Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Das idd nog wel nice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichten
      dan zijn we waarschijnlijk al met drie
      ik heb mijn voorschot vorige week zaterdag betaald
      premium met ultimate silver is het geworden
      Toch ook dan bij Merckx in Zaventem hoop ik .. zij plaatsen de eerste pre-orders daarna komen alle andere orders via andere dealers.

Wel cool .. zullen we elkaar wel tegenkomen aan de ring hé .. en in Maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Da verkoopt hier gelijk zoete broodjes, straks ga ik mij nog verplicht voelen mee te doen

*zoekt tel.nr van zenne boekhouder*

DOEN DOEN DOEN!!! ;-)

Met die dikke promotie op zak lukt da wel ;-)

Comment

• bij olivier inderdaad
          zullen binnen enkele dagen weten wanneer hij zal geleverd worden
          kan alleen maar hopen dat het maart wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Oja, nog 1 ding? Heeft die radio mp3 support? De mijne heeft namelijk wel nog uber-coole cassette support, maar mp3, how maar, kennen ze in Japan nog niet ofzo
            een antwoord op deze vraag:

Bijgevoegde Bestanden

Comment

bij olivier inderdaad
              zullen binnen enkele dagen weten wanneer hij zal geleverd worden
              kan alleen maar hopen dat het maart wordt

Je hebt dus ook de versie zonder GPS genomen dan?

Dus dezelfde wagen enkel geen black edition interieur..

Nice nice

let's keep contact

Comment

• ze wisten nog niet of die er achteraf kon in gemonteerd worden
                maar tot september kan ik niet wachten
                kon er ni al niet goed meer van slapen
                zal eigenlijk maar gerust zijn als olivier morgen belt met de bevestiging van de bestelling

als ultimate silver een optie was had ik toch gekozen voor de witte kleur

Comment

ze wisten nog niet of die er achteraf kon in gemonteerd worden
                  maar tot september kan ik niet wachten
                  kon er ni al niet goed meer van slapen
                  zal eigenlijk maar gerust zijn als olivier morgen belt met de bevestiging van de bestelling

als ultimate silver een optie was had ik toch gekozen voor de witte kleur

Dat zei ie ook eerst tegen mij, maar toen ik zei .. dingen kunnen toch stuk gaan en dan vervangen jullie dat ook .. vertelde ie me dat het wel zal gaan maar dat ze niet exact weten hoe lang de installatie zal duren.

.. ik deel uw gevoelens .. morgen verwacht ik de mail en een telefoontje ..maar met de bon en het bewijsje van het voorschot komt dat wel in orde.

Comment

• de amuse spoiler is nog wel netjes

Comment

• C&D test de GT-R

klik

2009 Nissan GT-R - Road Test

Highs: More powerful than advertised, big front seats, Mercury's own quarter-miler.
                      Lows: Large, heavy, a strait-laced interior, microscopic back seats.
                      The Verdict: Prejudged on its specs, the GT-R is winning on appeal.

Comment

• Het interieur met rode accenten is wel top, maar de buitenkleur is een ander verhaal.
                        In principe zeg ik zwart maar wit is ook een optie.
                        Het probleem echter is dat die combo niet mogelijk is.
                        Verder vraag ik me af waarom er zo weinig kleuren keuzes zijn en bv geen blauw maar wel rood.

Hans.

Comment

• heb vandaag gebeld er er zouden al 6 GT-R's verkocht zijn
                          maar nog steeds geen idee van hoeveel er voor 2009 zullen geleverd worden

Comment

heb vandaag gebeld er er zouden al 6 GT-R's verkocht zijn
                            maar nog steeds geen idee van hoeveel er voor 2009 zullen geleverd worden
                            er gaan een 25-tal het eerste jaar geleverd worden in België meer niet.

Heb je uw bevestiging per mail gekregen?

Vanaf morgen kunnen we de bestelling online volgen

Comment

• Proficiat NAS!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

diezelfde dinsdag nog
                                enig idee hoe je moet inloggen op de site van nissan om je bestelling te volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten

Ja dadde, met een paar dagen verschil een Volvo XC60 en een Nissan GT-R bestellen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                    Ja dadde, met een paar dagen verschil een Volvo XC60 en een Nissan GT-R bestellen ...
                                    Das goed voor de economie jong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Das goed voor de economie jong
                                      Dat wel ja, veel rijke mensen hier op het forum he, als ge ziet met wat voor auto's d'r hier word gereden
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Dat wel ja, veel rijke mensen hier op het forum he, als ge ziet met wat voor auto's d'r hier word gereden
                                        Kzou er zelf bang van worden om een simpel Golfke te kopen

Comment

Working...
                                        X