Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Hola hola gasten;
Ff voor duidelijkheid, één wagen is voor de zaak de andere is privé die mijn vrouwke en ik samen betalen..
Het valt nu idd wel juist samen, en we hebben het geluk of liever ongeluk dat ik veel aandacht schenk aan wagens; wat eigenlijk niet zo heel verstandig is maar ja..
met de privé wagen zal dan ook 8 jaar gereden moeten worden, de Nissan zal 2 a 3 jaar blijven.
@ cdpcdp;
ik heb enkel een bevestigingscode , nog geen login gegevens, denk dat ze ons die weldra toesturen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenHola hola gasten;
Ff voor duidelijkheid, één wagen is voor de zaak de andere is privé die mijn vrouwke en ik samen betalen..
Het valt nu idd wel juist samen, en we hebben het geluk of liever ongeluk dat ik veel aandacht schenk aan wagens; wat eigenlijk niet zo heel verstandig is maar ja..
met de privé wagen zal dan ook 8 jaar gereden moeten worden, de Nissan zal 2 a 3 jaar blijven.
Let's keep rolling these cars and have fun !Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWat is dat nu voor zever.
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtener moet nog steeds voor gewerkt worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenHier in Nederland ben ik toch ±127.000,- Euro kwijt voor een black editie met zwart/rood interieur, navigatie en bluetooth.
Alleen dan is hij pas September 2009 beschikbaar.
Hans.
Ik snap dat echt niet, ik zou mijn nederlandse pas onmiddellijk inleveren; Overal in Europa wordt naar dezelde prijs gestreefd, en jullie moeten bijna 40k eur opleggen..
Hoe zit dat dan, kan je die daarna aftrekken van belastingen of ben je ze zondermeer kwijt?
@ de rest, we zijn autoliefhebbers, dus no hard feelings ivm de opmerkingen die niet slecht bedoeld waren..
Soms maak ik me de bedenking of ik mijn enthousiasme niet op een andere manier moet ventileren dan op een forum.. but it will be the child in me ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenIk snap dat echt niet, ik zou mijn nederlandse pas onmiddellijk inleveren; Overal in Europa wordt naar dezelde prijs gestreefd, en jullie moeten bijna 40k eur opleggen..
Hoe zit dat dan, kan je die daarna aftrekken van belastingen of ben je ze zondermeer kwijt?
Deze wordt geheven over de auto prijs en vervolgens komt er nog eens 19% BTW = Belasting Toegevoegde Waarde over het gehele bedrag.
Dus Autoprijs + BPM = X + 19% BTW = 127.000,- Euro.
In Nederland zijn Auto's en motoren het melk koetje van de schatkist.
Als voorbeeld de Audi S5.
Kost standaard 46.895,- Euro.
Het BPM bedrag is 20.196,- Euro
En de S5 kost inclusief BPM en BTW 76.000,- Euro.
Dit is dus de start prijs zonder extra's van een S5 en elke extra die je kiest gaat volgens het zelde principe.
Dus bv 20" velgen kosten 1699,- euro daar komt 767,- BPM bij en dan kost het met BPM en BTW 2.789,- Euro extra om deze optie te kiezen.
Met andere woorden jij koopt bv een S5 en voor dat geld kan ik hier een S3 kopen, om het extreem te stellen.
Een R8 met handbak en extra's kost hier bijna 190.000,- Euro, de R-tronic kost dan nog een 10.200,- Euro meer.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGing die BPM niet worden afgeschaft, wegens strijdig met 't verbod op dubbele belasting?
Tevens hebben ze een probleem bij afschaffing omdat dan de mensen die het al betaald hebben geld terug willen zien.
De Nederlandse regering heeft nu het plan om het onder de naam "Kenteken registratie" als nog te innen.
Met andere woorden het beestje krijgt gewoon een andere naam en wordt geen belasting meer genoemd, probleem opgelost.
Dus voorlopig zitten we er nog mee.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten@NaS: die BPM das het equivalent van onze BIV. Alleen mogen wij blij zijn da da ni wordt berekend op de catalogusprijs en da we max. "maar" 5000€ kwijt kunnen zijn, ongeacht de auto ( 250 pk of 1000pk, alles boven de 211 is t zelfde)
Stel je maar eens voor hoeveel BPM en BTW de Nederlandse staat opstrijkt van een McLaren SLR of een Bugatty Veyron.
Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGing die BPM niet worden afgeschaft, wegens strijdig met 't verbod op dubbele belasting?
Da's zoals de BIV bij ons in België. Die is ook tegen Europese wetgevingen, de Belgische Staat betaalt daar elk jaar zelfs boetes voor, maar die boetes zijn peanuts in vergelijking met wat de BIV jaarlijks opbrengt.
Comment
-
Wat wij allang wisten hebben ze bij Nissan nu ook ontdekt: we kunnen niet genoeg krijgen van de GT-R. Het liep de afgelopen week storm bij Nissan-dealer Visscher, die officieel als enige in Nederland de supersportwagen verkoopt.
Maandag schreven we dat de GT-R eindelijk in ons land te bestellen was - diezelfde dag meldden zich meteen elf kopers bij de Amsterdamse dealer. Op dinsdag kwamen daar nog eens negen bij. Deze mensen moesten allemaal een voorschot van €5.000 aftikken en kunnen in maart 2009 hun nieuwe bolide tegemoet zien, nadat ze nog 114.900 extra eurootjes opgehoest hebben.
Nissan Nederland denkt dat het totale aantal orders rond de dertig zal uitkomen, maar ze zijn in gesprek met de fabrikant om de doelstelling te verhogen. Lijkt me een goed plan, want als deze gekte doorzet willen we straks allemaal een GT-R. Ik voorspel voor de komende tijd dan ook een sterke stijging in het aantal orgaandonoren en een explosief groot aanbod op de huizenmarkt. En misschien nog wat actie op sommige forums.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cdpcdp Bekijk Berichtennederland heeft reeds 20 orders in de eerste 48 uur
maar GB al 700 orders in de eerste 48 uur
het zal nog drummen worden
Maakt niet uit hé .. we staan al op de lijst en als ik het zo hoor is hier in België de buzz nog niet zo fel ..
Morgen zit ik in het buitenland, woensdag toch maar eens bellen naar Olivier om te vragen wanneer die online login in werking gaat.
Comment
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
-
Comment