Das idd nog wel nice.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtendan zijn we waarschijnlijk al met drie
ik heb mijn voorschot vorige week zaterdag betaald
premium met ultimate silver is het geworden
Wel cool .. zullen we elkaar wel tegenkomen aan de ring hé .. en in Maart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDa verkoopt hier gelijk zoete broodjes, straks ga ik mij nog verplicht voelen mee te doen
*zoekt tel.nr van zenne boekhouder*
DOEN DOEN DOEN!!! ;-)
Met die dikke promotie op zak lukt da wel ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenOja, nog 1 ding? Heeft die radio mp3 support? De mijne heeft namelijk wel nog uber-coole cassette support, maar mp3, how maar, kennen ze in Japan nog niet ofzo
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtenbij olivier inderdaad
zullen binnen enkele dagen weten wanneer hij zal geleverd worden
kan alleen maar hopen dat het maart wordt
Je hebt dus ook de versie zonder GPS genomen dan?
Dus dezelfde wagen enkel geen black edition interieur..
Nice nice
let's keep contact
Comment
-
ze wisten nog niet of die er achteraf kon in gemonteerd worden
maar tot september kan ik niet wachten
kon er ni al niet goed meer van slapen
zal eigenlijk maar gerust zijn als olivier morgen belt met de bevestiging van de bestelling
als ultimate silver een optie was had ik toch gekozen voor de witte kleur
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtenze wisten nog niet of die er achteraf kon in gemonteerd worden
maar tot september kan ik niet wachten
kon er ni al niet goed meer van slapen
zal eigenlijk maar gerust zijn als olivier morgen belt met de bevestiging van de bestelling
als ultimate silver een optie was had ik toch gekozen voor de witte kleur
Dat zei ie ook eerst tegen mij, maar toen ik zei .. dingen kunnen toch stuk gaan en dan vervangen jullie dat ook .. vertelde ie me dat het wel zal gaan maar dat ze niet exact weten hoe lang de installatie zal duren.
.. ik deel uw gevoelens .. morgen verwacht ik de mail en een telefoontje ..maar met de bon en het bewijsje van het voorschot komt dat wel in orde.
Comment
-
-
Het interieur met rode accenten is wel top, maar de buitenkleur is een ander verhaal.
In principe zeg ik zwart maar wit is ook een optie.
Het probleem echter is dat die combo niet mogelijk is.
Verder vraag ik me af waarom er zo weinig kleuren keuzes zijn en bv geen blauw maar wel rood.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtenheb vandaag gebeld er er zouden al 6 GT-R's verkocht zijn
maar nog steeds geen idee van hoeveel er voor 2009 zullen geleverd worden
Heb je uw bevestiging per mail gekregen?
Vanaf morgen kunnen we de bestelling online volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichtener gaan een 25-tal het eerste jaar geleverd worden in België meer niet.
diezelfde dinsdag nog
enig idee hoe je moet inloggen op de site van nissan om je bestelling te volgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichtener gaan een 25-tal het eerste jaar geleverd worden in België meer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenJa dadde, met een paar dagen verschil een Volvo XC60 en een Nissan GT-R bestellen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDas goed voor de economie jongOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat wel ja, veel rijke mensen hier op het forum he, als ge ziet met wat voor auto's d'r hier word gereden
Comment
Comment