Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
    Oke thx!

Wel klote dat die kleur niet te verkrijgen is in België op een Black Edition..

Moest Dark Metal Grey hier beschikbaar zijn zou je dan nog altijd voor Ultimate Silver gaan, Nas?
    Ik snap dus echt niet waarom het hier niet leverbaar is?
    kan toch enkel de verkoop bevorderen?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Ik snap dus echt niet waarom het hier niet leverbaar is?
      kan toch enkel de verkoop bevorderen?
      Dat is Japan. Voor hen is de Japanse markt de belangrijkste. De rest van de wereld is minder belangrijk.

Comment

• Comment

• Zalige, brute bak.

Comment

• Ik vind hem echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Dat is Japan. Voor hen is de Japanse markt de belangrijkste. De rest van de wereld is minder belangrijk.
              Think again

Noord-Amerika is de belangrijkste markt

Comment

• NAGTROC ligt offline blijkbaar.. nog iemand die hetzelfde probleem hebben? (GT-R..?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  Think again

Noord-Amerika is de belangrijkste markt
                  Waarom zijn zoveel Japanse autos alleen voor de Japanse markt terwijl die nochtans ook succes zouden kennen in andere werelddelen? Waarom zijn zoveel Japanse gadgets/accessoiresen en kleuren alleen voor de Japanse markt? Waarom zijn de meeste marktlanceringen buiten Japan zoveel later dan die van Japan zelf? De GT-R is sinds oktober 2007 verkrijgbaar in Japan. De eerste Europese leveringen zijn pas in 2009. Waarom wordt er zolang gewacht?

Waarom zou Noord-Amerika de belangrijkste markt zijn?

Comment

• NAGTROC ligt offline blijkbaar.. nog iemand die hetzelfde probleem hebben? (GT-R..?)
                    Geen enkel probleem hier, ik kan er nog altijd perfect op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

wtf,

dit is een Euro-spec Gt-R; net zoals ik hem besteld heb; dat ze in eens van duitsland doorrijden en hem hier afzetten;

toch nice dat ultimate silver

Comment

• Dit ziet er zalig uit moet ik zeggen, vooral de eerste en de laatste van de drie.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Waarom zijn zoveel Japanse autos alleen voor de Japanse markt terwijl die nochtans ook succes zouden kennen in andere werelddelen? Waarom zijn zoveel Japanse gadgets/accessoiresen en kleuren alleen voor de Japanse markt? Waarom zijn de meeste marktlanceringen buiten Japan zoveel later dan die van Japan zelf? De GT-R is sinds oktober 2007 verkrijgbaar in Japan. De eerste Europese leveringen zijn pas in 2009. Waarom wordt er zolang gewacht?

Waarom zou Noord-Amerika de belangrijkste markt zijn?
                          't is de grootste markt he, en met de R35 gaan ze voor de eerste 'officieel' naar N-Amerika. geen import meer.

waarom het zo lang duurt kan aan verschillende redenen te wijten zijn.. bv productie capaciteit, wetgeving, marketing (hype doen ontstaan), etc etc

ik ga akkoord dat de thuismarkt één van de belangrijkste is, ook voor succes in andere werelddelen maar je kan niet ontkennen dat N-Amerika de grootste afzetmarkt is.

Comment

• Even een stomme vraag: hoe groot is de brandstoftank van een GT-R.

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              Even een stomme vraag: hoe groot is de brandstoftank van een GT-R.

Hans.

71L

Vandaag nog bij Nissan After-Sales geweest, maakt me wel ongerust ivm de leveringstijd..

hij zei dat ik van geluk zou mogen spreken als ie er maart 2009 is

Comment

• Mss toch beter ingevoerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                  71L

Vandaag nog bij Nissan After-Sales geweest, maakt me wel ongerust ivm de leveringstijd..

Heb ik ook gehoord..

Haal je 1 in Duitsland man, probeer daar eens contact te leggen, evt. met Nissan Deutschland, specifiek voor de GT-R. Er zullen er wel op www.mobile.de verschijnen, zeker voor maart 2009. Remember my words .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk Berichten
                                    71L

Thanks NAS, het is niet extreem veel maar beter dan de meeste anderen.
                                    btw, zo als ik hem hebben will wordt het pas September 2009.

Hans.

Comment

• Beeld en klankt van de V Spec...

Hij rijdt belachelijke tijden op de Ring, en nu kunnen we ook eens horen hoe dat klinkt. Even uw geheugen opfrissen: de Nissan GT-R V-spec, die over een jaar bij de dealer staat, is zo’n 150 kg lichter dan de standaardversie en heeft 550 pk. Hoort u wel?

Comment

• pain in the ass voor alle supercars

Comment

• Jay en de GT-R

Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

zalige kleur

Comment

Working...
                                          X