mee te doen

*zoekt tel.nr van zenne boekhouder*

Comment

• Proficiat NAS! Hopelijk kan je het geduld opbrengen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Ik denk het ook, maar dan moet hij het stellen zonder rood/zwart interieur of is dat ook als gewone optie te krijgen? En de Titanium wielen?
                                      Nope die kan je wel combineren;

Het interieur is dus wel degelijk zoals boven getoond.

Dit interieur is dus eigen aan de Black Edition; Hier kan je kiezen uit 2 buitenkleuren; Super Black en Ultimate SIlver

De premium edition kan kiezen tussen zwarte zetels of grijs / wit
                                      Buitenkleuren zijn : Pikes Peak White, Vibrant Red, Gun MEtal, Titanium Grey en Ultimate Silver

En voor "Basis" GT-R is er dezelfde keuze als de premium

Comment

• ff terug ophalen:

Call me a tjoener .. maar deze richting zie ik me nog uitgaan (allé kwa snuit .. de spoiler achter niet)

Comment

Working...
                                        X