Dit kiezen ipv een 911, zou toch bijten denk ik...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan GT-R
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten2 opties gezien het een Black edition is:
Ultimate Silver of
Super Black
Dat grijs staat wel mooi icm die donkere velgen, donkere grill, donker stuk rond de uitlaten enzo. Maar een zwarte is dan ook weer enrom knap.
Goh ja, ik denk dat ik voor zwart zou gaan. Al ben ik niet 100% zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenBesteld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk zou voor grijs gaan. Of voor zwart. Man wat is een kleur kiezen soms moeilijk.
Moet ge mij ni vertellen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenBlack! Alle soorten velgen passen geweldig onder zwart, toch niet onbelangrijk he Nas.
maar komen "de lijnen" wel goed uit?
Maybe het gewoon zo laten en achteraf een custom kleurke opzetten vb:
kwestie de boel nog te verergeren ..
Comment
-
Misschien al gepost, maar heb dit ergens gelezen:
Geen dag zonder een GT-R-berichtje natuurlijk. Deze keer is de nog brutere V-spec op de Nürburgring gespot en getimed. En ik denk niet dat jullie dit zullen geloven…
De standaard GT-R doet de Ring in 7′38.54″. Hoe je het ook wendt of keert, dit is bijzonder snel, maar de V-spec heeft nog eens een ruime 70 pk meer en weegt 150 kg minder. Bovendien is de aerodynamica geoptimaliseerd met een nieuwe splitter en een herontworpen achterspoiler.
De V-spec is deze week geklokt op een bizarre 7 minuten en 25 seconden. Dat betekent, voor de goede orde, dat hij deze auto’s achter zich laat (via fastestlaps):
Pagani Zonda F Clubsport (7′27.82″)
Porsche Carrera GT (7′28″)
Porsche 997 GT2 (7′32.18″)
Koenigsegg CCR (7′34″)
en natuurlijk ruimschoots:
Porsche 997 Turbo (7′49″)
Ik denk dat er op meerdere plekken in Europa achter oren gekrabd wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIk vind het echt een gruwelijk vette bak maar om hem echt te kopen, gaat zijn styling iets te ver voor mij
Wel wat laat maar congratz met je bestelling Nas!
Is er al iets geweten over levertermijn?
bt tnx anyway.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertrandt Bekijk BerichtenMisschien al gepost, maar heb dit ergens gelezen:
In deze topic dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk BerichtenNice Phil!!
tnx voor de fotokes
Blijf toch nog twijfelen ivm mijn kleurkeuze: Ultimate Silver
ik ben van nature een black lover ..
Maar ik ben ook een black lover.
Ik zou een GT-R in het zwart nemen.
Hans.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIs dit ook zo'n Black Edition?
Aan de rode elementen in het interieur en donkere velgen te zien zou ik denken van wel. Maar aan de buitenkleur niet..
Dit zou trouwens dé perfecte kleur zijn voor een GT-R imo!
YES sir it is a Black edition
In Japan is die dus wel te krijgen met Dark Metal Grey
Comment
Comment