Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan GT-R

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    ja; wauw

De huidige ziet er minder goed uit maar de vorige was stukken beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Is dat Dark Grey? Zo nee, welke kleur is het dan want damn .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pegas Bekijk Berichten
        Is dat Dark Grey? Zo nee, welke kleur is het dan want damn .
        Ik denk dat dit idd dark grey is
        Zoniet corrigeer me maar
        Mr Drift

Comment

• Heeft da spel nu ook al ledstrips vooraan?

Comment

• dat zijn de optionele mistlampen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              dat zijn de optionele mistlampen

Klopt, maar ik vind het nogal 'cheap' ogen..

niks voor mij.

Nog iets langer als een weekje en we kunnen hem irl nog eens aanschouwen;
              dit keer wel mijn juiste fototoestel meenemen.

Comment

• Is deze al getest door TopGear ?

Comment

• neen , maar ik denk wel binnenkort
                  1991 Audi S2 coupe
                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                    neen , maar ik denk wel binnenkort
                    13-07

Comment

• Thanks God !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten

Als ik dat zie, denk ik dat ik voor Gunmetal (= Dark Metal Grey) ga ...

Comment

• Zoals em daar staat is hij perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                            Als ik dat zie, denk ik dat ik voor Gunmetal (= Dark Metal Grey) ga ...
                            Ik kan je alleen maar 100% gelijk geven kerel.

Comment

• Side by side comparison of both the Nissan GTR and the Corvette ZR1 at the Nürburgring (Nordschleife). These two videos were released by GM and Nissan as ev...

als je echt veel tijd hebt de comments even lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
                                http://www.youtube.com/watch?v=OZ-CNFpPCnk&feature=user

als je echt veel tijd hebt de comments even lezen
                                Had t deze namiddag reeds gezien op autoblog.nl.

Het lijkt me dat de GTR alles toch veel makkelijker doet, of de piloot laat het makkelijker overkomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                  Had t deze namiddag reeds gezien op autoblog.nl.

Het lijkt me dat de GTR alles toch veel makkelijker doet, of de piloot laat het makkelijker overkomen...
                                  GT-R is te steriel bijna, gewoon een machine waar de computers geniaal samenwerken met het AWD systeem. Jij moet gewoon sturen gassen en remmen

de ZR1 is echt een bruut beest met 650 pk op de achterwielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    GT-R is te steriel bijna, gewoon een machine waar de computers geniaal samenwerken met het AWD systeem. Jij moet gewoon sturen gassen en remmen

de ZR1 is echt een bruut beest met 650 pk op de achterwielen

Ergens heb je gelijk;

Waar je bij andere supercars al begint te spelen met marges vanaf laat ons zeggen 30% van het potentieel; zult ge bij de GT-R (zoals de kenners het meermaals beschrijven) echt wel van goede leest moeten zijn om vanaf de 80% de grenzen te verleggen.;
                                    Dus als je dat steriel noemt, maybe yes;

Voor mij is het eerder iets van kijk in daily use hebt ge een supercar die bovendien niet venijnig reageerd ;

En wilt ge het echt potentieel opzoeken, tja dan vind ik moet ge bij eender welke snelle wagen naar een circuit, want op de openbare weg is het niet verantwoord.

Ik ben ook wild vna die ZR-1 maar das echt enkel een auto voor circuit. Die moet je vergelijken met een GT3-RS of een GT2, een Superleggera, een Scuderia en dergelijke non compromis cars ;

De GT-R is een tegenhanger van de Turbo (Porsche), DE M6, een SL63 amg

zo zie ik het althans, want zelfs al is een Nissan GT-R (of de V-spec) sneller dan een Lambo of ferrari hij zal nooit die heerlijke jankende sound hebben.

Maar het verschil is wel dat ik toch een enorme fun car ga hebben met veel potentieel en met het verschil in aankoopprijs gu U nog een apartement kunt kopen, en met eventuele huuropbrengsten ge de onkosten aan uw wagen makkelijk kunt dekken.

But of course Ratio is in deze dan weer niet relevant dus vergeet bovenstaande uitleg

Comment

• Steriel in vergelijking met een ZR1 he

wees maar zeker dat die GT-R een beest is om te rijden

Comment

• Hebben ze hem getest bij Top Gear ?

Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd geweest is ? Staat de aflevering al online ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                          Hebben ze hem getest bij Top Gear ?

Iemand die mij kan vertellen wat er gezegd geweest is ? Staat de aflevering al online ?
                                          Bwa, eigenlijk is er niet zoveel over gezegd.
                                          Gewoon dat ie goed was.

Comment

Working...
                                          X